Ja, daarmee zakt de temperatuur vast.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Gewoon je modus op "ik maak me nergens druk om"zetten.
To be fair, als iemand dat tegen mij zegt in de winter als het al 2 weken achtereen motregent en grijs is dan krijg ik ook 'molotov coctail gooi' neigingenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Gewoon je modus op "ik maak me nergens druk om"zetten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, daarmee zakt de temperatuur vast.
Okee, ik kon het proberen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
To be fair, als iemand dat tegen mij zegt in de winter als het al 2 weken achtereen motregent en grijs is dan krijg ik ook 'molotov coctail gooi' neigingen
Dat heb ik vooral bij onbegaanbare wegen door sneeuw en ijzel, en periodes waarin de (ruim) dertigplussers en hoge luchtvochtigheid te lang aanhouden (lijkt er nu ook op).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
To be fair, als iemand dat tegen mij zegt in de winter als het al 2 weken achtereen motregent en grijs is dan krijg ik ook 'molotov coctail gooi' neigingen
Nouja ongemakken zijn er inderdaad in deze twee uitersten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral bij onbegaanbare wegen door sneeuw en ijzel, en periodes waarin de (ruim) dertigplussers en hoge luchtvochtigheid te lang aanhouden (lijkt er nu ook op).
De twee uitersten, dus.
Daar gaat iedereen anders mee om denk ik, ik wordt vanaf mijn jeugd al ziek van hitte. Daarom probeer ik het te accepteren en me niet druk te maken. Dat is mijn manier van het doorstaan. Maar dat hoef jij dan niet te doen, hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja ongemakken zijn er inderdaad in deze twee uitersten.
Bedoel meer te zeggen dat ik ook niet in de winter even "de knop om" kon zetten als het voor mijn gevoel al dagenlang niet fatsoenlijk licht werd buiten en de winterdepressie de kop op stak. Dan is het heel triggerend als iemand zegt "ach stel je niet aan, gewoon negeren, gewoon niet druk om maken, je doet er toch niks aan".
Dus in dat opzicht snap ik de mensen die heel slecht gaan op hitte wel heel goed. Wheyyyyyy ben ik toch nog medelevend he jongens!
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Julianapop dat vandaag zou zijn is afgelast nadat het terrein er zo uitzag vanochtend
Okee, ik probeer jou nog een keer op te vrolijken 😊 #gezelligheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, daarmee zakt de temperatuur vast.
Wij wandelen daar regelmatig. Het is een beekje van niks wat daar loopt, echt niet voor te stellen dat daar zoveel water uit is gekomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was een bruiloft in Twente en zo zag het eruit na het noodweer![]()
https://www.oost.nl/nieuw(...)en-en-overstromingen
Sneuquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Julianapop dat vandaag zou zijn is afgelast nadat het terrein er zo uitzag vanochtend
Tot volgend jaar enzo
Ik vraag mij af, ook met de bruiloftslocatie in Twente of die mensen verzekerd zijn voor noodweer, anders kun je het bedrijf wel opdoeken volgens mij.quote:
Ik kan het me herinneren ergens jaren 80 dat we na super hete dagen enorm heftig onweer kregen en dat was wel vaker idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oneens, want ook vroeger hadden zulke systemen die over Nederland trekken. Watte, vroeger hadden we dit zelfs meer dan nu, nu is het gewoon een zeldzaamheid geworden waar je vroeger nog wel eens 1x in de 2/3 jaar zoiets mee maakte heeft het nu best wel lang geduurd.
Ik kan het me herinneren dat dit in de jaren 10 ook wel eens voor kwam. Dat is de tijd dat ik heb geleerd om om te gaan met teleurstelling.Het is echt iets van pakweg de laatste 10 jaar dat de hitte wat droger is en ook in de hogere luchtlagen doordringt, waardoor onweer des doods wat minder vaak voorkomt los van koufronten. En koufrontonweer is gaap.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik kan het me herinneren ergens jaren 80 dat we na super hete dagen enorm heftig onweer kregen en dat was wel vaker idd.
Yessquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Boh, wel echt klote man. En 's winters stook je je kapot zeker.
Je moet ook niet in de oven zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:28 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, afscheids ceremonie op crematie ook weer gehad. Poh, heet wel. Maakt zo'n dag extra zwaar.
30 graden alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |