Ja net leek het hier in te kakken maar opeens trekt het weer helemaal dichtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:42 schreef Seeburg54 het volgende:
Het verandert ook echt binnen een uur hè? Net nog totaal geen onweer verwacht, ineens zwaar weer in aantocht. Vanuit het niets.
Dat haalt hij niet voordat het onweer daar voorbij getrokken is. Breda of Roosendaal is misschien een goede tussenstop om te kijken waar het allemaal naartoe gaat.quote:
En nu is het volgens buienradar weer compleet afgezwakt hier. Net nog onweer des doods.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net leek het hier in te kakken maar opeens trekt het weer helemaal dicht
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
We sturen @:Nattekat overal heen. Resultaat is dat hij niks van het onweer ziet
Ja precies wat ze voorspellenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:42 schreef Seeburg54 het volgende:
Het verandert ook echt binnen een uur hè? Net nog totaal geen onweer verwacht, ineens zwaar weer in aantocht. Vanuit het niets.
Mooi he, kun je zo perfect volgen waar het ploftquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:09 schreef SoldMayor het volgende:
https://www.lightningmaps.org/
Gaat lekker los
Of dezequote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mooi he, kun je zo perfect volgen waar het ploft
Ploppertjes!quote:
Lol, net code oranje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:22 schreef cinderloom het volgende:
Het gaat gebeuren in het westen vanavond denk ik
Ja zal ik haar vast uitnodigen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:22 schreef cinderloom het volgende:
Het gaat gebeuren in het westen vanavond denk ik
Het kapsel is net als sommige buien: kort en pittig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja zal ik haar vast uitnodigen?
[ afbeelding ]
Dat is @Nattekat zijn specialiteitquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nattekat is dat dalijk de eerste stormschaser ooit om precies alle buien te missen.
De uitzondering die de regel bevestigtquote:
Het begint net pas op gang te komenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:25 schreef Sarabi het volgende:
Net zoals afgelopen nacht lijkt het hier weer droog te blijven
mooie shelfcloudquote:
Zie #93, Zandpaviljoen Pier 7quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:39 schreef DemonRage het volgende:
Misschien dat hier straks iets op te zien is:
Vlissingen:
Bekijk deze YouTube-video
Tegenover Vlissingen in Zeeuws-Vlaanderen:
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |