Oh gelukkig.. de kickbox "gala's" die ik ken. allemaal tuig in het publiekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook vip plekken, beetje opgedoft mag wel.
Soort van onderwereld meetingquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oh gelukkig.. de kickbox "gala's" die ik ken. allemaal tuig in het publiek
Jahhh ssoowww puurrr net als Beautje Eigendunkje .. jajaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
we schelen 14 jaar....hij had mijn zoon kunnen zijn
Beau wel hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
we schelen 14 jaar....hij had mijn zoon kunnen zijn
Zuur Amsterdams tokkie mens is datquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Die wrok van Mila tegen Zweef gaat bizarre vormen aannemen... eng mens
Ze zal nu wel de pleuris in hebben dat Zweef snel zoete brooodjes kwam bakkenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zuur Amsterdams tokkie mens is dat
Die YT's van Fadi is geen succes, denk dat geen hond met hem geassocieerd wil wordenquote:
Dat vind ik niet vreemdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die YT's van Fadi is geen succes, denk dat geen hond met hem geassocieerd wil worden
Is het ook niet, die twee wat hij heeft gedaan was meer om zichzelf vrij te pleiten van die rode kaart.quote:
Jammer, ik dacht die komt nog even herrie trappen en de poppen aan het dansen te makenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Faat blijft in de Holo staan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |