Ik bepaal niets, ik observeer alleen. Zo zie ik mensen op gayprides onfatsoenlijk bezig zijn. Heteroprides zie ik nergens.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij denkt niet aan heteroseks?
Bijzonder...
Anyway, hoezo bepaal jij wat een ander denkt?
Kortom, anticonceptie moet verboden worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:18 schreef Mijk het volgende:
Het is te rijmen met lust, en dus zondig. Sex tussen mannen heeft geen functie en is dus enkel lust gedreven. Zo zou ik m dan als advocaat van de duivel verdedigen.
Dat iets onfatsoenlijk is, heb jij voor jezelf bepaald.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:47 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik bepaal niets, ik observeer alleen. Zo zie ik mensen op gayprides onfatsoenlijk bezig zijn. Heteroprides zie ik nergens.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat iets onfatsoenlijk is, heb jij voor jezelf bepaald.Gayprides kennen we niet in Nederland.quote:Natuurlijk. Ik vind het verschrikkelijk onfatsoenlijk en dit is een persoonlijke opvatting. Gelukkig is er behalve een diversiteit aan geaardheden ook een verscheidenheid van meningen.
Wel Prides, en daar doen ook hetero's aan mee.quote:Flauw, alle prides staan in het teken van de homoseksuele mens. Dat mens dat zo overdreven bezig is met zijn geaardheid. Tegen die mensen zou ik zeggen: laat het los. Er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken.
[/quote]quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:15 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Flauw, alle prides staan in het teken van de homoseksuele mens. Dat mens dat zo overdreven bezig is met zijn geaardheid. Tegen die mensen zou ik zeggen: laat het los. Er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken.
[..]
Op zaterdag 4 juli 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:1. Mag dan wel breder zijn, iedereen denkt aan actieve en "uitbundige" homomannen en lesbiennes als ze het woord Pride horen. Als heteroman voel ik mij helemaal niet trots op mijn hetero-zijn. Ik vind het gewoon 'normaal'. Als ik mee zou doen aan zo'n Pride, moet ik dan bijvoorbeeld trots zijn op jou?quote:Nee, de term Gay is niet voor niets losgelaten.
Pride is tegenwoordig veel breder.
Verder ben je zelf de hele dag bezig met hetero zijn.
Maar dat heb je zelf niet door.
Dat vinden ze van de kerk dan ook voor zover ik weet, dus wat dat betreft consistent.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, anticonceptie moet verboden worden.
Dat ligt dan aan die personen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:38 schreef Pixelman het volgende:
[..]
1. Mag dan wel breder zijn, iedereen denkt aan actieve en "uitbundige" homomannen en lesbiennes als ze het woord Pride horen.
Dat moet hij weten natuurlijk.quote:Als heteroman voel ik mij helemaal niet trots op mijn hetero-zijn. Ik vind het gewoon 'normaal'. Als ik mee zou doen aan zo'n Pride, moet ik dan bijvoorbeeld trots zijn op jou?
Klopt.quote:2. Wat is dit nou weer voor iets raars? Omdat ik heb gezegd dat ik de hele dag aan sex denk (this is a joke of course) maak jij ervan dat ik de hele dag bezig ben met "het hetero-zijn".
Nee, want het gaat vanzelf.quote:Ik heb wel wat beters te doen.
Maar ik ben niet trots op wie ik ben. Ik vind mijzelf best ok en ik weet dat ik enorm gewaardeerd wordt door mijn inner circle. Moet ik dat vieren dan: "O, wat ben ik toch trots op mijzelf"? Nee dus. En bovendien vind ik dit een behoorlijke narcistische insteek. Wil jij als narcist worden gezien dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:37 schreef Wantie het volgende:
Pride is trots zijn op wie je bent en dat je mag zijn wie je bent.
Best wel saai eigenlijk, het nastreven een grijze muis te zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:54 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Maar ik ben niet trots op wie ik ben. Ik vind mijzelf best ok en ik weet dat ik enorm gewaardeerd wordt door mijn inner circle. Moet ik dat vieren dan: "O, wat ben ik toch trots op mijzelf"? Nee dus. En bovendien vind ik dit een behoorlijke narcistische insteek. Wil jij als narcist worden gezien dan?
En ja, ik ben meer van: "doe maar gewoon, dan doe je al ......."
Ach, grijs is ook een kleur. Ik vaar wel bij mijn eigen koers en dat bevalt me uitstekend. Ik voel me in ieder geval prima bij hoe ik in het leven sta. Ik hoef niet zo nodig uitzinnig extravagant te laten zien wat voor geweldig persoon ik ben. Ja, het vertoon van "Be Pride About You" is narcistisch.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best wel saai eigenlijk, het nastreven een grijze muis te zijn.
Trots zijn op jezelf is wat anders dan narcisme
Als grijze muis zijn het doel is in je leven, dan is trots zijn op jezelf wellicht narcistisch en negatief.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:34 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ach, grijs is ook een kleur. Ik vaar wel bij mijn eigen koers en dat bevalt me uitstekend. Ik voel me in ieder geval prima bij hoe ik in het leven sta. Ik hoef niet zo nodig uitzinnig extravagant te laten zien wat voor geweldig persoon ik ben. Ja, het vertoon van "Be Pride About You" is narcistisch.
Dat maak jij ervan. Mensen noemen mij serieus, verantwoordelijk en een doener. Als dat "een grijze muis" is, dan is dat jouw perceptie. Wellicht ben jij dan geen grijze muis maar een egocentrische, losbol zonder discipline. Of is dat te sterk uitgedrukt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als grijze muis zijn het doel is in je leven, dan is trots zijn op jezelf wellicht narcistisch en negatief.
Gelukkig ben ik geen grijze muis.
Daar ben je dus toch wel trots op.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:59 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Mensen noemen mij serieus, verantwoordelijk en een doener.
Yup, maar vanuit het standpunt van een grijze muis wel naar verwachting.quote:Als dat "een grijze muis" is, dan is dat jouw perceptie. Wellicht ben jij dan geen grijze muis maar een egocentrische, losbol zonder discipline. Of is dat te sterk uitgedrukt?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar ben je dus toch wel trots op..quote:Nee, niet trots maar tevreden
[..]
Yup, maar vanuit het standpunt van een grijze muis wel naar verwachting.
Dan is het al gauw te gek.quote:Nee, vanuit het standpunt van een serieus persoon die geen behoefte heeft aan zelfverheerlijking en niet loopt te paraderen op straat met zijn seksuele geaardheid.
[/quote]quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:35 schreef Pixelman het volgende:
[..]
.
[..]
Nee, vanuit het standpunt van een serieus persoon die geen behoefte heeft aan zelfverheerlijking en niet loopt te paraderen op straat met zijn seksuele geaardheid
Toch doe je dat ongemerkt elke dag.quote:
Wat? Trots zijn op mijzelf of als een paradijsvogel paraderen?quote:
Nee, de hetero uithangen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat? Trots zijn op mijzelf of als een paradijsvogel paraderen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:36 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee, de hetero uithangen.
Dat je daarnaast heel bekrompen bent staat los van je geaardheid.
Dat is niet ruimdenkend.quote:Mijn hemel, ik word hier voor van alles uitgemaakt. Maar goed, ik ben zeer ruimdenkend want ik vind Prides ruimschoots over-the-top en zwaar overdreven gedoe. Nutteloze gekkigheid dus.
Ik hoef de Pride niet fantastisch te vinden om toch ruimdenkend te zijn. Ik vind de Pride dus raar en absurd. Maar het gaat bij ruimdenkendheid erom dat je de ander het recht geeft om op hun eigen manier te bestaan en te vieren. En dat recht hebben ze, gelukkig maar.quote:
Waarom ? Ik krijg niet de indruk dat de deelnemers dit verschrikkelijk vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:59 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dit is toch verschrikkelijk?
Bekijk deze YouTube-video
Blijheid in de openbare ruimte, dat is toch verschrikkelijk?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:55 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Waarom ? Ik krijg niet de indruk dat de deelnemers dit verschrikkelijk vinden.
Ik zie alleen maar blije mensen, wat is in godsnaam je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |