Drie keer scoorde de underdog tegen een groot voetballand. Knap.quote:
En 1 land hield zelfs de 0quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Drie keer scoorde de underdog tegen een groot voetballand. Knap.
Misschien wordt het toch nog interessant.quote:
Je zou bijna denken dat er iets gaande isquote:
Bijna dan. Alsof er niets anders meer isquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er iets gaande is
Ik ben er nogquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna dan. Alsof er niets anders meer is
Hij heeft altijd goede raad.quote:
quote:
prettig als er ook zulke mensen in het topic zittenquote:
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna dan. Alsof er niets anders meer is
O ja prima. Er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.
Maar het is prima als anderen het erover hebben
Bijna de eerste wedstrijd die ik redelijk kijk, Zelfs Nederland maar 1 helft gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.
Maar het is prima als anderen het erover hebben
Die heeft zich kaalgeschoren en zit met een ventilator in haar badje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
prettig als er ook zulke mensen in het topic zitten
wekt vertrouwen![]()
houdt je parkietje het nog een beetje vol in de hitte?
heel verstandigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft zich kaalgeschoren en zit met een ventilator in haar badje.
Daar zorgt ze zelf wel voor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
heel verstandig
vul je het wel regelmatig bij?
Ik voel de luchtvochtigheid al in mijn longen. Dat gaat nu wat worden de komende dagenquote:
Mijn parkiet nodigt je uit om samen in haar badje te zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel de luchtvochtigheid al in mijn longen. Dat gaat nu wat worden de komende dagen
A wat een lief beestje is dat toch die parkiet van jouquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet nodigt je uit om samen in haar badje te zitten.
Nou, hier in de stad zie je weinig WK-dingen. Alleen hier en daar wat vlaggetjes.quote:
Ja de versieringen zijn heel karig. Maar ik bedoelde ook meer op tv. In reclame. In de winkels Oranje gekte 😱quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, hier in de stad zie je weinig WK-dingen. Alleen hier en daar wat vlaggetjes.
Dat is wel eens anders geweest.
Ik heb zelfs die links/rechts malloot nog erg weinig gezien gelukkigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de versieringen zijn heel karig. Maar ik bedoelde ook meer op tv. In reclame. In de winkels Oranje gekte 😱
Ik 1x en dat was gelijk 1x teveel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zelfs die links/rechts malloot nog erg weinig gezien gelukkig
Zag hem van de week even ergens voorbij komen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja das minder danquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hem van de week even ergens voorbij komen.
Nog nergens gezienquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dat zo’n hit is hč.quote:
Ik snap dat niet Ronaldo verdient meer mil.als jemand van Kongo en kijk nu ze doen zich moelijkquote:
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet Ronaldo verdient meer mil.als jemand van Kongo en kijk nu ze doen zich moelijk
Maar geen WK.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het salaris van Cristiano is gewoon absurd.
Beide wel matig eigenlijk .......quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weiger om zijn laatste naam te gebruiken, want er is maar 1 Ronaldo en dat is dat dikkertje van tegenwoordig
Al die voetbalsalarissen zijn absurd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het salaris van Cristiano is gewoon absurd.
Dit jaquote:
Dat is te weinigquote:
Wel in de top ja. Spelers van ploegen als bijvoorbeeld Helmond Sport hebben echt geen jaarsalaris van boven het miljoen.quote:
Nee, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in de top ja. Spelers van ploegen als bijvoorbeeld Helmond Sport hebben echt geen jaarsalaris van boven het miljoen.
https://www.nu.nl/327463/(...)lag-door-dallas.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even mijn Kroatië shirtje aan.
Wel een uitshirt niet dat mooie Brabantse vlag shirt...![]()
Ze hadden van mij mogen winnen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |