3 kwartier wandelen ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn op het strand nu.
Dus de BBQ gaat ingewijd worden vanavond, geniet er van.
Wonen jullie zo dicht bij het strand?
Ja ik vind het ook lekker, ze maken wel lawaaiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij juist wel fijn, zo'n ventilator aan het plafond
Heb een staande ventilator. Zet ik vanavond in de slaapkamer
Oeps, dat is niet naast de deur dus en dat met dit weerquote:
Nou als dat aanslaat ben je binnen Homijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu bezig om dit product aan een grote fabrikant te slijten. De pitch is al klaar.
[ afbeelding ]
Dat is idd wel een nadeel, dat je ze hoortquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lekker, ze maken wel lawaai
Ik heb e r in de voor en achterkamer een aan het plafond hangen.
Boven heb ik twee staande eentje is draadloos en maakt geen geluid. Dat is een hele fijne.
in de kamer ook nog een staande er bij.
Als ik ga kijken wat voor temps we gaan krijgen de komende 14 dagen heb je er ook wel een nodig
Had je niet mee gekregen dat @yvonne je een paar gevraagd heeft of je bij je langs kan komen. Ze is in Oostenrijk naar de F1quote:
Mijn buuf is op vakantie ze zegt ga maar in mijn huis zitten, ze heeft aircoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is idd wel een nadeel, dat je ze hoort
Ik zag het idd in de weer app.
Ik ben toch te ver weg van F1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je niet mee gekregen dat @:Yvonne je een paar gevraagd heeft of je bij je langs kan komen. Ze is in Oostenrijk naar de F1
Hier in Scheveningen 23 graden ofzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is niet naast de deur dus en dat met dit weer
Las net dat het in Hoek van Holland maar 21 graden is, man wat wil ik daar graag zijn
Geen idee Maar ze heeft het je een paar keer gevraagdquote:
Heb je een logeerkamerquote:
Is het weer zoverquote:
als het daar 23 graden is, lekker hoorquote:
Nou kijk eens aan vakantie vieren in Scheveningen, zon zee strand en koelere temperaturen en als ik mazzel heb de BBQ ook nog aanquote:
Ja we moeten eerst nog even oefenen he op de bbqquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan vakantie vieren in Scheveningen, zon zee strand en koelere temperaturen en als ik mazzel heb de BBQ ook nog aan
Gaat vast goedkomenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:29 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja we moeten eerst nog even oefenen he op de bbq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |