Hey Dot.quote:
Heb er een hekel aan zelfs, voor mij hoeft dat hete niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer binnen zitten in het donker met de ventilators aan.
Kan er niet zo goed tegen, jij dan?
Eens, ik zie erg op tegen de aankomende hitte.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een hekel aan zelfs, voor mij hoeft dat hete niet.
Gewoon een graad of 22 met een zonnetje en soms wat wolkjes is prima.
Nog niet uitgevonden wat er tegen te doen is zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, ik zie erg op tegen de aankomende hitte.
Airco was in Sevilla wel onmisbaarquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet uitgevonden wat er tegen te doen is zeker?
Er zijn al wel hulpmiddelen maar die werken niet overal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je zit in Sevilla nu?quote:
Er zijn redelijk wat hulpmiddelen ja. Al krijg ik het daar vaak niet minder warm door ...quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn al wel hulpmiddelen maar die werken niet overal.
2 weekjes geleden zat ik er. Elke middag tussen de 36 en 40 gradenquote:
Dat weet ik dat je er toen was,quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
2 weekjes geleden zat ik er. Elke middag tussen de 36 en 40 graden
1 dagje echt als ik zo keekquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik dat je er toen was,
alleen komt die ***** hitte nu hierheen
Daar heb ik nou ook last van, dat bijna niets werkt dan. Gelukkig zijn we niet de enige die er niet tegen kunnen en gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden. Jeej voor diversiteit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat hulpmiddelen ja. Al krijg ik het daar vaak niet minder warm door ...
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
2 weekjes geleden zat ik er. Elke middag tussen de 36 en 40 graden
Ja hier net zo. Ik vind het van de week heerlijk, die temperaturen en dat windje er b ij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een hekel aan zelfs, voor mij hoeft dat hete niet.
Gewoon een graad of 22 met een zonnetje en soms wat wolkjes is prima.
Ja het merendeel wel denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, ik zie erg op tegen de aankomende hitte.
Overzomeren op de ijspoolquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rip Redshoequote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:50 schreef RedShoe het volgende:
Iedereen klaar voor de hitte![]()
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal bij jou wel een stuk minder worden dan hierquote:
Het wordt hier ook gewoon tropisch.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal bij jou wel een stuk minder worden dan hier
Pittigquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het wordt hier ook gewoon tropisch.
[ afbeelding ]
Met een dauwpunt boven de 20quote:
Beter dan die herfst van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:46 schreef Domnivoor het volgende:
Die hitte is niet fijn maar ik kan het wel hebben.
En de schildpadden vinden het prima.
Graad of 6 koeler dan hier welquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het wordt hier ook gewoon tropisch.
[ afbeelding ]
Gelukkig welquote:
De Duitsers komen alsnog?quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef RedShoe het volgende:
Aan zee wonen in de zomer heeft zo zijn voordelen
Wacht maar tot de luchtvochtigheid zn intrede gaat doen ... In Spanje trekken de mensen van de kust regios zomers vaak naar de binnenlanden voor nog een beetje verkoeling ...quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef RedShoe het volgende:
Die komen sowiesoquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers komen alsnog?
Spanje heeft de Middellandse zee, dat is niet te vergelijken met Nederland. Windrichting etc...in de zomer brengt een zeewind verkoeling ipv meer warmte, de watertemperatuur bij Spanje is vele malen hoger.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht maar tot de luchtvochtigheid zn intrede gaat doen ... In Spanje trekken de mensen van de kust regios zomers vaak naar de binnenlanden voor nog een beetje verkoeling ...
Idd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef RedShoe het volgende:
Dat is wel zo , maar er zou natuurlijk wat kunnen veranderen qua klimaat en zeestromen ...quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die komen sowieso
[..]
Spanje heeft de Middellandse zee, dat is niet te vergelijken met Nederland. Windrichting etc...in de zomer brengt een zeewind verkoeling ipv meer warmte, de watertemperatuur bij Spanje is vele malen hoger.
Steeds minder, NL wordt ze te duur .......quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers komen alsnog?
Maar de luchtvochtigheid gaat wel een rol spelen de komende dagen. KNMI heeft al een code geel daarvoor uitgegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel zo , maar er zou natuurlijk wat kunnen veranderen qua klimaat en zeestromen ...
Laten we allemaal rustig aan doenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar de luchtvochtigheid gaat wel een rol spelen de komende dagen. KNMI heeft al een code geel daarvoor uitgegeven.
Ja zo is datquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef pullup het volgende:
Die Portugezen schoppen hem er tenminste meteen in
Lijkt me verstandig idd.quote:
Hopelijk is Texel komend naseizoen wat meer Nederlands dan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Steeds minder, NL wordt ze te duur .......
Goed plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |