Steekmug?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:24 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Waarom zou iemand geen dier kunnen zijn?
hmm heb je voorbeeld van zo'n discord ? die wil ik wel infiltreren om ze te exposenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad discordkanalen vol met man->vrouw trannies opzoek naar jongetjes online om ook om te lokken/begeleiden in hun levensstijlWat volwassen mannen thuis zichzelf aan doen en wat ze aantrekken moeten ze lekker helemaal zelf weten.. maar dat soort 'mensen' ..
Nee, heb dat gezien in een youtube reportage achtig iets. Ook een van de redenen dat erop discord nu veel striktere eisen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hmm heb je voorbeeld van zo'n discord ? die wil ik wel infiltreren om ze te exposen
oke toch bedankt voor je antwoord.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, heb dat gezien in een youtube reportage achtig iets. Ook een van de redenen dat erop discord nu veel striktere eisen zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Heb je dan als koper simpelweg pech nu of? Kan me goed voorstellen dat die mensen daar niet meer willen wonen.
In onze straat heeft een tijdje geleden een gezinsmoord plaatsgevonden. De makelaar was verplicht om bij de verkoop te melden wat er in het huis was gebeurd. Dat heeft totaal geen invloed gehad op de interesse. Van alle 15 bezichtigers vond niemand het een probleem en het huis was voor een goede prijs verkocht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef Mrmime het volgende:
Wat een gruwelijk verhaal. Vreselijk.
Ben oprecht wel benieuwd hoe dat nu gaat met de verkoop van dat huis.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier.
Trannies, kleding aantrekken, discords, grote beweringen is grote bewijzen, deze post riekt bijna naar aanzetten tot haat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad discordkanalen vol met man->vrouw trannies opzoek naar jongetjes online om ook om te lokken/begeleiden in hun levensstijlWat volwassen mannen thuis zichzelf aan doen en wat ze aantrekken moeten ze lekker helemaal zelf weten.. maar dat soort 'mensen' ..
Weer een kans voor anderen hé. Persoonlijk zou het me niet uitmaken of er iemand in mijn huis gedood is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De waarde van de woning is sterk afgenomen.
Ik heb er wel een ander gevoel bij. Als iemand gewoon is overleden ligt het net even anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 05:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Weer een kans voor anderen hé. Persoonlijk zou het me niet uitmaken of er iemand in mijn huis gedood is.
Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar iedereen is anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een ander gevoel bij. Als iemand gewoon is overleden ligt het net even anders.
Je bedoelt vampier.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 05:11 schreef matthijst het volgende:
Misschien dacht ze dat ze een wolf was en heeft ze ze in de nek gebeten.
Dan gaat de rechter over omdat de dochter erfgenaam is en die is nog minderjarig, tenzij de ouders in het testament anders heeft geregeld.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Normaliter niet, want de overdracht gaat niet door. Er er zal best wat staan in de kleine lettertjes.
Of dat er van jongs af aan al allerlei labeltjes opgeplakt worden en het kind zich daar naar gaat gedragen omdat ze er niks aan kan doenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ x ]
Als je dat zo leest krijg je het idee dat half puberend nl met problemen kamt.
Ik ben ook van mening dat dat door dat klote internet en mobiele gedrag komt.
Een kennis van mij heeft een zoon met zwaar autisme en hij heeft de moeder al eens een gebroken neus geslagen. Hij woont ondertussen in een speciale woongroep, maar het duurt in Nederland ééuwen voordat er hulp komt voor de kinderen én ouders. We zijn heel goed in labels plakken maar passende hulp bieden, daar falen we in wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ x ]
Als je dat zo leest krijg je het idee dat half puberend nl met problemen kampt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:00 schreef Peppert het volgende:
[..]
De mens behoort tot het dierenrijk. De mens is ook een dier en geen plant, bacterie of schimmel.
Dat kind is niet de enige met gedragsproblemen, wat een zelfhaat. En wtf is een ´witte bubbel´ nu weer?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ x ]
Als je dat zo leest krijg je het idee dat half puberend nl met problemen kampt.
Psychose of niet, kind was gewoon knettergek. Ze voelde zichzelf niet voor niets geen vrouw..quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef littlemindy het volgende:
Niet te snel oordelen. Je kent het verhaal erachter niet. Misschien had het kind wel een psychose.
ja komt vaak voor, ook bijv. dat de ouders vermoord worden omdat ze de transitie niet goedkeurenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 04:23 schreef TAmaru het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand die twijfelt aan zijn of haar genderidentiteit of al een transitie heeft doorgemaakt een bruut misdrijf pleegt.
Helaas ook niet de laatste keer.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 04:23 schreef TAmaru het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand die twijfelt aan zijn of haar genderidentiteit of al een transitie heeft doorgemaakt een bruut misdrijf pleegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |