Heel goed. Lekker bij jezelf houden.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is hoe ik deze stap genomen heb en waarom ik de stap genomen heb hoe dat past in mijn ontwikkeling naar balans
Ik wil best vragen beantwoorden over die dame maar het topic gaat over mij, ik wil proberen te voorkomen dat het steeds over haar gaat, daar heb ik verder geen invloed op, op mijn eigen acties wel
Zag dat het echt mega druk was in de stadquote:Op maandag 20 juli 2026 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen Lauren overgehaald om naar de stad te gaan juist omdat er nu met de feesten veel leuke eetkramen zijn, we hadden afgesproken dat als het te druk gaat worden voor haar dat ze dan in mijn hand knijpt, dat is voor haar gemakkelijker dan het zeggen .
Nou we hebben er samen lekker van genoten, we zijn naar de Kaay geweest omdat je daar snel de rust kan opzoeken, het was niet nodig, ik ben post bezorger dus op de terugweg een route bedacht die om de volle drukte heen gaat want daar kan ze gewoon niet tegen
Ze wou eigenlijk vrijdag weer gaan met me maar dat is de drukte dag dus donderdag nog een keer
Jij woont ook in Nijmegen?quote:Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag dat het echt mega druk was in de stad
In de middag is het te doen, in de avond is het voor mij ook te drukquote:Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag dat het echt mega druk was in de stad
Ja jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt geboren in Nijmegen en altijd er ook gewoond
Beter. Tja zo werken verzekeringen. Mooie reclames maar als je iets claimt gaan ze lastig doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
Verzekering gebeld, er is nog niet uitbetaald omdat ze een factuur moeten hebben in plaats van een offerte, enorm vermoeiend maar goed maar weer even geregeld bij de fietsenzaak
Ja zo lastig dat je bijna gaat denken laat maar zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Beter. Tja zo werken verzekeringen. Mooie reclames maar als je iets claimt gaan ze lastig doen
Iraniėrs zijn toffe mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:13 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk om weer nieuwe te dingen te doen, vandaag in een park waar wat leuks georganiseerd was Cornhole gespeeld en daarna gaan sjoelen met Iraniėrs, daarna nog lekker een Iraanse lunch gehad
Lauren is helaas nog ziek
Zeker ja, vriendelijke mensen en ik kende het eten niet maar probeer graag dingen uit , ik weet niet precies wat ik at maar het smaakte primaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Iraniėrs zijn toffe mensen.En lekker eten.
Ja loopt zeker goed, denk dat ik nu een gelijkwaardige partner heb gevonden die geen manipulatieve spelletjes speelt , we respecteren elkaars grenzen .quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk dat het zo goed loopt tussen Lauren en jouLekker van genieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |