Wat dus pertinent onwaar is, zei hij in het Macdate interview.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:38 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het werd letterlijk vertoond dat Salar snel zijn bezoek aanvroeg zonder het te overleggen met zijn bondje om daarna te zeggen dat Anouk beter nog even geen bezoek moest aanvragen vanwegen de punten. Dit was ook nog eens nadat hij al twee keer op één dag belde met Mercedes. Het is geen BS, enkel het bezoek voor hemzelf was belangrijk genoeg de rest moest maar lekker wachten tot hij er oké mee was, er zijn beelden die niet liegen en die men niet kan verdraaien.
Ik moet het Salar nageven, Hij blijft in zijn rolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat dus pertinent onwaar is, zei hij in het Macdate interview.
Technisch gezien klopt dat. Het kan!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
we schelen 14 jaar....hij had mijn zoon kunnen zijn
Volgens mij had hij het over 6 sneetjes brood en die dan op elkaar. Daar werd door anderen 6 boterhammen van gemaakt en dus waren het 12 sneetjes. Het waren 6 sneetjes. Maar goed, ik vind dat ook veel voor 1 maaltijd in een loods waar je op moeten letten dat je ook morgen nog te eten hebt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Zeef leg eens uit.....hoe krijg jij 12 sneetjes brood naar binnen
Was mooi dat Sayf in haar afwezigheid goodwill had gekweekt bij de overige bondgenoten door het goed uit te leggen en te zeggen dat hij het heel erg vond wat er gebeurd was. De anderen toonden begrip. No way dat Mila nog had kunnen uitvaren tegen hem, hierover.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zal nu wel de pleuris in hebben dat Zweef snel zoete brooodjes kwam bakken
Mobiele airco?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Flinke buis steekt uit die tent
[ afbeelding ]
Mensen kunnen niet lezen. Er staat in die opgave informatie waar je niks mee hoeft te doen. Capaciteit is capaciteit. Hoeveel mensen passen er tegelijk in al die stadions. Hoeveel wedstrijden er gespeeld gaan worden, doet er niet toe.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De fuck zat 'm in de "104 wedstrijden" terwijl de vraag ging over één dag op 11 juni in 16 stadions gem. 50.000 toeschouwers als je dan gaat hoofdrekenen wordt je vanzelf wel in de war
( + alle wedstrijden is idd miljoenen)
Ik deed zelf 16x50.000, alleen dat leek mij te weinig voor mijn gevoel, dus schoof ik het omhoog naar 1,2 miljoenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:18 schreef LionHeart het volgende:
Heh, Valentijne laat niet over haar heenlopen![]()
En uit welk ei zijn de meeste van die mensen gekropen. 16 stadions en dan op meerdere miljoenen uitkomen...
Als je 104 wedstrijden in 16 stadions van 50.000 mensen speelt is ehh.. 83 miljoenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik deed zelf 16x50.000, alleen dat leek mij te weinig voor mijn gevoel, dus schoof ik het omhoog naar 1,2 miljoen
Gelukkig kan het altijd erger met mensen die 240 duizend, 3 en 7 miljoen opschrijven
Maar dat was de vraag niet..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je 104 wedstrijden in 16 stadions van 50.000 mensen speelt is ehh.. 83 miljoen
Ja, als bij elke wedstrijd alle stadions vol zitten, wel ja. Maar dat is dus niet zo en was ook niet de vraag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je 104 wedstrijden in 16 stadions van 50.000 mensen speelt is ehh.. 83 miljoen
Ze hebben duidelijk verteld dat niet alle bezoek is uitgezonden. Anouk heeft 3 x bezoek gehad in 3 maanden, wat niet elke keer is uitgezonden. Knap dat kijkers van een knip en plak programma het beter weten dan de bewoners zelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:38 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het werd letterlijk vertoond dat Salar snel zijn bezoek aanvroeg zonder het te overleggen met zijn bondje om daarna te zeggen dat Anouk beter nog even geen bezoek moest aanvragen vanwegen de punten. Dit was ook nog eens nadat hij al twee keer op één dag belde met Mercedes. Het is geen BS, enkel het bezoek voor hemzelf was belangrijk genoeg de rest moest maar lekker wachten tot hij er oké mee was, er zijn beelden die niet liegen en die men niet kan verdraaien.
En wie weet zeker of Salar tijdens de Nick McDrive rit niet schaamteloos zijn gezicht zit te redden voor de InstaMedia?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk verteld dat niet alle bezoek is uitgezonden. Anouk heeft 3 x bezoek gehad in 3 maanden, wat niet elke keer is uitgezonden. Knap dat kijkers van een knip en plak programma het beter weten dan de bewoners zelf.
Is ook al eens eerder door oudbewoners gezegd dat er bezoeken zijn geweest die niet uitgezonden zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk verteld dat niet alle bezoek is uitgezonden. Anouk heeft 3 x bezoek gehad in 3 maanden, wat niet elke keer is uitgezonden. Knap dat kijkers van een knip en plak programma het beter weten dan de bewoners zelf.
Vrij aparte uitleg het was namelijk vrij duidelijk dat toen Anouk bezoek wou dit werd tegen gehouden door Salar en Noah, uiteindelijk heeft Anouk bezoek gehad nadat deze via een envelop cadeau is gegeven. De gebeurtenissen zijn heel simpel:quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand kan alles weten want we zien zo weinig van wat daar een hele dag gebeurd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:36 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Vrij aparte uitleg het was namelijk vrij duidelijk dat toen Anouk bezoek wou dit werd tegen gehouden door Salar en Noah, uiteindelijk heeft Anouk bezoek gehad nadat deze via een envelop cadeau is gegeven. De gebeurtenissen zijn heel simpel:
1. Salar belt twee keer op één dag met Mercedes, Anouk wil ook bellen met haar vriend, maar dat was moeilijk moeilijk want punten.
2. Salar vraag zonder overleg bezoek voor zichzelf aan, Anouk wil ook bezoek, maar moeilijk moeilijk want punten.
3. Uiteindelijk gunt Nyssa het bezoek aan Anouk.
4. Ze verneuken hun voorsprong, Salar wil al het bezoek annuleren, toevallige wijs kan zijn bezoek dan weer niet geannuleerd worden, wat een toeval.
Vertel mij eens wanneer dit relaas in dezelfde cyclus is voorgevallen dit met ander bezoek te maken heeft dat Anouk kreeg van Nyssa en wanneer ze in een ander bondje zit zonder Salar?
Het wordt een beetje saaie discussie zo.. maar waarom zou een ex deelnemer buiten met een hamburgen in zijn bek in de auto van een relnicht gaan zeggen jah jah ik was echt een narcistche tyfusljjer.. want Het Spel Enzo weetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand kan alles weten want we zien zo weinig van wat daar een hele dag gebeurd.
We kunnen alleen uitgaan wat oud bewoners zeggen
Dit zijn gewoon feiten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand kan alles weten want we zien zo weinig van wat daar een hele dag gebeurd.
We kunnen alleen uitgaan wat oud bewoners zeggen
Ik ben gestopt met kijken omdat die Chess constant aan aan haar zat te frutten. En Nick gaat meer en meer op een barbie lijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt een beetje saaie discussie zo.. maar waarom zou een ex deelnemer buiten met een hamburgen in zijn bek in de auto van een relnicht gaan zeggen jah jah ik was echt een narcistche tyfusljjer.. want Het Spel Enzo weetje
Dat was vreslijk irritant elke seconde dat paranoia haarpoetsenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken omdat die Chess constant aan aan haar zat te frutten. En Nick gaat meer en meer op een barbie lijken.
Ik zat iets boven de 11 miljoenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De fuck zat 'm in de "104 wedstrijden" terwijl de vraag ging over één dag op 11 juni in 16 stadions gem. 50.000 toeschouwers als je dan gaat hoofdrekenen wordt je vanzelf wel in de war
( + alle wedstrijden is idd miljoenen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |