je kan toch pics geven van toen ze nog leefde?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ze is overleden ondertussen dus dat zou ongepast zijn. Maar het was een grapje op 'je moeder', zelf bedacht, wel wat trots op
je kan het zelf ook gewoon in een ai gooien hequote:Op maandag 15 juni 2026 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
kan dat niet via die AI die op het forum is? Benieuwd wat die er van vindt.
Denk dat de moderaters daar sneller in kunnen grijpen.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Betreffend topic is ook een tijd lang dicht geweest. Dat was eigenlijk nog het beste.. De BNW-versie is nota bene nog redelijker dan de NWS versie!
nee kan nietquote:Op maandag 15 juni 2026 22:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk dat de moderaters daar sneller in kunnen grijpen.
Het zou heel jammer zijn als dat gebeurt, FOK! is een uniek forum en heeft mooie momenten gebracht. Maar ik kan geen medelijden meer opbrengen met Danny, als je je crew zo behandelt roep je het over jezelf af.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de situatie nu (alweer) donkerrood. Die "paar jaar" gaat FOK! niet meer halen zo.
Haha hehe, ja zelfs als de persoon die ik ben doe ik dat niet omdat ik dat wat te slecht vind. En ik hoop dat je geen extreme reactie plaatst die me wel verdrietig maaktquote:Op maandag 15 juni 2026 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kan toch pics geven van toen ze nog leefde?
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat is het elke keer met dit 'vrijwillige' gedeelte. Ja mensen doen het vrijwilig omdat ze het vrijwillig willen doen. Jullie gebruiken het als een soort van handgreep naar de eigenaar alsof hij dan bepaalde verplichtingen heeft.
Die mensen kiezen ervoor en zijn er maar al te blij mee dat ze mogen modereren. Dus kap eens met het idee dat de eigenaar van het forum iets verschuldigd is naar de mensen die vrijwillig iets willen doen.
teleurgesteldquote:Op maandag 15 juni 2026 22:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Haha hehe, ja zelfs als de persoon die ik ben doe ik dat niet omdat ik dat wat te slecht vind. En ik hoop dat je geen extreme reactie plaatst die me wel verdrietig maakt
Ik zie straatcommando. voor de schermen het beleid niet begrijpen en afvallen. Da's niet zo handig.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
teveel trollen
teveel mensen die die trollen volledig de moeder moeten schelden
te weinig crew die dat in goede banen moeten leiden
straatcommando heeft er genoeg van
danny geeft hem publiekelijk een standje
straatcommander stopt ermee
iedere user ooit weet precies hoe het zit zonder het te weten en allerlei users die hem gister nog een vreselijk partijdige kutlul noemden huilen vreselijk natte krokodillentranen
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
OMG je weet je dus echt geen houding te geven
nou je vroeg om een samenvatting, niet om een oordeelquote:Op maandag 15 juni 2026 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie straatcommando. voor de schermen het beleid niet begrijpen en afvallen. Da's niet zo handig.
Ik zie danny voor de schermen crew een uitbrander geven dat je crew (voor de schermen) niet afvalt. Dat klinkt ook wat schizofreen.
Linksom en rechtsom valt er wel wat op af te dingen lijkt me dan. Dan zouden we het ook aan de twee volwassen mensen laten die blijkbaar een akkefietje met elkaar hebben kunnen laten. Straatcommando. komt hier ook wel lang genoeg om het zonder onze hulp af te kunnen lijkt me en het klinkt als een flinke opstapeling van dingen waar alleen zij weet van hebben
Ik ben daar wel eens doorverwezen naar NWS toen ik daar een artikel postte. Andersom worden mensen nooit naar BNW gewezen.quote:
Ik bedoel dat je die ai dat vraagt en dat die FOK! kent en het meteen doet. Niet dat ik alles uit allerlei topics moet verzamelen om het dan aan GROK te voeren ..quote:Op maandag 15 juni 2026 22:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je kan het zelf ook gewoon in een ai gooien he5 sec werk
ja dit klopt nietquote:Op maandag 15 juni 2026 22:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens doorverwezen naar NWS toen ik daar een artikel postte. Andersom worden mensen nooit naar BNW gewezen.
als hij anoniem wil is dat wettelijk verplicht, dan is dat wat het isquote:Op maandag 15 juni 2026 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:
WTF is dit nu weer?
Praat het maar eens uit IRL, lijkt me niet meer dan logisch bij zo’n actieve Mod die hier al jaren vrijwillig de boel op de rails probeert te houden.
Een meningsverschil mag maar dit lijkt me niet de manier om afscheid elkaar te nemen.
stop hiermeequote:Op maandag 15 juni 2026 22:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent echt dronken. Dit is niet ONZ..
Daar was toch gewoon meer respect voor elkaar dan in het NWS-topic. Dat betreffende topic was voor mij echt het dieptepunt van niet alleen FOK!, maar bijna het gehele internet op het besloten ledenforum van D66 na.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk dat de moderaters daar sneller in kunnen grijpen.
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:
WTF is dit nu weer?
Praat het maar eens uit IRL, lijkt me niet meer dan logisch bij zo’n actieve Mod die hier al jaren vrijwillig de boel op de rails probeert te houden.
Een meningsverschil mag maar dit lijkt me niet de manier om afscheid elkaar te nemen.
Heb ik bij dezen gegeven.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je vroeg om een samenvatting, niet om een oordeel
Anoniem gaan is voor mietjesquote:Op maandag 15 juni 2026 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij anoniem wil is dat wettelijk verplicht, dan is dat wat het is
Trein2000 idd!quote:Op maandag 15 juni 2026 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik oprecht niet. Er zijn veel goede mensen vertrokken. Hanca inderdaad. Maar ook Coolguy en Trein en Tijger. En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Allemaal kwaliteit. Die zich met hart en ziel voor Fok ingezet hebben .
Het is gewoon jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |