Nauwelijks, het is op te rare tijden over het algemeen voor mequote:
Morguhquote:
quote:
Ga jij nog op vakantie?quote:
I don't like ottersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Aankomende vrijdag lang weekend weg naar Zeeland. In de zomer naar Drenthe. In oktober naar Texelquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:36 schreef drakin het volgende:
[..]
I don't like ottersIk ken er geen één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Ik wel, irritant kindquote:
O kijk heel wat in het verschiet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag lang weekend weg naar Zeeland. In de zomer naar Drenthe. In oktober naar Texel
Ja dat welquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk heel wat in het verschiet.
Je treft het wel dit weekend, wordt heet en dan zit je heerlijk aan de zee
Hey Prishaquote:
Je hebt ze er tussen.quote:
Jupquote:
Daar heb ik dan weer niks meequote:
quote:
quote:
Morguh Marcbquote:
Dotquote:
Ik heb mijn huis voorbereid. De afgelopen dagen lekker al laten koelen naar 17.1quote:
Kan hard gaan met de temperaturen die ze verwachten ja .....quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis voorbereid. De afgelopen dagen lekker al laten koelen naar 17.1
Maar helaas loopt het alweer op naar de 19.5
Ja dat wordt weer binnen zitten in het donker met de ventilators aan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hard gaan met de temperaturen die ze verwachten ja .....
quote:
Pciesquote:
Morguh chocoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |