Tja, waar het om gaat is dat je daar een bevolkingsgroep op afrekent.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:54 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Klopt maar nogmaals: gayprides springen in het oog en toevallig vind ik dat helemaal niks.
Ik reken niemand ergens op af. Ik zeg alleen dat ik gayprides 'problematisch' vind.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, waar het om gaat is dat je daar een bevolkingsgroep op afrekent.
Er zijn ook zat homo's die de Pride niets vinden.
Prima toch?
Wel eens carnaval gevierd? Koningsdag?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:54 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Klopt maar nogmaals: gayprides springen in het oog en toevallig vind ik dat helemaal niks.
Dit schreef je:quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:46 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik reken niemand ergens op af. Ik zeg alleen dat ik gayprides 'problematisch' vind.
Nee. Bij carnaval en koningsdag wordt de "seksuele voorkeur identiteit" iig niet gevierd, itt tot gayprides. Waarom moet je in de openbare ruimte dat zo nodig doen? Doe het lekker thuis met de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel eens carnaval gevierd? Koningsdag?
Precies, gewoon wat "mannelijker" vertoon zou het minder onaangenaam maken om te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:19 schreef sp3c het volgende:
ik vind ze in de regel maar saai en ik ben niet eens homo, mag allemaal wat trotser zeg maar
Nee dank U. De Stonewall riots lieten goed zien wat 'mannelijkheid' kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:38 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Precies, gewoon wat "mannelijker" vertoon zou het minder onaangenaam maken om te zien.
Maar het is helemaal niet overdreven gekkigheidquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:35 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Omdat ik die gekkigheid maar overdreven vindt.
Klopt. Dus?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit schreef je:
Ik denk dat ik eerder geirriteerd was over die overdreven expressieve drang van homomensen
Gevolgd door je opmerking over de Gay Pride en peniskokers.
Dit is toch verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet overdreven gekkigheid
Staan wat van die vogels op een boot naar de kade te zwaaien en dan komt de volgende boot waar ook niks gebeurt
Volgens mij is de helft uberhaupt niet gay maar wil het desbetreffende bedrijf gewoon een volle boot
Gekkigheid, van wie of van welke aard dan ook, moet in de openbare ruimte beperkt blijven. Anders wordt het een zooitje.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
Moet iemand soms toestemming vragen voor gemiddeldheid, onzichtbaarheid of ingetogenheid?
Omgekeerd dus ook niet.
De woorden die ik tot nu toe heb geciteerd zeggen voldoende.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:56 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Klopt. Dus?
Welke woorden ga je mij nu in de mond leggen?
Nee?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:59 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dit is toch verschrikkelijk?
Bekijk deze YouTube-video
Dat wordt het in feite ook, dit is een afgebakend evenement dat 1x in het jaar is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:18 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Gekkigheid, van wie of van welke aard dan ook, moet in de openbare ruimte beperkt blijven. Anders wordt het een zooitje.
Enkel bij gevaarlijke gekkigheid. En daar is hier geen sprake van.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:18 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Gekkigheid, van wie of van welke aard dan ook, moet in de openbare ruimte beperkt blijven. Anders wordt het een zooitje.
Nee?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:33 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee. Bij carnaval en koningsdag wordt de "seksuele voorkeur identiteit" iig niet gevierd, itt tot gayprides. Waarom moet je in de openbare ruimte dat zo nodig doen? Doe het lekker thuis met de gordijnen dicht.
Sex is viesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:33 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee. Bij carnaval en koningsdag wordt de "seksuele voorkeur identiteit" iig niet gevierd, itt tot gayprides. Waarom moet je in de openbare ruimte dat zo nodig doen? Doe het lekker thuis met de gordijnen dicht.
Dat is zeker ook waar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet overdreven gekkigheid
Staan wat van die vogels op een boot naar de kade te zwaaien en dan komt de volgende boot waar ook niks gebeurt
Volgens mij is de helft uberhaupt niet gay maar wil het desbetreffende bedrijf gewoon een volle boot
Het gaat je dus wél alleen om de geaardheid en niet om wat er te zien is. Tijdens carnaval en Koningsdag wordt er wat afgehoerd en gesnoerd, loopt men half naakt rond en gaat vreemd bij het leven. Daar is niks zedigs aan. Als dat wel kan, en gay pride niet, gaat het je dus puuro m het gay zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:33 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Het gaat mij om die pedante expressie: "kijk mij eens homo zijn."quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat je dus wél alleen om de geaardheid en niet om wat er te zien is. Tijdens carnaval en Koningsdag wordt er wat afgehoerd en gesnoerd, loopt men half naakt rond en gaat vreemd bij het leven. Daar is niks zedigs aan. Als dat wel kan, en gay pride niet, gaat het je dus puuro m het gay zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |