Vond dat altijd lekker bij de Griek voor het eten.quote:
Hey helloquote:
Daar hoef je toch niet voor weg te gaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:32 schreef Xylar het volgende:
[..]
Hallo zo weer weg hoor, maar ik word getagt door iemand die ik nog niet ken of gezien had
Ik bedoel ik kwam even kijken wie mij getagt hadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor weg te gaan?
Ben jij familie van Fylax?quote:
O zo. Aan zee is het altijd wat lekkerder he dan in het centrum.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:35 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik bedoel ik kwam even kijken wie mij getagt had
We zitten heerlijk aan het strand
Geen idee wie fylax isquote:
Onder een parasol, nu even biertje in de strandtent.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo. Aan zee is het altijd wat lekkerder he dan in het centrum.
Liggen jullie in de zon?
Zal wel druk zijn op het strand nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Xylar het volgende:
[..]
Geen idee wie fylax is
[..]
Onder een parasol, nu even biertje in de strandtent.
Zo naar huis lopen, bbq aan, gisteren een kamado gekocht, dus die gaan we even uittesten
Een user op dit forum. Xylar, Fylax... lijkt veel op elkaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:40 schreef Xylar het volgende:
[..]
Geen idee wie fylax is
[..]
Onder een parasol, nu even biertje in de strandtent.
Zo naar huis lopen, bbq aan, gisteren een kamado gekocht, dus die gaan we even uittesten
Hoe is het in jouw holletje Homijn, nog een beetje uit te houdenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een user op dit forum. Xylar, Fylax... lijkt veel op elkaar.
Heyquote:
Ik heb net ook een paar uurtjes op de bank tv liggen kijken en af en toe weggedommeldquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, lig languit op de bank![]()
Jij dan?
Ja hoor. Ik heb vanmiddag nog een portie wortelijs gegeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het in jouw holletje Homijn, nog een beetje uit te houden
Lekker Drakin, ik doe een bakkie koffie mee. Heb hem half leeegquote:
Kijk dat is slim, lekker verkoelendquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb vanmiddag nog een portie wortelijs gegeten.
[ afbeelding ]
Oh dat lijkt mij juist wel fijn, zo'n ventilator aan het plafondquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net ook een paar uurtjes op de bank tv liggen kijken en af en toe weggedommeld
Ik heb het in de weekenden altijd warmer. Henk kan niet tegen die ventilators aan het plafond.
Ik heb in de achterkamer een hele fijne waardoor ik niet eens door heb dat het zo warm is
Is nu wel anders![]()
In de voorkamer staat een staande die richt ik dan op mij. Is ook koel maar blaast zo in je gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |