abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 00:58:51 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221094556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:42 schreef Zoddie het volgende:
Diegenen die ik ken die een burnout hebben gehad zijn alles behalve de zwakke luie figuren.

Het zijn juist diegenen die leven om te werken, hele dag ook thuis met werk bezig zijn, het tegenovergestelde van luie werknemers.
Precies, het zijn de mensen die geen afstand kunnen nemen en die zichzelf niet "uit" kunnen zetten.

Voeg daar factoren zoals de kantoortuin, contant bereikbaar moeten zijn en tijdverspilling als overbodig geleuter aan toe en voilà.

Je hebt 20 minuten nodig om in je focus te komen, maar die krijg je niet in een omgeving waarin je gemiddeld elke anderhalve minuut gestoord wordt.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 07:24:40 #102
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221095165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 00:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies, het zijn de mensen die geen afstand kunnen nemen en die zichzelf niet "uit" kunnen zetten.

Voeg daar factoren zoals de kantoortuin, contant bereikbaar moeten zijn en tijdverspilling als overbodig geleuter aan toe en voilà.

Je hebt 20 minuten nodig om in je focus te komen, maar die krijg je niet in een omgeving waarin je gemiddeld elke anderhalve minuut gestoord wordt.
Tel daarbij op dat er privé wat dingen niet lekker gaan, en je dus nergens meer tot rust komt en je hebt dikke kans om in een burn out te komen ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 07:31:33 #103
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221095185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 00:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies, het zijn de mensen die geen afstand kunnen nemen en die zichzelf niet "uit" kunnen zetten.

Voeg daar factoren zoals de kantoortuin, contant bereikbaar moeten zijn en tijdverspilling als overbodig geleuter aan toe en voilà.

Je hebt 20 minuten nodig om in je focus te komen, maar die krijg je niet in een omgeving waarin je gemiddeld elke anderhalve minuut gestoord wordt.
Niet helemaal waar want er zijn ook personen die een burn-out faken. En zeg niet dat dit niet gebeurd want ik heb ze gezien, helaas. Die zijn daar heel erg gehaaid in en profiteren zo maximaal van de werkgever!
"Hoka Hey!"
pi_221095204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 00:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies, het zijn de mensen die geen afstand kunnen nemen en die zichzelf niet "uit" kunnen zetten.

Voeg daar factoren zoals de kantoortuin, contant bereikbaar moeten zijn en tijdverspilling als overbodig geleuter aan toe en voilà.

Je hebt 20 minuten nodig om in je focus te komen, maar die krijg je niet in een omgeving waarin je gemiddeld elke anderhalve minuut gestoord wordt.
Wat is een kantoortuin?
pi_221095217
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja tegenwoordig, in de jaren 50-60
Werkte iedereen 40-48 uur en waren die ziekte uren vele malen minder
Dat betekend niet dat de mentale gezondheid niet automatisch ook beter was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221095262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat betekend niet dat de mentale gezondheid niet automatisch ook beter was.
Procentueel? Dat weet ik wel zeker
Vakman pur sang
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:04:57 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221095271
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Procentueel? Dat weet ik wel zeker
Nee dat weet je niet niet, want dat werd toen nog niet bijgehouden en vaak niet eens herkend.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:06:53 #108
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221095281
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:42 schreef TAmaru het volgende:
In 90% van de gevallen zou de ziekte als sneeuw voor de zon verdwijnen als mensen niet doorbetaald zouden worden. Soms doen mensen dat ook niet bewust. Maar geld verdienen door ziek thuis te zitten is nu eenmaal heel aanlokkelijk. Daar word je zwak van.

Net als bij voetballers die 1 minuut buiten de lijnen moeten blijven bij een blessure. Ik heb vrijwel geen blessures meer gezien.
Dit dus, profiteurs en fakers genoeg. En de werkgever maar betalen en laten "reintergreren". Ach ja, de "patatgeneratie" en dat gaat in de toekomst alleen maar toenemen ..........
"Hoka Hey!"
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:08:41 #109
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221095291
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:06 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit dus, profiteurs en fakers genoeg. En de werkgever maar betalen en laten "reintergreren". Ach ja, de "patatgeneratie" en dat gaat in de toekomst alleen maar toenemen ..........
Ik ben het eens dat het nu de andere kant op slaat: mensen met een vast contract kunnen zich 20 keer per jaar ziekmelden zonder dat het gevolgen lijkt te hebben.
Maar helemaal geen inkomen meer als je ziek bent vind ik weer de verkeerde kant op gaan. Daar worden mensen die echt ziek zijn de dupe van.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:08:46 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221095293
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja tegenwoordig, in de jaren 50-60
Werkte iedereen 40-48 uur en waren die ziekte uren vele malen minder
Tja, de samenleving zag er toen ook heel anders uit.

Er was veel meer sociale cohesie, minder druk, minder complexiteit, minder polarisering en minder 'psychologisering' van alles. Het is de generatie die toen kind was die uiteindelijk voor veel negatieve veranderingen (en ook enkele positieve) is gekomen, waaronder dit soort concepten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221095297
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben het eens dat het nu de andere kant op slaat: mensen met een vast contract kunnen zich 20 keer per jaar ziekmelden zonder dat het gevolgen lijkt te hebben.
Maar helemaal geen inkomen meer als je ziek bent vind ik weer de verkeerde kant op gaan. Daar worden mensen die echt ziek zijn de dupe van.
De echte zieken moeten boeten voor fakers als TS
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:10:43 #112
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221095302
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, de samenleving zag er toen ook heel anders uit.

Er was veel meer sociale cohesie, minder druk, minder complexiteit, minder polarisering en minder 'psychologisering' van alles. Het is de generatie die toen kind was die uiteindelijk voor veel negatieve veranderingen (en ook enkele positieve) is gekomen, waaronder dit soort concepten.
Ja. Maar ook dat je bij vreemd gedrag in een grote instelling verdween, vastgebonden in een bed.
En niemand praatte erover, en over je psychische gesteldheid praten was sowieso not done, dat was zwakte tonen en dan hoorde je bij die ‘gekken’.
Naar die tijden moet je niet meer terugwillen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:16:49 #113
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221095341
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja. Maar ook dat je bij vreemd gedrag in een grote instelling verdween, vastgebonden in een bed.
En niemand praatte erover, en over je psychische gesteldheid praten was sowieso not done, dat was zwakte tonen en dan hoorde je bij die ‘gekken’.
Naar die tijden moet je niet meer terugwillen.
We zijn het een keertje eens. "One Flew Over the Cuckoo's Nest" - die goede oude tijd moet je inderdaad niet terug willen. Probleem is natuurlijk dat de mensen met een echte burn-out gigantisch in de problemen zitten en vaak heel moeilijk reintegreren. Die zie ik helaas vaak genoeg. De fakers van allerlei gezondheidsklachen en daarmee profiteurs van de werkgever zijn er echter legio. Je benadeelt je collega's daarmee ook nog eens rechtstreeks!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:18:27 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221095345
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja. Maar ook dat je bij vreemd gedrag in een grote instelling verdween, vastgebonden in een bed.
En dat was uitstekend. Nu worden zulke mensen vaak aan hun lot over gelaten en zolang mogelijk in de maatschappij gehouden, soms met alle gevolgen van dien.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En niemand praatte erover, en over je psychische gesteldheid praten was sowieso not done, dat was zwakte tonen en dan hoorde je bij die ‘gekken’.
Naar die tijden moet je niet meer terugwillen.
Ook dit is uitstekend.

Het leven kent namelijk altijd wel obstakels en niet elk gevoel, elke zorg of elk obstakel hoeft gepsychologiseerd te worden. Mensen hadden vroeger minder verwachtingen van alles, hadden een simpeler leven en daarbij meer doorzettingsvermogen en veel sterkere sociale netwerken en gemeenschappen.

Nu hebben mensen torenhoge verwachtingen van alles, is religie dat (of je het nu wilt erkennen of niet) toch kaders bood, uit het raam gegooid. Willen mensen pieken in het onderwijs, op de werkvloer, de halve wereld zien en een haast perfecte partner vinden en ondertussen zit men op de socials te scrollen en wordt geconfronteerd met het ogenschijnlijk perfecte leven van anderen en allerlei ellende elders ter wereld. Dat is een set-up voor veel zorgen, teleurstelling en stress natuurlijk.

Vroeger was het oké om gewoon een timmerman of schoenmaker te zijn, trouwde je met iemand uit het dorp en hoefde je de halve wereld niet te zien en was men ook niet zo bezig met het leven van anderen of de problemen elders ter wereld . Dat is een veel simpeler leven dat in principe veel beter is voor de mens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:22:10 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221095353
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat was uitstekend. Nu worden zulke mensen vaak aan hun lot over gelaten en zolang mogelijk in de maatschappij gehouden, soms met alle gevolgen van dien.
[..]
Ook dit is uitstekend.

Het leven kent namelijk altijd wel obstakels en niet elk gevoel, elke zorg of elk obstakel hoeft gepsychologiseerd te worden. Mensen hadden vroeger minder verwachtingen van alles, hadden een simpeler leven en daarbij meer doorzettingsvermogen en veel sterkere sociale netwerken en gemeenschappen.

Nu hebben mensen torenhoge verwachtingen van alles, is religie dat (of je het nu wilt erkennen of niet) toch kaders bood, uit het raam gegooid. Willen mensen pieken in het onderwijs, op de werkvloer, de halve wereld zien en een haast perfecte partner vinden en ondertussen zit men op de socials te scrollen en wordt geconfronteerd met het ogenschijnlijk perfecte leven van anderen en allerlei ellende elders ter wereld. Dat is een set-up voor veel zorgen, teleurstelling en stress natuurlijk.

Vroeger was het oké om gewoon een timmerman of schoenmaker te zijn, trouwde je met iemand uit het dorp en hoefde je de halve wereld niet te zien en was men ook niet zo bezig met het leven van anderen of de problemen elders ter wereld . Dat is een veel simpeler leven dat in principe veel beter is voor de mens.
Nee hoor, dat was helemaal niet uitstekend. Het is niet voor niets dat zo veel veranderd is in de psychiatrie.
Dat er nu lange wachtlijsten zijn en mensen tussen wal en schip vallen praat de wantoestanden van 50 jaar geleden en langer geleden niet goed.

En of een simpeler leven beter is weet ik niet. Het zal voor sommige mensen beter zijn geweest, en er zullen ook mensen zijn geweest die hun leven ronduit saai vonden. Ook dat kun je niet over één kam scheren.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:27:20 #116
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221095361
Kan ik iemand Wim Sonneveld met 'het dorp' even opzetten?

Over echte zieken/nep zieken kun je blijven praten tot je een ons weegt. Het is een achterdochtig vooroordeel imo. En laakbaarheid bij artsen, om dat dan niet te kunnen herkennen ofzo.

Deze klachten hebben misschien wel te maken met de versnelling van ons leven. Daarmee omgaan is voor vele mensen een uitdaging. Ik denk dat dit wel gaat verminderen als mensen beter leren doseren. En dat er dan ook minder burnout klachten gaan komen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:29:25 #117
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221095368
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat was uitstekend. Nu worden zulke mensen vaak aan hun lot over gelaten en zolang mogelijk in de maatschappij gehouden, soms met alle gevolgen van dien.
[..]
Ook dit is uitstekend.

Het leven kent namelijk altijd wel obstakels en niet elk gevoel, elke zorg of elk obstakel hoeft gepsychologiseerd te worden. Mensen hadden vroeger minder verwachtingen van alles, hadden een simpeler leven en daarbij meer doorzettingsvermogen en veel sterkere sociale netwerken en gemeenschappen.

Nu hebben mensen torenhoge verwachtingen van alles, is religie dat (of je het nu wilt erkennen of niet) toch kaders bood, uit het raam gegooid. Willen mensen pieken in het onderwijs, op de werkvloer, de halve wereld zien en een haast perfecte partner vinden en ondertussen zit men op de socials te scrollen en wordt geconfronteerd met het ogenschijnlijk perfecte leven van anderen en allerlei ellende elders ter wereld. Dat is een set-up voor veel zorgen, teleurstelling en stress natuurlijk.

Vroeger was het oké om gewoon een timmerman of schoenmaker te zijn, trouwde je met iemand uit het dorp en hoefde je de halve wereld niet te zien en was men ook niet zo bezig met het leven van anderen of de problemen elders ter wereld . Dat is een veel simpeler leven dat in principe veel beter is voor de mens.
Het perfecte plaatje en de ratrace - zie ik dagelijks om me heen. Wat een treurnis is dat zeg en wat zetten ze zichzelf gigantisch voor lul. Iemand met een beetje verstand interesseert het echt geen ene ruk wat een ander doet of "presteert" of hoe geweldig hun leventje wel niet is of hun kinderen wel niet zijn _O- _O-

Maar dit gedrag zet anderen wel onder druk om ook zo te moeten zijn schijnbaar ......
"Hoka Hey!"
pi_221095376
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:18 schreef HowardRoark het volgende:


Vroeger was het oké om gewoon een timmerman of schoenmaker te zijn, trouwde je met iemand uit het dorp en hoefde je de halve wereld niet te zien en was men ook niet zo bezig met het leven van anderen of de problemen elders ter wereld . Dat is een veel simpeler leven dat in principe veel beter is voor de mens.
Dit erken ik wel, je kunt uberhaubt niet terug in de tijd.
Maar zo was het wel en men was meer tevreden met gewoon een normale baan. Met minder druk.

Heel moeilijk om dat tij te keren.
Vakman pur sang
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:42:04 #119
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221095393
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:31 schreef matspontius het volgende:

[..]
Niet helemaal waar want er zijn ook personen die een burn-out faken. En zeg niet dat dit niet gebeurd want ik heb ze gezien, helaas. Die zijn daar heel erg gehaaid in en profiteren zo maximaal van de werkgever!
Die hebben dus geen burnout en vallen niet onder mijn post, net zomin als Tara Singh Varma iets zegt over het risico op kanker.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:49:22 #120
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221095414
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit erken ik wel, je kunt uberhaubt niet terug in de tijd.
Maar zo was het wel en men was meer tevreden met gewoon een normale baan. Met minder druk.

Heel moeilijk om dat tij te keren.
De wereld van overvloed en tech blijft.

Beseffen dat je 24/7 connected kunt zijn is al stap 1. Dat je dingen mist in het leven stap 2, dat je niet alles kan maximaliseren stap 3 enzovoort...

Het is allemaal potentiële overload leren doseren en beheersen. Maar op het werk over de kling gejaagd worden is al zo oud als de weg naar Rome. Ook werknemers moeten beter leren werken (prioriteren, nee/ho durven zeggen, gaan voor een gemiddelde 7 ipv altijd 9).
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221095427
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat is een kantoortuin?


Zo ziet het er bij ons ongeveer uit. Ik zie het probleem niet zo. Ja, er zijn altijd collega's die in hun microfoontje lopen te tetteren of veel te hard een gesprek voeren, maar in een afgesloten kamertje heb je ook zulke collega's. Of lopen ze binnen...
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 20 juni 2026 @ 09:16:45 #122
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221095477
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat is een kantoortuin?
Ik ben eigenlijk heel blij dat je dat niet weet, want dan heb je er nooit in eentje hoeven zitten. Een kantoortuin is een kostenbesparend concept waarbij je mensen in plaats van op vaste plekken in kamers zoals vroeger, in grote ruimtes met een heleboel werkplekken laat werken. Je richt hoogstens voor het principe een aantal "vlekken" in per team, zodat je in elk geval je collega's kunt vinden voor overleg.

Dus in de praktijk zit je met 360° onrust met tientallen mensen in een zaaltje. Achter je -en pal achter je want de ruimte wordt zo veel mogelijk benut- zit Annemiek van HR een dossier of haar weekend te bespreken met Ellis, tegenover je zit directe collega Jan-Pieter zacht vloekend alles hardop te benoemen wat hij aan het doen is in een poging zijn focus te houden, naast je zit Mert van ICT pislink op zijn toetsenbord te rammen en Marloes loopt voor de vorm naar een geluidsdicht hokje voor de vorm elke keer als ze gaat bellen, zodat je haar enthousiaste vaste begroeting 37 keer hoort.

Net als je iets gedaan dreigt te krijgen vindt je coördinator het tijd voor een gezamenlijk contactmomentje met koffie. Hij heeft bastognekoeken mee en loopt voor de grap hard lachend langs iedereen terwijl hij ritselt met de verpakking en roept dat hij zo iedereen mee gaat lokken. Christine marcheert achter hem aan en doet alsof ze op een fluit speelt terwijl ze zingt "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer?"

Jij hebt net uitgevonden hoe je bureau uit de kabouterstand krijgt (gisteren zat Ellis hier en die is nog geen 1,60m) en moet goed opletten dat je de facturen niet verkloot. Deze moeten voor elf uur bij crediteuren ingeschoten zijn. Gelukkig komt Ralf net binnen van zijn zoveelste rookpauze en kun je hem zeggen dat je dat niet gaat halen.

Morgen heb je een gesprek met je coördinator over je achterblijvende productie. Je weet al wat die gaat zeggen: we zien je liever vaker op kantoor, zodat we kunnen zien dat je echt iets doet.
pi_221095487
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo ziet het er bij ons ongeveer uit. Ik zie het probleem niet zo. Ja, er zijn altijd collega's die in hun microfoontje lopen te tetteren of veel te hard een gesprek voeren, maar in een afgesloten kamertje heb je ook zulke collega's. Of lopen ze binnen...
Thanks ik dacht aan een soort relax tuintje voor kantoorpersoneel :)
Ben niet zo bekend met die benamingen.
pi_221095488
Genoeg vaste contracten bij mij op werk die al een jaar of 20 daar werken en werkelijk waar geen ene flikker uitvoeren. En de tijdelijke contracten maar al het werk doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221095494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk heel blij dat je dat niet weet, want dan heb je er nooit in eentje hoeven zitten. Een kantoortuin is een kostenbesparend concept waarbij je mensen in plaats van op vaste plekken in kamers zoals vroeger, in grote ruimtes met een heleboel werkplekken laat werken. Je richt hoogstens voor het principe een aantal "vlekken" in per team, zodat je in elk geval je collega's kunt vinden voor overleg.

Dus in de praktijk zit je met 360° onrust met tientallen mensen in een zaaltje. Achter je -en pal achter je want de ruimte wordt zo veel mogelijk benut- zit Annemiek van HR een dossier of haar weekend te bespreken met Ellis, tegenover je zit directe collega Jan-Pieter zacht vloekend alles hardop te benoemen wat hij aan het doen is in een poging zijn focus te houden, naast je zit Mert van ICT pislink op zijn toetsenbord te rammen en Marloes loopt voor de vorm naar een geluidsdicht hokje voor de vorm elke keer als ze gaat bellen, zodat je haar enthousiaste vaste begroeting 37 keer hoort.

Net als je iets gedaan dreigt te krijgen vindt je coördinator het tijd voor een gezamenlijk contactmomentje met koffie. Hij heeft bastognekoeken mee en loopt voor de grap hard lachend langs iedereen terwijl hij ritselt met de verpakking en roept dat hij zo iedereen mee gaat lokken. Christine marcheert achter hem aan en doet alsof ze op een fluit speelt terwijl ze zingt "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer?"

Jij hebt net uitgevonden hoe je bureau uit de kabouterstand krijgt (gisteren zat Ellis hier en die is nog geen 1,60m) en moet goed opletten dat je de facturen niet verkloot. Deze moeten voor elf uur bij crediteuren ingeschoten zijn. Gelukkig komt Ralf net binnen van zijn zoveelste rookpauze en kun je hem zeggen dat je dat niet gaat halen.

Morgen heb je een gesprek met je coördinator over je achterblijvende productie. Je weet al wat die gaat zeggen: we zien je liever vaker op kantoor, zodat we kunnen zien dat je echt iets doet.
Daar zou ik ook wel een burn out van krijgen ja.
Ik blijf wel lekker bij de technische dienst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')