Heel goed. Lekker bij jezelf houden.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is hoe ik deze stap genomen heb en waarom ik de stap genomen heb hoe dat past in mijn ontwikkeling naar balans
Ik wil best vragen beantwoorden over die dame maar het topic gaat over mij, ik wil proberen te voorkomen dat het steeds over haar gaat, daar heb ik verder geen invloed op, op mijn eigen acties wel
Zag dat het echt mega druk was in de stadquote:Op maandag 20 juli 2026 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen Lauren overgehaald om naar de stad te gaan juist omdat er nu met de feesten veel leuke eetkramen zijn, we hadden afgesproken dat als het te druk gaat worden voor haar dat ze dan in mijn hand knijpt, dat is voor haar gemakkelijker dan het zeggen .
Nou we hebben er samen lekker van genoten, we zijn naar de Kaay geweest omdat je daar snel de rust kan opzoeken, het was niet nodig, ik ben post bezorger dus op de terugweg een route bedacht die om de volle drukte heen gaat want daar kan ze gewoon niet tegen
Ze wou eigenlijk vrijdag weer gaan met me maar dat is de drukte dag dus donderdag nog een keer
Jij woont ook in Nijmegen?quote:Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag dat het echt mega druk was in de stad
In de middag is het te doen, in de avond is het voor mij ook te drukquote:Op maandag 20 juli 2026 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag dat het echt mega druk was in de stad
Ja jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt geboren in Nijmegen en altijd er ook gewoond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |