Alsof de slachtoffers daar in de zaal zatenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)offers-meermaals-aan
![]()
Dit. In plaats van de volle verantwoordelijkheid op zich te nemen, schuift hij het deels af richting zijn slachtoffers. Dan heb je het nog steeds niet begrepen hoor.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit zegt eigenlijk alles over de mate waarin hij daadwerkelijk snapt wat hij op zijn kerfstok heeft:
‘Ik weet niet of ik aangifte tegen mezelf zou hebben gedaan, ik denk wel dat dat de laatste, de allerlaatste stap zou zijn. Want als je het gaat uitvechten, wordt alles zwart wit. En één ding weet ik zeker: dat dat is de werkelijkheid nooit.’
Wat zij zegt klopt gewoon hoor. En what about de leugens van zedendader Thijs?? De staat heeft het voorgeschoten en Oom Paul heeft het uiteindelijk voor hem betaald. Thijs zelf heeft geen cent van de schadevergoeding overgemaaktquote:Op maandag 22 juni 2026 08:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat ene slachtoffer is niet in de eerste leugen gestikt, toch? Misschien haal ik dingen door elkaar. Opmerkelijk in elk geval dat die Römer zo makkelijk in het openbaar verschijnt terwijl er nog een aanmaning loopt![]()
Ik zit eigenlijk te hopen op nog een sappig relletje.
En dan nu geld verdienen aan zijn misdrijf en roepen dat hij alles ingelost heeft...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Wat zij zegt klopt gewoon hoor. En what about de leugens van zedendader Thijs?? De staat heeft het voorgeschoten en Oom Paul heeft het uiteindelijk voor hem betaald. Thijs zelf heeft geen cent van de schadevergoeding overgemaakt
Als de staat gewoon heeft voorgeschoten, waarom maakt dat meisje er dan een punt van dat hij nog niet betaald heeft? Kan zij dat uberhaupt weten, hoeveel aanmaningen Römer heeft lopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Wat zij zegt klopt gewoon hoor. En what about de leugens van zedendader Thijs?? De staat heeft het voorgeschoten en Oom Paul heeft het uiteindelijk voor hem betaald. Thijs zelf heeft geen cent van de schadevergoeding overgemaakt
Omdat hij erover liegt! Hij heeft zijn straf niet volledig ingelost, want de schadevergoeding heeft hij niet betaald. Dus die verantwoordelijkheden is hij niet nagekomenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als de staat gewoon heeft voorgeschoten, waarom maakt dat meisje er dan een punt van dat hij nog niet betaald heeft? Kan zij dat uberhaupt weten, hoeveel aanmaningen Römer heeft lopen?
Verder vind ik ook dat hij gewoon geld mag verdienen, ook als het gek veel is, als hij zijn verantwoordelijkheden maar nakomt.
Maar kan zij dat weten?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Omdat hij erover liegt! Hij heeft zijn straf niet volledig ingelost, want de schadevergoeding heeft hij niet betaald. Dus die verantwoordelijkheden is hij niet nagekomen
En nou hup, ga maar gauw een kaartje kopen voor de voorstelling van deze liegende zedendelinquent
Dat kan zij weten, zoals ieder ander, omdat dat in de publiciteit is geweest. Jouw vrouw boft maar met een zo'n lolbroek als manquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar kan zij dat weten?
Ik heb dat kaartje overwogen als grap voor mijn vrouw die Römer met veel passie een verschrikkelijke smeerlap vindt maar toen bleek het uitverkocht.
Dank!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dat kan zij weten, zoals ieder ander, omdat dat in de publiciteit is geweest. Jouw vrouw boft maar met een zo'n lolbroek als man
Hij heeft nauwelijks straf gekregen.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat hem lekker die theatervoorstelling maken. Straf uitgezeten. Allemaal prima. Veel plezier ermee. Mensen willen dat gewoon zien, dus laat hen.
Klopt. Omdat die feiten vrijwel niet ernstig waren.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Hij heeft duidelijk niets geleerd.
Monster 🤨quote:Geef dit monster geen podium.
Ben ik wel benieuwd naar! Zou hij begrijpen dat de wereld om hem heen hem echt als smerig roofdier ziet? Zou hij nu intrinsiek nooit meer willen flirten met een te jonge vrouw of minderjarige? Begrijpt hij dat mensen heel erg vies zijn van mannen zoals hij die zo constant met seks bezig zijn? Begrijpt hij echt deze dingen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft nauwelijks straf gekregen.
Hij heeft duidelijk niets geleerd.
Geef dit monster geen podium.
Mjah, is wat overdreven. Dutroux is een monster. Römer is meer een vieze smeerlap die je uit de buurt van je dochter moet houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Omdat die feiten vrijwel niet ernstig waren.
[..]
Waar baseer je dat op?
[..]
Monster 🤨
En toch moeten we dat soort mensen geen podium meer geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah, is wat overdreven. Dutroux is een monster. Römer is meer een vieze smeerlap die je uit de buurt van je dochter moet houden.
Hij heeft het podium gehuurd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En toch moeten we dat soort mensen geen podium meer geven.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dat kan zij weten, zoals ieder ander, omdat dat in de publiciteit is geweest. Jouw vrouw boft maar met een zo'n lolbroek als man
“Uit berichten blijkt dat de Nederlandse staat deze schadevergoeding indertijd heeft 'voorgeschoten' en nog een vordering heeft openstaan op neef Thijs.”quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Nog niks betaald dus
Ook dat worden we weer belazerd door Thijs
Met max 150 betalende toeschouwers per keer? Is wat dan wel ok? Daarbij is de schadevergoeding al betaald door zijn oom. Elke cent die dit nog oplevert verdwijnt dus in zn eigen zakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:31 schreef Lienekien het volgende:
En als hij nou met deze voorstelling die schadevergoeding kan afbetalen, is het dan wel OK?
Dat is niet verdwijnen, het is geen corrupte ambtenaar, het is gewoon een inkomen. Zo veel zal het niet zijn dus laten we het niet groter maken dan het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Met max 150 betalende toeschouwers per keer? Is wat dan wel ok? Daarbij is de schadevergoeding al betaald door zijn oom. Elke cent die dit nog oplevert verdwijnt dus in zn eigen zak
Sowieso onzin dat het hele probleem ineens om geld lijkt te gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:31 schreef Lienekien het volgende:
En als hij nou met deze voorstelling die schadevergoeding kan afbetalen, is het dan wel OK?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |