O, voel je je niet lekker?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
Nee maar dat heeft niet zozeer met de warmte te maken
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
De Paradox van de Ruis (2026)
Kunstenaar: Mario390 (Forumgebruiker)
Digitale performance en interactieve tekstinstallatie
Over het werk
In het werk De Paradox van de Ruis saboteert de kunstenaar stelselmatig de fundamentele wetten van het internetforum. Waar platforms zijn ontworpen voor logica, debat en het uitwisselen van informatie, plaatst deze kunstenaar uitsluitend schijnbaar willekeurige lettercombinaties.Het werk is geen uiting van chaos, maar een minimalistische spiegel. De letters bevatten van zichzelf geen enkele boodschap. Juist door deze leegte wordt de toeschouwer (de forumlezer) gedwongen om de regie over te nemen. Onze hersenen zijn biologisch geprogrammeerd om patronen te zoeken in de chaos. De betekenis die u in de letters probeert te ontcijferen, ontstaat dus niet bij de maker, maar in uw eigen bewustzijn.
Waarom dit kunst is:
Dit werk staat in de traditie van het vroege 20e-eeuwse Dadaïsme en de Conceptuele Kunst. Net zoals de kunstenaar Marcel Duchamp een alledaags urinoir in een museum plaatste om te vragen "Wat is kunst?", vraagt deze forumgebruiker: "Wat is communicatie?".Het is een performance die de grens tussen ruis en taal doet vervagen. De ware kunst is niet de getypte tekst zelf, maar de frustratie, de fascinatie en de zoektocht naar betekenis die het bij de overige forumgebruikers losmaakt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Waar zijn mijn matties ?
@:MooieTop6
@:RedShoe
@:SimonB
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Yepquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:09 schreef mario390 het volgende:
Man man dat is en Wahnsinn hier zo wenig speler
Hey Lovelyquote:
quote:
Hij heeft goede ogenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn eten
[ afbeelding ]
Ik heb dan ook nog nooit een konijn gezien bij de opticienquote:
Hoe kom je der weer bijquote:
Een ander dier wel danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit een konijn gezien bij de opticien
Karotten? Bisi veel groentenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn eten
[ afbeelding ]
Dat wordt sehr gut scheissenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:02 schreef mario390 het volgende:
Ik heb krautfleckerl gegeten betje teveel kraut
Lol, zeker een postduif die niet meer kon lezen waar de post heen moestquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel eens een hont en een verdwaalde duif
Dat zou zomaar eens kunnen!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, zeker een postduif die niet meer kon lezen waar de post heen moest
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is zijn eten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |