Vond dat altijd lekker bij de Griek voor het eten.quote:
Hey helloquote:
Daar hoef je toch niet voor weg te gaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:32 schreef Xylar het volgende:
[..]
Hallo zo weer weg hoor, maar ik word getagt door iemand die ik nog niet ken of gezien had
Ik bedoel ik kwam even kijken wie mij getagt hadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor weg te gaan?
Ben jij familie van Fylax?quote:
O zo. Aan zee is het altijd wat lekkerder he dan in het centrum.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:35 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik bedoel ik kwam even kijken wie mij getagt had
We zitten heerlijk aan het strand
Geen idee wie fylax isquote:
Onder een parasol, nu even biertje in de strandtent.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo. Aan zee is het altijd wat lekkerder he dan in het centrum.
Liggen jullie in de zon?
Zal wel druk zijn op het strand nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Xylar het volgende:
[..]
Geen idee wie fylax is
[..]
Onder een parasol, nu even biertje in de strandtent.
Zo naar huis lopen, bbq aan, gisteren een kamado gekocht, dus die gaan we even uittesten
Een user op dit forum. Xylar, Fylax... lijkt veel op elkaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Xylar het volgende:
[..]
Geen idee wie fylax is
[..]
Onder een parasol, nu even biertje in de strandtent.
Zo naar huis lopen, bbq aan, gisteren een kamado gekocht, dus die gaan we even uittesten
Hoe is het in jouw holletje Homijn, nog een beetje uit te houdenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een user op dit forum. Xylar, Fylax... lijkt veel op elkaar.
Heyquote:
Ik heb net ook een paar uurtjes op de bank tv liggen kijken en af en toe weggedommeldquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, lig languit op de bank![]()
Jij dan?
Ja hoor. Ik heb vanmiddag nog een portie wortelijs gegeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het in jouw holletje Homijn, nog een beetje uit te houden
Lekker Drakin, ik doe een bakkie koffie mee. Heb hem half leeegquote:
Kijk dat is slim, lekker verkoelendquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb vanmiddag nog een portie wortelijs gegeten.
[ afbeelding ]
Oh dat lijkt mij juist wel fijn, zo'n ventilator aan het plafondquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net ook een paar uurtjes op de bank tv liggen kijken en af en toe weggedommeld
Ik heb het in de weekenden altijd warmer. Henk kan niet tegen die ventilators aan het plafond.
Ik heb in de achterkamer een hele fijne waardoor ik niet eens door heb dat het zo warm is
Is nu wel anders![]()
In de voorkamer staat een staande die richt ik dan op mij. Is ook koel maar blaast zo in je gezicht
3 kwartier wandelen ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn op het strand nu.
Dus de BBQ gaat ingewijd worden vanavond, geniet er van.
Wonen jullie zo dicht bij het strand?
Ja ik vind het ook lekker, ze maken wel lawaaiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij juist wel fijn, zo'n ventilator aan het plafond
Heb een staande ventilator. Zet ik vanavond in de slaapkamer
Oeps, dat is niet naast de deur dus en dat met dit weerquote:
Nou als dat aanslaat ben je binnen Homijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu bezig om dit product aan een grote fabrikant te slijten. De pitch is al klaar.
[ afbeelding ]
Dat is idd wel een nadeel, dat je ze hoortquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lekker, ze maken wel lawaai
Ik heb e r in de voor en achterkamer een aan het plafond hangen.
Boven heb ik twee staande eentje is draadloos en maakt geen geluid. Dat is een hele fijne.
in de kamer ook nog een staande er bij.
Als ik ga kijken wat voor temps we gaan krijgen de komende 14 dagen heb je er ook wel een nodig
Had je niet mee gekregen dat @yvonne je een paar gevraagd heeft of je bij je langs kan komen. Ze is in Oostenrijk naar de F1quote:
Mijn buuf is op vakantie ze zegt ga maar in mijn huis zitten, ze heeft aircoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is idd wel een nadeel, dat je ze hoort
Ik zag het idd in de weer app.
Ik ben toch te ver weg van F1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je niet mee gekregen dat @:Yvonne je een paar gevraagd heeft of je bij je langs kan komen. Ze is in Oostenrijk naar de F1
Hier in Scheveningen 23 graden ofzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is niet naast de deur dus en dat met dit weer
Las net dat het in Hoek van Holland maar 21 graden is, man wat wil ik daar graag zijn
Geen idee Maar ze heeft het je een paar keer gevraagdquote:
Heb je een logeerkamerquote:
Is het weer zoverquote:
als het daar 23 graden is, lekker hoorquote:
Nou kijk eens aan vakantie vieren in Scheveningen, zon zee strand en koelere temperaturen en als ik mazzel heb de BBQ ook nog aanquote:
Ja we moeten eerst nog even oefenen he op de bbqquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan vakantie vieren in Scheveningen, zon zee strand en koelere temperaturen en als ik mazzel heb de BBQ ook nog aan
Gaat vast goedkomenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:29 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja we moeten eerst nog even oefenen he op de bbq
Hopelijk koelt het ook wat af. Of is het bij jjullie niet zo warm als hier?quote:
Bevor Gewitter was 31 nu is 20 gradquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk koelt het ook wat af. Of is het bij jjullie niet zo warm als hier?
Het is allebei natquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:34 schreef Homijn het volgende:
Regen is hetzelfde in Oostenrijks en Nederlands
O lekker, dat is dan wel fijn. Mag hier ook wel komenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Bevor Gewitter was 31 nu is 20 grad
Net op tijd thuis.quote:
Mario ich bin in Der Osterreich heutequote:
Het is lekker zomers met 15 graden en regenquote:
Het is niet te voorspellen volgens mijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net op tijd thuis.
Las net dat mensen nog wel buiten voetbal konden kijken en daarna regen
Klopt dus niet helemaal
Zou zo willen ruilenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is lekker zomers met 15 graden en regen
In de buurt van St Anktonquote:
Klopt ook 9 van de 10 x niet. Wij gaan tegen 17.45 uur regen krijgen ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:01 schreef Xylar het volgende:
[..]
Het is niet te voorspellen volgens mijzou hele dag droog blijven hier en 0:00 uur regen. Nou mooi niet
Valt volgens mij te weinig water om de droogte te voorkomen.quote:
Is dat belgs of een typoquote:
Neerslag tekort niet nee, maar bovenlaag is goed vochtigquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt volgens mij te weinig water om de droogte te voorkomen.
daarom is het ook zo benauwd, als de lucht droog is voelt het heel anders aanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neerslag tekort niet nee, maar bovenlaag is goed vochtig
Genoeg plek in dit land.quote:
Kleine typoquote:
Ja genauquote:
Geen woningnood daar?quote:
Ja, het is echt warm, nog een paar weken wordt nog warmer zag al 36 gr staanquote:
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is echt warm, nog een paar weken wordt nog warmer zag al 36 gr staan
Kan je er goed tegen?
Balen he, slaap je wel een beetje dan. Ik slaap nog slechter dan ik al deed met dit weerquote:
Ligt eraan waar je wil wonen.quote:
Ja las al dat er een aangepast rooster zou komenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef Xylar het volgende:
Heel de week rond de 30 graden
Fijn dat ik van mijn werk eerder mag beginnen. Normaal 8 tot half 6 (ik werk 4 keer 9), en nu van half 7 tot 16 uur
O daar zit dus wel verschil inquote:
Valt meequote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen he, slaap je wel een beetje dan. Ik slaap nog slechter dan ik al deed met dit weer
O dat is wel fijn. Dan heeft het voor jou een voordeel in deze hitte die Cpapquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Valt mee
Cpap geeft frisse lucht en een douche doet deugd
Oost Groningen valt meequote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar zit dus wel verschil in
Hier maakt het niet uit waar men wil wonen er is overal een tekort
Komt waarschijnlijk door die gaswinningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |