Pedant? Je seksualiteit uitdragen is pedant?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:28 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Het gaat mij om die pedante expressie: "kijk mij eens homo zijn."
Ja, het is pedant. Opzichtig en overdreven je seksuele voorkeur op straat uiten, is zeer irritant. Nogmaals, doe het thuis met de gordijnen dicht. Dat is fatsoenlijk, dat is de norm die ik volg.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pedant? Je seksualiteit uitdragen is pedant?
Je opmerking is dat.
Mensen mogen uitdragen wie ze zijn, zoek het bij jezelf als je dat pedant vind.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:39 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ja, het is pedant. Opzichtig en overdreven je seksuele voorkeur op straat uiten, is zeer irritant. Nogmaals, doe het thuis met de gordijnen dicht. Dat is fatsoenlijk, dat is de norm die ik volg.
De wereld veranderd continue, misschien moet je eens meegaan met de tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:42 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dit land is al onfatsoenlijk genoeg. Meer kunnen we er echt niet bij hebben. Houd het netjes.
Verandering is een feit, fatsoen is een keuze. Die twee staan los van elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De wereld veranderd continue, misschien moet je eens meegaan met de tijd.
Zoals al die hetero’s “kijk mij eens hetero zijn” ontzettend uitdragen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:28 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Het gaat mij om die pedante expressie: "kijk mij eens homo zijn."
Ik zie ze niet op straat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals al die hetero’s “kijk mij eens hetero zijn” ontzettend uitdragen?
Waarschijnlijk omdat je er niet zo op gefocust bent. Je ziet genoeg hetero’s tongen enzo.quote:
Nee, jij bent hier Jantje Pedantje. Blijf jij maar lekker thuis met je gordijntjes dicht.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:39 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ja, het is pedant. Opzichtig en overdreven je seksuele voorkeur op straat uiten, is zeer irritant. Nogmaals, doe het thuis met de gordijnen dicht. Dat is fatsoenlijk, dat is de norm die ik volg.
Natuurlijk heb ik dat door. In algemene termen gesproken: het is gewoon een feit dat hetero's niet zo gefixeerd zijn op hun geaardheid itt tot homo's. Ze zijn hetero en denken er niet bij na. Kokketeren met hetero-zijn, is er gewoon niet bij.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat je zelf hetero bent heb je dat niet door.
Kan zijn, maar wij als hetero-mannen krijgen de hemel op aarde met vrouwen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:23 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dit is wel lekker maar het blijft onfatsoenlijk.
Joh, waar maak je je druk om. Laat die gasten gewoon lekker. Ze doen je niks kwaads. Ik zie het probleem niet. Als homo's zich zo willen uiten, joh, laat ze gewoon lekker. Als zij dat leuk vinden, nou prima toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:19 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat door. In algemene termen gesproken: het is gewoon een feit dat hetero's niet zo gefixeerd zijn op hun geaardheid itt tot homo's. Ze zijn hetero en denken er niet bij na. Kokketeren met hetero-zijn, is er gewoon niet bij.
Nou nee. Vrijheid is een concept, fatsoen is een keuze. Beide staan totaal los van elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Joh, waar maak je je druk om. Laat die gasten gewoon lekker. Ze doen je niks kwaads. Ik zie het probleem niet. Als homo's zich zo willen uiten, joh, laat ze gewoon lekker. Als zij dat leuk vinden, nou prima toch?
Dus het zich presenteren van homo's als zijnde homo is volgens jou geen fantsoen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:41 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nou nee. Vrijheid is een concept, fatsoen is een keuze. Beide staan totaal los van elkaar.
Aangepast.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:42 schreef OllieA het volgende:
Ik weet nu wel zo ongeveer hoe Pixelman EsserS denkt over homoseksualiteit.
Hoe god erover denkt lijkt vooral af te hangen van hoe iemand gods woord interpreteert.
Geen diepe, nieuwe inzichten dus.
Jij denkt nooit aan sexquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:19 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat door. In algemene termen gesproken: het is gewoon een feit dat hetero's niet zo gefixeerd zijn op hun geaardheid itt tot homo's. Ze zijn hetero en denken er niet bij na. Kokketeren met hetero-zijn, is er gewoon niet bij.
Ik denk voortdurend aan sex. Wat wil je nou weer beweren?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij denkt nooit aan sex![]()
Dan ben je een uitzondering.
Dus je bent voortdurend gefixeerd met je geaardheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:32 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik denk voortdurend aan sex. Wat wil je nou weer beweren?
Nee. Ik denk voortdurend aan sex. Dat is totaal wat anders dat ik zou denken aan mijn geaardheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus je bent voortdurend gefixeerd met je geaardheid.
Jij denkt niet aan heteroseks?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:00 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee. Ik denk voortdurend aan sex. Dat is totaal wat anders dat ik zou denken aan mijn geaardheid.
Homo's denken te veel "ik ben homo, kijk mij eens lekker homo wezen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |