abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zondag 19 juli 2026 @ 21:36:27 #76
22592 crew  Ole
pi_221385004
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is hoe ik deze stap genomen heb en waarom ik de stap genomen heb hoe dat past in mijn ontwikkeling naar balans

Ik wil best vragen beantwoorden over die dame maar het topic gaat over mij, ik wil proberen te voorkomen dat het steeds over haar gaat, daar heb ik verder geen invloed op, op mijn eigen acties wel
Heel goed. Lekker bij jezelf houden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221390906
Denk zelf dat ik wel de goede stappen heb genomen, had misschien sneller kunnen handelen maar ik heb uiteindelijk wel gehandeld waarmee ik voor mezelf heb gekozen.
Het willen helpen van mensen in problemen is mooi maar niet als ik er zelf steeds mee in de problemen kom
pi_221394582
Vanmorgen Lauren overgehaald om naar de stad te gaan juist omdat er nu met de feesten veel leuke eetkramen zijn, we hadden afgesproken dat als het te druk gaat worden voor haar dat ze dan in mijn hand knijpt, dat is voor haar gemakkelijker dan het zeggen .
Nou we hebben er samen lekker van genoten, we zijn naar de Kaay geweest omdat je daar snel de rust kan opzoeken, het was niet nodig, ik ben post bezorger dus op de terugweg een route bedacht die om de volle drukte heen gaat want daar kan ze gewoon niet tegen
Ze wou eigenlijk vrijdag weer gaan met me maar dat is de drukte dag dus donderdag nog een keer
pi_221395140
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen Lauren overgehaald om naar de stad te gaan juist omdat er nu met de feesten veel leuke eetkramen zijn, we hadden afgesproken dat als het te druk gaat worden voor haar dat ze dan in mijn hand knijpt, dat is voor haar gemakkelijker dan het zeggen .
Nou we hebben er samen lekker van genoten, we zijn naar de Kaay geweest omdat je daar snel de rust kan opzoeken, het was niet nodig, ik ben post bezorger dus op de terugweg een route bedacht die om de volle drukte heen gaat want daar kan ze gewoon niet tegen
Ze wou eigenlijk vrijdag weer gaan met me maar dat is de drukte dag dus donderdag nog een keer
Zag dat het echt mega druk was in de stad :o
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 20 juli 2026 @ 23:28:34 #80
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221395162
quote:
99s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jij woont ook in Nijmegen? :s)
Colleziono francobolli di bambini
pi_221395325
quote:
99s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
In de middag is het te doen, in de avond is het voor mij ook te druk
pi_221395326
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:28 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Jij woont ook in Nijmegen? :s)
Klopt geboren in Nijmegen en altijd er ook gewoond
  dinsdag 21 juli 2026 @ 01:00:58 #83
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221395342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt geboren in Nijmegen en altijd er ook gewoond
Ja jij.
Maar @greysbones?
Colleziono francobolli di bambini
pi_221412185
Over ongeveer 2 uur heb ik afgesproken met Lauren in de stad, moet nog even uitrusten van het werken en douchen .
Het is spannender dan normaal

We gingen nadat ik haar via een rustige route uit de stad had begeleid op een bankje zitten
Ze zei wat ben jij toch lief zeg, ik keek haar aan en zei jij ook Lauren , ik zag een soort van twinkling in haar ogen en dacht nu of nooit en gaf haar een kus waar ze positief op reageerde
Ze zei ik moet even nadenken over een liefdesrelatie
Ik ben benieuwd of ze er al uit is en wat haar antwoord is.
Ik reken nergens op, zegt ze nee dan blijven we vrienden
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 juli 2026 @ 13:01:52 #85
22592 crew  Ole
pi_221412384
Oei spannend!
Heb geen advies verder. Hooguit blijf ademen. En geniet wat jullie nu hebben
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221414692
Net terug uit de stad
Toen ik haar aan zag komen lopen wist ik het al, die lach op haar gezicht zei genoeg
We gaan het samen proberen, in principe veranderd er niet zo heel veel , we bouwen het rustig op, we zullen wat intiemer gaan worden en op termijn zal ze een keer langs komen bij mijn thuis en als het echt een lange periode goed gaat ga ik bij haar bezoek en zal ik haar tienerdochter ontmoeten maar zo ver is het nog lang niet.
Stap voor stap, niks overhaasten
We weten elkaars valkuilen omdat we al zoveel gepraat hebben
pi_221417382
Wakker worden met een apje, werk ze lieverd is toch heerlijk hoor
pi_221425989
Snotverkouden op het moment , ga morgenmiddag met Lauren naar stad

Nog steeds geen bericht van de verzekering over de goedkeuring van de aankoop van de nieuwe fiets, van de week maar weer eens bellen, ben er vanaf 2 juni( de dag van de diefstal) al mee bezig en vind het allemaal erg lang duren, hoop dat dat deze week toch eens geregeld gaat worden
Ik kom vooruit op een normale fiets maar voel dat wel in mijn benen en brug op gaat zeer moeizaam, ik verlang weer naar een e bike
pi_221434847
Lauren heeft griep dus blijft thuis vandaag

Vanavond een barbeque bij mijn oude vrijwilligerswerk daar heb ik wel zin in
pi_221444012
We moesten er wel om lachen ook, de hele maand mooi weer, organiser je een barbeque gaat het regenen en niet zachtjes ook, desondanks wel een leuke avond gehad,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')