Nauwelijks, het is op te rare tijden over het algemeen voor mequote:
Morguhquote:
quote:
Ga jij nog op vakantie?quote:
I don't like ottersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Aankomende vrijdag lang weekend weg naar Zeeland. In de zomer naar Drenthe. In oktober naar Texelquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:36 schreef drakin het volgende:
[..]
I don't like ottersIk ken er geen één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Ik wel, irritant kindquote:
O kijk heel wat in het verschiet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag lang weekend weg naar Zeeland. In de zomer naar Drenthe. In oktober naar Texel
Ja dat welquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk heel wat in het verschiet.
Je treft het wel dit weekend, wordt heet en dan zit je heerlijk aan de zee
Hey Prishaquote:
Je hebt ze er tussen.quote:
Jupquote:
Daar heb ik dan weer niks meequote:
quote:
quote:
Morguh Marcbquote:
Dotquote:
Ik heb mijn huis voorbereid. De afgelopen dagen lekker al laten koelen naar 17.1quote:
Kan hard gaan met de temperaturen die ze verwachten ja .....quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis voorbereid. De afgelopen dagen lekker al laten koelen naar 17.1
Maar helaas loopt het alweer op naar de 19.5
Ja dat wordt weer binnen zitten in het donker met de ventilators aan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hard gaan met de temperaturen die ze verwachten ja .....
quote:
Pciesquote:
Morguh chocoquote:
Hey Dot.quote:
Heb er een hekel aan zelfs, voor mij hoeft dat hete niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer binnen zitten in het donker met de ventilators aan.
Kan er niet zo goed tegen, jij dan?
Eens, ik zie erg op tegen de aankomende hitte.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een hekel aan zelfs, voor mij hoeft dat hete niet.
Gewoon een graad of 22 met een zonnetje en soms wat wolkjes is prima.
Nog niet uitgevonden wat er tegen te doen is zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, ik zie erg op tegen de aankomende hitte.
Airco was in Sevilla wel onmisbaarquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet uitgevonden wat er tegen te doen is zeker?
Er zijn al wel hulpmiddelen maar die werken niet overal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je zit in Sevilla nu?quote:
Er zijn redelijk wat hulpmiddelen ja. Al krijg ik het daar vaak niet minder warm door ...quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn al wel hulpmiddelen maar die werken niet overal.
2 weekjes geleden zat ik er. Elke middag tussen de 36 en 40 gradenquote:
Dat weet ik dat je er toen was,quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
2 weekjes geleden zat ik er. Elke middag tussen de 36 en 40 graden
1 dagje echt als ik zo keekquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik dat je er toen was,
alleen komt die ***** hitte nu hierheen
Daar heb ik nou ook last van, dat bijna niets werkt dan. Gelukkig zijn we niet de enige die er niet tegen kunnen en gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden. Jeej voor diversiteit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat hulpmiddelen ja. Al krijg ik het daar vaak niet minder warm door ...
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
2 weekjes geleden zat ik er. Elke middag tussen de 36 en 40 graden
Ja hier net zo. Ik vind het van de week heerlijk, die temperaturen en dat windje er b ij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een hekel aan zelfs, voor mij hoeft dat hete niet.
Gewoon een graad of 22 met een zonnetje en soms wat wolkjes is prima.
Ja het merendeel wel denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, ik zie erg op tegen de aankomende hitte.
Overzomeren op de ijspoolquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rip Redshoequote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:50 schreef RedShoe het volgende:
Iedereen klaar voor de hitte![]()
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal bij jou wel een stuk minder worden dan hierquote:
Het wordt hier ook gewoon tropisch.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal bij jou wel een stuk minder worden dan hier
Pittigquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het wordt hier ook gewoon tropisch.
[ afbeelding ]
Met een dauwpunt boven de 20quote:
Beter dan die herfst van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:46 schreef Domnivoor het volgende:
Die hitte is niet fijn maar ik kan het wel hebben.
En de schildpadden vinden het prima.
Graad of 6 koeler dan hier welquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het wordt hier ook gewoon tropisch.
[ afbeelding ]
Gelukkig welquote:
De Duitsers komen alsnog?quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef RedShoe het volgende:
Aan zee wonen in de zomer heeft zo zijn voordelen
Wacht maar tot de luchtvochtigheid zn intrede gaat doen ... In Spanje trekken de mensen van de kust regios zomers vaak naar de binnenlanden voor nog een beetje verkoeling ...quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef RedShoe het volgende:
Die komen sowiesoquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers komen alsnog?
Spanje heeft de Middellandse zee, dat is niet te vergelijken met Nederland. Windrichting etc...in de zomer brengt een zeewind verkoeling ipv meer warmte, de watertemperatuur bij Spanje is vele malen hoger.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht maar tot de luchtvochtigheid zn intrede gaat doen ... In Spanje trekken de mensen van de kust regios zomers vaak naar de binnenlanden voor nog een beetje verkoeling ...
Idd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef RedShoe het volgende:
Dat is wel zo , maar er zou natuurlijk wat kunnen veranderen qua klimaat en zeestromen ...quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die komen sowieso
[..]
Spanje heeft de Middellandse zee, dat is niet te vergelijken met Nederland. Windrichting etc...in de zomer brengt een zeewind verkoeling ipv meer warmte, de watertemperatuur bij Spanje is vele malen hoger.
Steeds minder, NL wordt ze te duur .......quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers komen alsnog?
Maar de luchtvochtigheid gaat wel een rol spelen de komende dagen. KNMI heeft al een code geel daarvoor uitgegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel zo , maar er zou natuurlijk wat kunnen veranderen qua klimaat en zeestromen ...
Laten we allemaal rustig aan doenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar de luchtvochtigheid gaat wel een rol spelen de komende dagen. KNMI heeft al een code geel daarvoor uitgegeven.
Ja zo is datquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef pullup het volgende:
Die Portugezen schoppen hem er tenminste meteen in
Lijkt me verstandig idd.quote:
Hopelijk is Texel komend naseizoen wat meer Nederlands dan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Steeds minder, NL wordt ze te duur .......
Goed plan.quote:
Drie keer scoorde de underdog tegen een groot voetballand. Knap.quote:
En 1 land hield zelfs de 0quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Drie keer scoorde de underdog tegen een groot voetballand. Knap.
Misschien wordt het toch nog interessant.quote:
Je zou bijna denken dat er iets gaande isquote:
Bijna dan. Alsof er niets anders meer isquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er iets gaande is
Ik ben er nogquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna dan. Alsof er niets anders meer is
Hij heeft altijd goede raad.quote:
quote:
prettig als er ook zulke mensen in het topic zittenquote:
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna dan. Alsof er niets anders meer is
O ja prima. Er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.
Maar het is prima als anderen het erover hebben
Bijna de eerste wedstrijd die ik redelijk kijk, Zelfs Nederland maar 1 helft gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.
Maar het is prima als anderen het erover hebben
Die heeft zich kaalgeschoren en zit met een ventilator in haar badje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
prettig als er ook zulke mensen in het topic zitten
wekt vertrouwen![]()
houdt je parkietje het nog een beetje vol in de hitte?
heel verstandigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft zich kaalgeschoren en zit met een ventilator in haar badje.
Daar zorgt ze zelf wel voor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
heel verstandig
vul je het wel regelmatig bij?
Ik voel de luchtvochtigheid al in mijn longen. Dat gaat nu wat worden de komende dagenquote:
Mijn parkiet nodigt je uit om samen in haar badje te zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel de luchtvochtigheid al in mijn longen. Dat gaat nu wat worden de komende dagen
A wat een lief beestje is dat toch die parkiet van jouquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet nodigt je uit om samen in haar badje te zitten.
Nou, hier in de stad zie je weinig WK-dingen. Alleen hier en daar wat vlaggetjes.quote:
Ja de versieringen zijn heel karig. Maar ik bedoelde ook meer op tv. In reclame. In de winkels Oranje gekte 😱quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, hier in de stad zie je weinig WK-dingen. Alleen hier en daar wat vlaggetjes.
Dat is wel eens anders geweest.
Ik heb zelfs die links/rechts malloot nog erg weinig gezien gelukkigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de versieringen zijn heel karig. Maar ik bedoelde ook meer op tv. In reclame. In de winkels Oranje gekte 😱
Ik 1x en dat was gelijk 1x teveel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelfs die links/rechts malloot nog erg weinig gezien gelukkig
Zag hem van de week even ergens voorbij komen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja das minder danquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hem van de week even ergens voorbij komen.
Nog nergens gezienquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dat zo’n hit is hč.quote:
Ik snap dat niet Ronaldo verdient meer mil.als jemand van Kongo en kijk nu ze doen zich moelijkquote:
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet Ronaldo verdient meer mil.als jemand van Kongo en kijk nu ze doen zich moelijk
Maar geen WK.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het salaris van Cristiano is gewoon absurd.
Beide wel matig eigenlijk .......quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weiger om zijn laatste naam te gebruiken, want er is maar 1 Ronaldo en dat is dat dikkertje van tegenwoordig
Al die voetbalsalarissen zijn absurd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het salaris van Cristiano is gewoon absurd.
Dit jaquote:
Dat is te weinigquote:
Wel in de top ja. Spelers van ploegen als bijvoorbeeld Helmond Sport hebben echt geen jaarsalaris van boven het miljoen.quote:
Nee, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in de top ja. Spelers van ploegen als bijvoorbeeld Helmond Sport hebben echt geen jaarsalaris van boven het miljoen.
https://www.nu.nl/327463/(...)lag-door-dallas.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even mijn Kroatië shirtje aan.
Wel een uitshirt niet dat mooie Brabantse vlag shirt...![]()
Ze hadden van mij mogen winnen..quote:
Dat zeg ikquote:
Gammaquote:
Dat schijnt idd een prachtig land te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
En daarnaast is Kroatie gewoon een mooi land (ja ik ben er ooit geweest)
Ja en ik heb dan alleen maar een klein deel gezien (Istrië)quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een prachtig land te zijn.
Ik ken het van tv etc. Prachtige natuur.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik heb dan alleen maar een klein deel gezien (Istrië)
Niet zozeer de natuurquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ken het van tv etc. Prachtige natuur.
Die had idd geen 3 goals mogen makenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:14 schreef mario390 het volgende:
ja selfde ding als bij messi hij mag geen karte kregen
Nee alweer Kanequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:38 schreef mario390 het volgende:
dat mijn tipp maar zo werd niet blijven
Ik ken het schema niet ... ik voorzie Argentinie ivm met Messi en zn laatste etc GOAT blablablaquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef mario390 het volgende:
nee frankreich of duitsland komen finale
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef mario390 het volgende:
kut vanavond nog geen punt ik heb portugal sieg getippt en nu x
Was dat mijn eerste vliegles?quote:
Famous last wordsquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat mijn eerste vliegles?
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat mijn eerste vliegles?
En toch doet die dombo sommige dingen ook wel goed,quote:
Wat doet ie dan wel goed?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch doet die dombo sommige dingen ook wel goed,
hij moet alleen niet praten
Hij kon leuk ballen wel, in de net niet top.quote:
Nou ja, hij heeft een punt.quote:
Dat mag je op zijn minst opmerkelijk noemen ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, als een 13 jarige meisje in de cel in, in volledige beperking zelfs,
en de beide ouders onlevend zijn,
is dat dan opmerkelijk?
Ik weet niet wie zijn huidige is, die vorige heeft hem ingeruild voor iemand et nog meer centenquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kon leuk ballen wel, in de net niet top.
En zijn ex- en huidige vrouw gezien?
Yep ...quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, als een 13 jarige meisje in de cel in, in volledige beperking zelfs,
en de beide ouders onlevend zijn,
is dat dan opmerkelijk?
Ik vind het simpelweg lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de hitte? 🥵
Hier valt het erg mee, 23C in huis.
Morgen wordt het pas echt warmquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de hitte? 🥵
Hier valt het erg mee, 23C in huis.
De huidige ...quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zijn huidige is, die vorige heeft hem ingeruild voor iemand et nog meer centen
Ik liep door Aken, daar viel het niet mee zeg maarquote:
Met deze heeft hij al een tijdje toch?quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De huidige ...
[ afbeelding ]
En die vorige is niet in staat een man aan zich te binden, die gaat wel heel hard door de verlovingen
Raf jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met deze heeft hij al een tijdje toch?
Het kiezen van achterlijke presidenten?quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
Amerika is the greatest in ...........
[ afbeelding ]
Daar hebben ze nog wel competitie hoorquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kiezen van achterlijke presidenten?
Cola merken dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog wel competitie hoor
Valt dat weer niet onder drugs?quote:
Oh die jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De huidige ...
[ afbeelding ]
En die vorige is niet in staat een man aan zich te binden, die gaat wel heel hard door de verlovingen
https://www.youtube.com/watch?v=o5F0twTI5Bquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
Normaal drink ik twee traytjes per dag. Dus nou drink ik maar één traytje per dag, omdat het heel erg warm is
Oh, je kent haar toch welquote:
Ja die wat bijdehante handbalmutsquote:
Best goede handbalmuts welquote:
Oh even kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:49 schreef chufi het volgende:
man3 wat een kabaal die NBA Knicks parade in NY
Den Haagelquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk dit weer!!
Al zitten de doom watchers klaar
Bekijk deze YouTube-video
Blijkbaar heeft ze beelden van het misdrijf op school gedeeld. Zullen haar medeleerlingen leuk gevonden hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat mag je op zijn minst opmerkelijk noemen ja.
Ik was ook net op tijd thuis net Welwat regen meegepakt maar nog niet kledder gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:42 schreef Domnivoor het volgende:
Volgens mij ben ik net voor de bui weer thuis. Ik voelde wat druppels en de lucht betrekt.
Weer eens wat anders dan dwergen of wcpotten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, het is weer kindergooitijd blijkbaar![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-opgepakt~a34009f0/
Deze kaart kan niet kloppen natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
Toen was het nog lekker rustig.
[ afbeelding ]
Ziek.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, het is weer kindergooitijd blijkbaar![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-opgepakt~a34009f0/
Maar ze zagen er hongerig uit?quote:
Verklaar je nader...quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze kaart kan niet kloppen natuurlijk
Dan had die gast er zelf maar moeten inspringen.quote:
Avond draakje.quote:
Hoi Eendquote:
Hee mailyquote:
dat mag wel in de krantquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee maily
Ik ben niet in de bios geweest vandaag
Wat? Mijn parkiet valt verbaasd van haar schommeltje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee maily
Ik ben niet in de bios geweest vandaag
oei, arm beestjequote:Op donderdag 18 juni 2026 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Mijn parkiet valt verbaasd van haar schommeltje.
Het ging goed, haar kop heeft de val opgevangen.quote:
kom jij weer goed wegquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging goed, haar kop heeft de val opgevangen.
Ik heb een gaaf spel gedaan op een super locatiequote:Op donderdag 18 juni 2026 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
dat mag wel in de krant
nja, absence makes the heart grow fonder
o ik las iets over brand op de kerktoren of zoietsquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf spel gedaan op ern super locatie
O gelukkig nietquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
o ik las iets over brand op de kerktoren of zoiets
o ja bloed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
O gelukkig niet
Blood on the clocktower
In een hele oude klokkentoren
Tja het is een dood en verderf spel.quote:
maar je hebt je wel vermaaktquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja het is een dood en verderf spel.
En er hing een klok
Tuurlijkquote:
Je hebt parkiet verkeerd gespeld.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:31 schreef maily het volgende:
@:Domnivoor zal dit bevestigen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er was geen bewoning in de vs voor 1776quote:
Zeg jij nu dat hij zijn schildpadden op moet gaan eten?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:12 schreef maily het volgende:
@:Domnivoor have a turtlelicious birthday![]()
![]()
![]()
![]()
🐢
Ik zeg toch nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat hij zijn schildpadden op moet gaan eten?
Nee dat zeg je niet.quote:
Juistquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat zeg je niet.
Ik dacht aan een schildpadknuffeldag
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat zeg je niet.
Ik dacht aan een schildpadknuffeldag
quote:
quote:
| Forum Opties | |