Dat wordt dus 3 weken waalstrandje danquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
Morgen nog een keer naar de inloop en dan gaat het 3 weken dicht , vakantie dus, zal het zeker missen, draai lekker mee, heb de indruk dat de mensen mij ook aardig vinden, deze inloop bevalt me ook beter dan de inloop waar ik niet meer mag komen, minder regels, meer begrip en wat minder extremere rugzakjes
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat wordt dus 3 weken waalstrandje dan
Goeie actie maar "snel wegwezen" wil ik het niet noemen, ik had binnen 10 2 minuten al m'n boeltje al gepakt en was afgetaaid.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:27 schreef Cupfighter het volgende:
Conclusie , snel wegwezen en op de terugreis telefoonnummer geblokkeerd
Cup heeft het gedaan en dat is goed! Niet mierenneuken nu.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:13 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Goeie actie maar "snel wegwezen" wil ik het niet noemen, ik had binnen 10 2 minuten al m'n boeltje al gepakt en was afgetaaid.
Jezus zegquote:Op zondag 19 juli 2026 15:58 schreef Ole het volgende:
Cup heeft het gedaan en dat is goed! Niet mierenneuken nu.
Ja! Kusje.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:08 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Jezus zeg
(eerste 2 woorden uit m'n post gelezen?)
Ze zei dat ze pas weer een week gebruikt, ze had het er wel eens vaker over maar durfde het niet omdat ze bang was dat ze dan haar dochter helemaal niet meer zou mogen zien, ik geloof dat ze haar 1 keer in de maand mag zien en dan met de pleegouders erbij ook nog, ik begrijp dat dat frustrerend is voor haar en dat er op een punt iets knaptquote:Op zondag 19 juli 2026 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Maar je zegt dat jullie regelmatig doen videobellen. Kan ze op die momenten zo goed acteren dat je dit allemaal niet door had?
Lijkt me als ze nu niet 10 minuten zonder drugs kan het me sterk dat ze tijdens het videobellen ook niet van het padje is.
Zoals?quote:
Ze zit tegen laagbegaafdheid aan en heeft een moeder die haar klein houdt, daar kan ze niks aan doen, ze is lui en slordig, heeft hier ooit 2 weken gelogeerd en ruimde echt niks op, douchen deed ze ook niet maar goed ik gaf de schuld aan de verslaving maar het is blijkbaar de aard of ze heeft dat niet meegekregen van thuisquote:Op zondag 19 juli 2026 18:14 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Zoals?
D'r eigen bebloede maandverband meteen opruimen (als je wéét dat je bezoek krijgt)?![]()
Honden die binnen schijten?
Je toko een zwijnenstal van maken?
Verbaast mij echt dat je het er "een paar uurtjes" hebt volgehouden, na anderhalf uur reizen was ik ergens anders uit gaan rusten. En gezien de aangetroffen situatie zou ik meteen al voorbij de grens van 'beleefdheid' zijn geweest.
Gelukkig kwam je alsnog tot inkeer na die 'paar uurtjes beleefdheid'.
Het gaat niet om de bakstenen, het gaat om de inhoud. Een huis versmeert niet uit zichzelf, althans niet in deze mate.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze zit tegen laagbegaafdheid aan en heeft een moeder die haar klein houdt, daar kan ze niks aan doen, ze is lui en slordig, heeft hier ooit 2 weken gelogeerd en ruimde echt niks op, douchen deed ze ook niet maar goed ik gaf de schuld aan de verslaving maar het is blijkbaar de aard of ze heeft dat niet meegekregen van thuis
Nu kom ik ook niet voor het huis ik kom voor de persoon, ik kon het best handelen dat het daar een zooi was, maar het is het complete plaatje bij elkaar wat het voor mij maakt hiermee te breken
Zover ik weet gaat ze naar die pleegouders toe om haar dochter te bezoekenquote:Op zondag 19 juli 2026 18:47 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bakstenen, het gaat om de inhoud. Een huis versmeert niet uit zichzelf, althans niet in deze mate.
Kan me niet voorstellen dat je in zo'n zwijnenstal je eigen dochter (en pleegouders) kunt ontvangen. En al helemaal niet stevig gebruikend.
Klaarblijkelijk is ze zwakbegaafd genoeg om zelfstandig te wonen en "klein houden door d'r moeder" is geen reden om er zo'n teringzooi van te maken. Dat doet ze toch zelf!
Ik ga ervan uit dat het puur door de crack (of wat ze dan ook gebruikt) komt. En nee, dat is echt niet iets van de laatste week. Ze is weer helemaal terug bij 'af'.
En dan is ze wel clean? En gedouchet?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zover ik weet gaat ze naar die pleegouders toe om haar dochter te bezoeken
Da's een understatement.quote:Die teringzooi doet ze zelf, ze is lui en die rotzooi is niet van 1 week, dat klopt
Er spelen wel psychische zaken mee, wat precies weet ik niet, kan er geen inschatting van maken ben geen psych maar dat er ergens iets fout zit is wel duidelijk, het crack gebruik maakt dat er zeker niet beter op
Ik weet het niet, ik ben daar nooit bij natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2026 19:50 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
En dan is ze wel clean? En gedouchet?
Niet te hopen dat ze dan ongesteld is![]()
[..]
Da's een understatement.
En het niet jouw fout/taak hoor, laat dat duidelijk zijn.
Dat was het zeker, en ik dacht zeker oeh lekker maar dacht gelijk ook wat ik weg ga gooien, zet maar een streep door Lauren, zet maar een streep door de vriendschappen die ik opgebouwd heb en weer terug naar de wereld van gebruik waar het naaien of genaaid worden is, nee daar wil ik niet naar terugquote:Op zondag 19 juli 2026 20:20 schreef nostra het volgende:
Goed iig dat je niet in de verleiding bent gekomen om zelf te gebruiken, is toch een enorme trigger!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |