abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221325402
Ik doe mijn best , maar het is zwaar 2 sterfgevallen in ruim een half jaar
Nog geen Melanie aanvallen gehad
Nog geen Ritalin genomen
Nog geen terugval gehad in coke gebruik
Ik gebruik de hulp die ik krijgen kan
Probeer voor voldoende ontspanning te zorgen
Neem de tijd voor rouw
pi_221335145
Morgen nog een keer naar de inloop en dan gaat het 3 weken dicht , vakantie dus, zal het zeker missen, draai lekker mee, heb de indruk dat de mensen mij ook aardig vinden, deze inloop bevalt me ook beter dan de inloop waar ik niet meer mag komen, minder regels, meer begrip en wat minder extremere rugzakjes
  dinsdag 14 juli 2026 @ 22:34:22 #53
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221337426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
Morgen nog een keer naar de inloop en dan gaat het 3 weken dicht , vakantie dus, zal het zeker missen, draai lekker mee, heb de indruk dat de mensen mij ook aardig vinden, deze inloop bevalt me ook beter dan de inloop waar ik niet meer mag komen, minder regels, meer begrip en wat minder extremere rugzakjes
Dat wordt dus 3 weken waalstrandje dan :P
Colleziono francobolli di bambini
pi_221337696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dat wordt dus 3 weken waalstrandje dan :P
_O-
pi_221345097
Vandaag tot het eind toe gebleven om met de vaste kern een potje rummicub te spelen, de meeste mensen zijn daar echt vriendelijk, even ruim 3 weken pauze nu dat is tijdelijk even de maandag en dinsdag anders in bullpen, volgende week vierdaagsefeesten dus dat is al afleiding genoeg
pi_221366776
Vanmiddag naar Rotterdam een oude bekende opzoeken, een dame die ik ken uit het gebruikerscircuit maar nu al ruim 2 jaar clean is en destijds bewust uit Nijmegen is vertrokken om te ontsnappen aan het drugscircuit en dat is haar goed gelukt.
Wij hebben altijd wel contact gehouden via whats app, doen regelmatig videobellen maar vandaag ga ik naar haar toe
pi_221375467
Wat een teleurstelling was dat uitje gisteren, wist dat de dame in kwestie niet van het opruimen en schoonmaken was maar dit was best erg , het huisje was niet groot en stond flink vol met tassen en dozen,dan heeft ze nog een bench er in staan voor 2 hondjes die lief waren maar overduidelijk te weinig uitgelaten worden .
Ik moest naar het toilet , gebruikt maandverband lag gewoon op wat tassen die zelfs ook daar stonden, ja ik was dat net aan het opruimen zei ze.
En clean, niet dus, mevrouw zat gewoon weer aan de crack en gebruikt waar ik bij was tot mijn grote verbazing wetende dat ik het best moeilijk heb.
Ja even weer proeven hoe het was zei ze, ik stop na mijn verjaardag, die volgend weekend is.

Ik ga best al lang met haar om, ken haar uit de gebruikerswereld en is de enige met wie ik daarvan nog contact mee heb, wat ik gisteren schreef zij is juist uit Nijmegen vertrokken om te ontsnappem uit die wereld.
Ze heeft een dochter die in een pleeggezin zit en dat is maar goed ook want zij kan daarvoor niet zorgen al denkt ze zelf van wel.

Ik heb gisteren niet gebruikt, ben uit beleefdheid een paar uurtjes gebleven maar ga dit contact afbreken, ik ga haar niet helpen en dat klinkt hard maar ik ben geen hulpverlener en ga niet mijn energie stoppen in een bodemloze put, deze dame heeft proffesionele hulp nodig op vele gebieden.
Ik heb mijn hoofd al genoeg gestoten door anderen te willen helpen, teveel rode vlaggen en er schijt aan hebben dat ik het lastig heb en gaat gebruiken waar ik bij was, op dat moment had ik echt zoiets van wtf, ik heb er ook wat van gezegd toen kreeg ik als antwoord ik ga er niet veel roken wat ook niet klopte in mijn aanwezigheid heeft ze 5 bolletjes er doorheen gejaagd.
Toen ik weg ging zei ze dat ze het leuk vond dat ik was gekomen en jawel daar komt hij de vraag kan ik 30 euro van je lenen.
Ik zei ik moet terug naar Nijmegen wat 29 euro kost dus dat gaat niet en linen bij jou betekend geven want je hebt net verteld dat je elders schulden hebt bij personen die je niet terug kan betalen

Conclusie , snel wegwezen en op de terugreis telefoonnummer geblokkeerd
  zondag 19 juli 2026 @ 15:13:59 #58
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221379574
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 07:27 schreef Cupfighter het volgende:
Conclusie , snel wegwezen en op de terugreis telefoonnummer geblokkeerd
Goeie actie maar "snel wegwezen" wil ik het niet noemen, ik had binnen 10 2 minuten al m'n boeltje al gepakt en was afgetaaid.
  Moderator / Miss SHO zondag 19 juli 2026 @ 15:58:24 #59
22592 crew  Ole
pi_221380161
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:13 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Goeie actie maar "snel wegwezen" wil ik het niet noemen, ik had binnen 10 2 minuten al m'n boeltje al gepakt en was afgetaaid.
Cup heeft het gedaan en dat is goed! Niet mierenneuken nu.

Ik weet dat het lastig is om contact te verbreken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221380171
Mee eens. Goed gedaan
Je bent idd geen hulpverlener. Hoe hard ook: sommigen zijn niet goed voor je

Dapper van je
  zondag 19 juli 2026 @ 16:08:10 #61
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221380278
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:58 schreef Ole het volgende:
Cup heeft het gedaan en dat is goed! Niet mierenneuken nu.
Jezus zeg 8)7

(eerste 2 woorden uit m'n post gelezen? :{w )
  Moderator / Miss SHO zondag 19 juli 2026 @ 16:11:48 #62
22592 crew  Ole
pi_221380346
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:08 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Jezus zeg 8)7

(eerste 2 woorden uit m'n post gelezen? :{w )
Ja! Kusje. :*
  zondag 19 juli 2026 @ 16:32:36 #63
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221380618
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 16:11 schreef Ole het volgende:

[..]
Ja! Kusje. :*
Ja 't is goed met je :*
pi_221381884
Ik had inderdaad sneller kunnen gaan maar had anderhalf uur gereist en was ook moe, plus er was ook een stukje medelijden, dame is niet al te slim en kan aan sommige dingen niet veel doen, begrijp ook niet dat die hulpverlening niet ingrijpt , heb haar wat simpelweg adviezen gegeven, bijvoorbeeld de hondjes belonen als ze hun behoefte buiten doen maar ze doet niks behalve aan de crackpijp lurken en klagen over haar moeder en andere mensen , het ligt aan iedereen behalve aan haar, in sommige dingen heeft ze ook een punt maar het ligt natuurlijk niet altijd aan anderen .
Gisteren dus ook, ze weet dat ik het moeilijk heb met het verlies van een oude bekende en ze weet dat ik nu gevoeliger ben voor drugs maar zij heeft het moeilijk dus zij moet roken
Nog erger was dat ze over suïcide plegen begon, terwijl ik een paar weken geleden die oude bekende verloren ben daar aan
Ik kon daar wat van zeggen maar dat helpt gewoon niet, dringt niet door, of ze zegt sorry en gaat er later alsnog over door
Nee ik trek hier mijn grens, deze dame wil ik niet meer zien of spreken

Kan beter met Lauren op pad gaan, veel gezelliger en die houdt rekening met grenzen
pi_221381963
Maar je zegt dat jullie regelmatig doen videobellen. Kan ze op die momenten zo goed acteren dat je dit allemaal niet door had?
Lijkt me als ze nu niet 10 minuten zonder drugs kan het me sterk dat ze tijdens het videobellen ook niet van het padje is.
pi_221382138
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Maar je zegt dat jullie regelmatig doen videobellen. Kan ze op die momenten zo goed acteren dat je dit allemaal niet door had?
Lijkt me als ze nu niet 10 minuten zonder drugs kan het me sterk dat ze tijdens het videobellen ook niet van het padje is.
Ze zei dat ze pas weer een week gebruikt, ze had het er wel eens vaker over maar durfde het niet omdat ze bang was dat ze dan haar dochter helemaal niet meer zou mogen zien, ik geloof dat ze haar 1 keer in de maand mag zien en dan met de pleegouders erbij ook nog, ik begrijp dat dat frustrerend is voor haar en dat er op een punt iets knapt
Maar ik begrijp jeugdzorg, zij is niet in staat een kind op te voeden
En ja ze is ook een prima actrice, drugsgebruikers zijn daar vaak heel handig in
  zondag 19 juli 2026 @ 18:14:14 #67
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221382194
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 17:42 schreef Cupfighter het volgende:
kan aan sommige dingen niet veel doen
Zoals?

D'r eigen bebloede maandverband meteen opruimen (als je wéét dat je bezoek krijgt)? :r
Honden die binnen schijten?
Je toko een zwijnenstal van maken?

Verbaast mij echt dat je het er "een paar uurtjes" hebt volgehouden, na anderhalf uur reizen was ik ergens anders uit gaan rusten. En gezien de aangetroffen situatie zou ik meteen al voorbij de grens van 'beleefdheid' zijn geweest.

Gelukkig kwam je alsnog tot inkeer na die 'paar uurtjes beleefdheid'.
pi_221382278
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:14 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Zoals?

D'r eigen bebloede maandverband meteen opruimen (als je wéét dat je bezoek krijgt)? :r
Honden die binnen schijten?
Je toko een zwijnenstal van maken?

Verbaast mij echt dat je het er "een paar uurtjes" hebt volgehouden, na anderhalf uur reizen was ik ergens anders uit gaan rusten. En gezien de aangetroffen situatie zou ik meteen al voorbij de grens van 'beleefdheid' zijn geweest.

Gelukkig kwam je alsnog tot inkeer na die 'paar uurtjes beleefdheid'.
Ze zit tegen laagbegaafdheid aan en heeft een moeder die haar klein houdt, daar kan ze niks aan doen, ze is lui en slordig, heeft hier ooit 2 weken gelogeerd en ruimde echt niks op, douchen deed ze ook niet maar goed ik gaf de schuld aan de verslaving maar het is blijkbaar de aard of ze heeft dat niet meegekregen van thuis

Nu kom ik ook niet voor het huis ik kom voor de persoon, ik kon het best handelen dat het daar een zooi was, maar het is het complete plaatje bij elkaar wat het voor mij maakt hiermee te breken
  zondag 19 juli 2026 @ 18:47:06 #69
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221382376
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ze zit tegen laagbegaafdheid aan en heeft een moeder die haar klein houdt, daar kan ze niks aan doen, ze is lui en slordig, heeft hier ooit 2 weken gelogeerd en ruimde echt niks op, douchen deed ze ook niet maar goed ik gaf de schuld aan de verslaving maar het is blijkbaar de aard of ze heeft dat niet meegekregen van thuis

Nu kom ik ook niet voor het huis ik kom voor de persoon, ik kon het best handelen dat het daar een zooi was, maar het is het complete plaatje bij elkaar wat het voor mij maakt hiermee te breken
Het gaat niet om de bakstenen, het gaat om de inhoud. Een huis versmeert niet uit zichzelf, althans niet in deze mate.

Kan me niet voorstellen dat je in zo'n zwijnenstal je eigen dochter (en pleegouders) kunt ontvangen. En al helemaal niet stevig gebruikend.

Klaarblijkelijk is ze zwakbegaafd genoeg om zelfstandig te wonen en "klein houden door d'r moeder" is geen reden om er zo'n teringzooi van te maken. Dat doet ze toch zelf!

Ik ga ervan uit dat het puur door de crack (of wat ze dan ook gebruikt) komt. En nee, dat is echt niet iets van de laatste week. Ze is weer helemaal terug bij 'af'.
pi_221382764
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 18:47 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Het gaat niet om de bakstenen, het gaat om de inhoud. Een huis versmeert niet uit zichzelf, althans niet in deze mate.

Kan me niet voorstellen dat je in zo'n zwijnenstal je eigen dochter (en pleegouders) kunt ontvangen. En al helemaal niet stevig gebruikend.

Klaarblijkelijk is ze zwakbegaafd genoeg om zelfstandig te wonen en "klein houden door d'r moeder" is geen reden om er zo'n teringzooi van te maken. Dat doet ze toch zelf!

Ik ga ervan uit dat het puur door de crack (of wat ze dan ook gebruikt) komt. En nee, dat is echt niet iets van de laatste week. Ze is weer helemaal terug bij 'af'.

Zover ik weet gaat ze naar die pleegouders toe om haar dochter te bezoeken

Die teringzooi doet ze zelf, ze is lui en die rotzooi is niet van 1 week, dat klopt
Er spelen wel psychische zaken mee, wat precies weet ik niet, kan er geen inschatting van maken ben geen psych maar dat er ergens iets fout zit is wel duidelijk, het crack gebruik maakt dat er zeker niet beter op
  zondag 19 juli 2026 @ 19:50:26 #71
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221383100
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 19:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zover ik weet gaat ze naar die pleegouders toe om haar dochter te bezoeken
En dan is ze wel clean? En gedouchet?

Niet te hopen dat ze dan ongesteld is :{w
quote:
Die teringzooi doet ze zelf, ze is lui en die rotzooi is niet van 1 week, dat klopt
Er spelen wel psychische zaken mee, wat precies weet ik niet, kan er geen inschatting van maken ben geen psych maar dat er ergens iets fout zit is wel duidelijk, het crack gebruik maakt dat er zeker niet beter op
Da's een understatement.

En het niet jouw fout/taak hoor, laat dat duidelijk zijn.
pi_221383326
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 19:50 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
En dan is ze wel clean? En gedouchet?

Niet te hopen dat ze dan ongesteld is :{w
[..]
Da's een understatement.

En het niet jouw fout/taak hoor, laat dat duidelijk zijn.
Ik weet het niet, ik ben daar nooit bij natuurlijk

Heb die dame als gebruikster leren kennen, we klikte best goed, we waren vrienden er is seksueels niks gebeurd tussen ons, ze had de typische gebruikers dingetjes, liegen, manipuleren en flink wat drama soms maar ook gezellig, elkaar plegen want zij komt van oorsprong uit Arnhem en ik ben Nijmegenaar, zij is voor Vitesse ik voor NEC dus ik heb een prima plaagjaar gehad, we houden beide van gamen , zij heeft mij op het idee van de PS5 gebracht.

Het gedrag van gisteren ging bij mij een duidelijke grens over
pi_221383390
Ik denk dat het belangrijk is hoe ik deze stap genomen heb en waarom ik de stap genomen heb hoe dat past in mijn ontwikkeling naar balans

Ik wil best vragen beantwoorden over die dame maar het topic gaat over mij, ik wil proberen te voorkomen dat het steeds over haar gaat, daar heb ik verder geen invloed op, op mijn eigen acties wel
pi_221383440
Goed iig dat je niet in de verleiding bent gekomen om zelf te gebruiken, is toch een enorme trigger!
pi_221383513
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:20 schreef nostra het volgende:
Goed iig dat je niet in de verleiding bent gekomen om zelf te gebruiken, is toch een enorme trigger!
Dat was het zeker, en ik dacht zeker oeh lekker maar dacht gelijk ook wat ik weg ga gooien, zet maar een streep door Lauren, zet maar een streep door de vriendschappen die ik opgebouwd heb en weer terug naar de wereld van gebruik waar het naaien of genaaid worden is, nee daar wil ik niet naar terug
  Moderator / Miss SHO zondag 19 juli 2026 @ 21:36:27 #76
22592 crew  Ole
pi_221385004
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is hoe ik deze stap genomen heb en waarom ik de stap genomen heb hoe dat past in mijn ontwikkeling naar balans

Ik wil best vragen beantwoorden over die dame maar het topic gaat over mij, ik wil proberen te voorkomen dat het steeds over haar gaat, daar heb ik verder geen invloed op, op mijn eigen acties wel
Heel goed. Lekker bij jezelf houden.
pi_221390906
Denk zelf dat ik wel de goede stappen heb genomen, had misschien sneller kunnen handelen maar ik heb uiteindelijk wel gehandeld waarmee ik voor mezelf heb gekozen.
Het willen helpen van mensen in problemen is mooi maar niet als ik er zelf steeds mee in de problemen kom
pi_221394582
Vanmorgen Lauren overgehaald om naar de stad te gaan juist omdat er nu met de feesten veel leuke eetkramen zijn, we hadden afgesproken dat als het te druk gaat worden voor haar dat ze dan in mijn hand knijpt, dat is voor haar gemakkelijker dan het zeggen .
Nou we hebben er samen lekker van genoten, we zijn naar de Kaay geweest omdat je daar snel de rust kan opzoeken, het was niet nodig, ik ben post bezorger dus op de terugweg een route bedacht die om de volle drukte heen gaat want daar kan ze gewoon niet tegen
Ze wou eigenlijk vrijdag weer gaan met me maar dat is de drukte dag dus donderdag nog een keer
pi_221395140
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen Lauren overgehaald om naar de stad te gaan juist omdat er nu met de feesten veel leuke eetkramen zijn, we hadden afgesproken dat als het te druk gaat worden voor haar dat ze dan in mijn hand knijpt, dat is voor haar gemakkelijker dan het zeggen .
Nou we hebben er samen lekker van genoten, we zijn naar de Kaay geweest omdat je daar snel de rust kan opzoeken, het was niet nodig, ik ben post bezorger dus op de terugweg een route bedacht die om de volle drukte heen gaat want daar kan ze gewoon niet tegen
Ze wou eigenlijk vrijdag weer gaan met me maar dat is de drukte dag dus donderdag nog een keer
Zag dat het echt mega druk was in de stad :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 20 juli 2026 @ 23:28:34 #80
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221395162
quote:
99s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij woont ook in Nijmegen? :s)
pi_221395325
quote:
99s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
In de middag is het te doen, in de avond is het voor mij ook te druk
pi_221395326
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:28 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Jij woont ook in Nijmegen? :s)
Klopt geboren in Nijmegen en altijd er ook gewoond
  dinsdag 21 juli 2026 @ 01:00:58 #83
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221395342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt geboren in Nijmegen en altijd er ook gewoond
Ja jij.
Maar @greysbones?
pi_221412185
Over ongeveer 2 uur heb ik afgesproken met Lauren in de stad, moet nog even uitrusten van het werken en douchen .
Het is spannender dan normaal

We gingen nadat ik haar via een rustige route uit de stad had begeleid op een bankje zitten
Ze zei wat ben jij toch lief zeg, ik keek haar aan en zei jij ook Lauren , ik zag een soort van twinkling in haar ogen en dacht nu of nooit en gaf haar een kus waar ze positief op reageerde
Ze zei ik moet even nadenken over een liefdesrelatie
Ik ben benieuwd of ze er al uit is en wat haar antwoord is.
Ik reken nergens op, zegt ze nee dan blijven we vrienden
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 juli 2026 @ 13:01:52 #85
22592 crew  Ole
pi_221412384
Oei spannend!
Heb geen advies verder. Hooguit blijf ademen. En geniet wat jullie nu hebben
pi_221414692
Net terug uit de stad
Toen ik haar aan zag komen lopen wist ik het al, die lach op haar gezicht zei genoeg
We gaan het samen proberen, in principe veranderd er niet zo heel veel , we bouwen het rustig op, we zullen wat intiemer gaan worden en op termijn zal ze een keer langs komen bij mijn thuis en als het echt een lange periode goed gaat ga ik bij haar bezoek en zal ik haar tienerdochter ontmoeten maar zo ver is het nog lang niet.
Stap voor stap, niks overhaasten
We weten elkaars valkuilen omdat we al zoveel gepraat hebben
pi_221417382
Wakker worden met een apje, werk ze lieverd is toch heerlijk hoor
pi_221425989
Snotverkouden op het moment , ga morgenmiddag met Lauren naar stad

Nog steeds geen bericht van de verzekering over de goedkeuring van de aankoop van de nieuwe fiets, van de week maar weer eens bellen, ben er vanaf 2 juni( de dag van de diefstal) al mee bezig en vind het allemaal erg lang duren, hoop dat dat deze week toch eens geregeld gaat worden
Ik kom vooruit op een normale fiets maar voel dat wel in mijn benen en brug op gaat zeer moeizaam, ik verlang weer naar een e bike
pi_221434847
Lauren heeft griep dus blijft thuis vandaag

Vanavond een barbeque bij mijn oude vrijwilligerswerk daar heb ik wel zin in
pi_221444012
We moesten er wel om lachen ook, de hele maand mooi weer, organiser je een barbeque gaat het regenen en niet zachtjes ook, desondanks wel een leuke avond gehad,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')