Op die leeftijd kwam je waarschijnlijk voor het gaming subforum.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Bedankt Straat.
(Kan me eigenlijk niet voorstellen hoe FOK! leuk was voor een 14-jarige)
Ah, ik dacht echt een beetje vanaf 19 ofzo. 14 is wel piepjong.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel want eerst waren het best veel jongeren hier.
De reactie van Danny die nogal lomp en onbeholpen was moet wel breder bezien worden. Sc uitte zich ook al geruime tijd impliciet negatief over Danny.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:27 schreef nostra het volgende:
Bedankt voor alles Straatcommando, en wat een ontzettend verwerpelijke reactie die de spreekwoordelijke druppel was.
Toen ik hier net op FOK! kwam zat er ook iemand van 15 in onze SC.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht echt een beetje vanaf 19 ofzo. 14 is wel piepjong.
Ik ben volgens mij ooit begonnen in 2002 of zo, toen was ik vergeleken met nu ook nog een broekie.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoewel iedereen daar duidelijk kon zien hoe de wind erbij staat, vind ik dit nou ook weer niet waar. Flauwekullie kreeg met de domste oneliners golven aan likes en heb dat zelf ook weleens gehad. Als een post een paar likes heeft zijn andere mensen ook sneller geneigd om het te gaan liken.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zegt genoeg ook dat danny geen enkele like heeft gekregen op zijn posts en straat daar grossiert.
Het volk heeft gesproken maar alsnog denkt die Rooie dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zegt genoeg ook dat danny geen enkele like heeft gekregen op zijn posts en straat daar grossiert.
Inderdaad, ik zit hier al vanaf mijn 16e, na een periode van lurkenquote:Op maandag 15 juni 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je als grote baas in dat topic enkel epicbeardmab en die phmpstyle als medestanders hebt dan zou ik me toch ook eens flink achter de oren krabben. Oja en Yvonne dan, maar goed.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoewel iedereen daar duidelijk kon zien hoe de wind erbij staat, vind ik dit nou ook weer niet waar. Flauwekullie kreeg met de domste oneliners golven aan likes en heb dat zelf ook weleens gehad. Als een post een paar likes heeft zijn andere mensen ook sneller geneigd om het te gaan liken.
Flauwekullie kreeg likes van de gekkies en medetrollenquote:Op maandag 15 juni 2026 18:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoewel iedereen daar duidelijk kon zien hoe de wind erbij staat, vind ik dit nou ook weer niet waar. Flauwekullie kreeg met de domste oneliners golven aan likes en heb dat zelf ook weleens gehad. Als een post een paar likes heeft zijn andere mensen ook sneller geneigd om het te gaan liken.
“Lomp en onbeholpen” is een hele creatieve manier om het betonnen flatgebouw voor het hoofd van de admin te beschrijven ja.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De reactie van Danny die nogal lomp en onbeholpen was moet wel breder bezien worden. Sc uitte zich ook al geruime tijd impliciet negatief over Danny.
Neemt niet weg dat die discussie beter achter de schermen gevoerd had moeten worden. Maar er is wel een breder perspectief.
Danny niet, want die heeft 6 operaties en een moeilijke thuissituatie.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat veel interessanter is wie die post gaat doen, als ie komt.
En een website te runnen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Danny niet, want die heeft 6 operaties en een moeilijke thuissituatie.
Des te triester dat hij zo weinig vertrouwen heeft in zijn crew om eens wat te delegeren.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Danny SC de kans heeft gegeven om de eer aan zichzelf te houden en zelf op te stappen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De reactie van Danny die nogal lomp en onbeholpen was moet wel breder bezien worden. Sc uitte zich ook al geruime tijd impliciet negatief over Danny.
Neemt niet weg dat die discussie beter achter de schermen gevoerd had moeten worden. Maar er is wel een breder perspectief.
Wie?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar is die groep gebleven die Danny zou helpen?
Maar wel weer de jaarplaats veilig gesteld.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die staan tegen de muur van radiostilte aan te schuren.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
We zijn allemaal geen Benjamin Button.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:35 schreef Hathor het volgende:
Ik ben volgens mij ooit begonnen in 2002 of zo, toen was ik vergeleken met nu ook nog een broekie.
Ja, dat vraag ik mij ook af, maar die hulpvraag kwam niet van Danny, ooit aangemeld bij een mod, niks meer van gehoord.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:31 schreef Zwoerd het volgende:
Het laatste beetje fatsoen en gezond verstand van het Fokteam houdt het voor gezien. Iedereen met een beetje zelfrespect moet hier ook geen deel meer van uit willen maken. Het is wel gedaan met fok. Het verval is natuurlijk al jaren gaande, maar het gaat nu wel erg rap de afgrond in.
Die zijn nu allemaal oud en pesten de jongeren weg...quote:Op maandag 15 juni 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben we het een paar maanden geleden over gehad. Een paar users die Danny zouden helpen.quote:
Je zal best een prima gast zijn, maar als users zoals jij en @Mikeytt wat vaker richting BNW worden gestuurd dan is mijn persoonlijke inschatting dat het forum wat levendiger zou blijven.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen gek op mij, maar niet iedereen. Sommige mensen vinden mij een verschrikkelijke kneus, naar ik begrijp.
Het 'opschonen' van BNW is echt de doodsteek voor NWS.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je zal best een prima gast zijn, maar als users zoals jij en @:mikeytt wat vaker richting BNW worden gestuurd dan is mijn persoonlijke inschatting dat het forum wat levendiger zou blijven.
Ik heb wel eens een bericht in BNW gepost, iets verifieerbaars en werd ook richting NWS gestuurd. Maar andersom moet alles maar kunnen.
Moet je dat rood nou zo expliciet benoemen? Straks hele forum op zwart en dan hebben we niks meer om over te kankerenquote:Op maandag 15 juni 2026 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
Straat was by far de beste FA die er was. Lekker gewerkt weer door Rood hoor, chapeau. En dat allemaal omdat hij gewoon eerlijk was en dat lastig is om mee om te gaan als die waarheid niet goed uitkomt.
Dit topic gaat niet over jouquote:Op maandag 15 juni 2026 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen gek op mij, maar niet iedereen. Sommige mensen vinden mij een verschrikkelijke kneus, naar ik begrijp.
Dit ja, het forum heet Nieuws, niet meningen. Zou misschien een goede toevoeging zijn, kunnen ze zich daar helemaal uitleven.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je zal best een prima gast zijn, maar als users zoals jij en @:mikeytt wat vaker richting BNW worden gestuurd dan is mijn persoonlijke inschatting dat het forum wat levendiger zou blijven.
Ik heb wel eens een bericht in BNW gepost, iets verifieerbaars en werd ook richting NWS gestuurd. Maar andersom moet alles maar kunnen.
Gewoon op facebook kankeren net als de rest van de boomersquote:Op maandag 15 juni 2026 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je dat rood nou zo expliciet benoemen? Straks hele forum op zwart en dan hebben we niks meer om over te kankeren.
Alsnog ontzettend jammer dat ie weg is, goeie gast.
Het is -helaas- een zoveelste voorbeeld van een typisch patroon dat voorafgaat aan het omvallen van ondernemingen van allerlei grootte, sectoren, en tijdperken. Een onderneming staat voor een uitdaging, de persoon aan het roer is overtuigd van de eigen koers, goede krachten met een afwijkende mening vertrekken, jaknikkers blijven over waardoor terechte aanmerkingen helemaal niet meer binnenkomen, en het einde is dan onafwendbaar.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
'Maar mods zitten dicht op de users'. Ja, en die informatie wordt in principe als het beter uitkomt gewoon genegeerd. En dat werd dus bevestigd in de post van straatcommando waarop hij voor de trein werd gegooid.
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je dat rood nou zo expliciet benoemen? Straks hele forum op zwart en dan hebben we niks meer om over te kankeren.
The (g)A(Y) team?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar hebben we het een paar maanden geleden over gehad. Een paar users die Danny zouden helpen.
Dat is binnen nu en een half jaar sowieso het geval, dus ik zou me er maar een beetje op gaan voorbereiden.quote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Danny echt hulp zoekt. Als je hulp zoekt moet je ook wat zaken los kunnen laten en delegeren en af en toe tot 10 tellen als iets net iets anders gaat dan dat je het zelf had gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar hebben we het een paar maanden geleden over gehad. Een paar users die Danny zouden helpen.
Heb ik ook een poosje gepost toen VBL dicht was, was geen zak aan. FOK! is veel leuker, maar als er constant gedoe is en het draait voor geen meter kan zomaar de stekker er uitgetrokken worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij zijn VBL was destijds ook behoorlijk succesvol.
Ja, dat moet ik, want dat ís wat het is. Het forum zal ongetwijfeld op zwart gaan, maar ik laat me (al snap ik prima hoe je het nu bedoeld natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2026 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien toch familie van Hennie van der Most..quote:Op maandag 15 juni 2026 18:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is -helaas- een zoveelste voorbeeld van een typisch patroon dat voorafgaat aan het omvallen van ondernemingen van allerlei grootte, sectoren, en tijdperken. Een onderneming staat voor een uitdaging, de persoon aan het roer is overtuigd van de eigen koers, goede krachten met een afwijkende mening vertrekken, jaknikkers blijven over waardoor terechte aanmerkingen helemaal niet meer binnenkomen, en het einde is dan onafwendbaar.
En dat is hier ook zo, ik zie gewoon geen levensvatbaar plan, ook al zouden de voorgenomen veranderingen wel vlot worden uitgevoerd dan nog redt dat FOK! op termijn niet. Wat fora samenvoegen gaat de site niet redden, nog meer plaatjes van voorgevels posten gaat de site niet redden, doneren is hoogstens uitstel van executie en de wil daartoe is nu versneld verspeeld. Het is allemaal too little en too late.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |