Ik pak idd een beginpunt of het einde mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Pisces29 en ik zetten de wekker. (misschien)
Hopelijk wordt Ueda niet vergeten met de gouden schoen. (Je kan AI toch wel een beetje sturen ajb ajb ajb)quote:
Bij 06:00 wedstrijden ga ik dat ongetwijfeld vergeten.quote:
Japan is ook net een meme op zich dus heel geschikt voor dit soort plaatjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij 06:00 wedstrijden ga ik dat ongetwijfeld vergeten.
Dus bij wijze van hoge uitzondering is hij hier alvast
[ afbeelding ]
Sorry @:dombohetolifantje1 blijkbaar heeft Godzilla meer impact gemaakt dan Ueda.
We helpen je herinnerenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij 06:00 wedstrijden ga ik dat ongetwijfeld vergeten.
Dus bij wijze van hoge uitzondering is hij hier alvast
[ afbeelding ]
Sorry @:dombohetolifantje1 blijkbaar heeft Godzilla meer impact gemaakt dan Ueda.
Dat hoeft dan helemaal niet zo'n slecht nieuws te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat Tunesië n resultaat haalt tegen Japan ..
Hij moet er helemaal overheen zijn, dus die wang/bolling die in de lucht hangt en niet de lijn raakt moet er ook voorbij. Van boven af gezien.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:18 schreef raptorix het volgende:
Iedereen die hier wel eens op doel heeft gestaan weet dat dit een doelpunt is, dat zie je gewoon aan de manier waarop hij zijn hand houd en de bal er uit lepelt omdat je als keeper namelijk niet zozeer op de bal richt maar meer op de lijn, de bal is er gewoon overheen.
[ afbeelding ]
Allereerst, ik ben erquote:Op zondag 21 juni 2026 06:18 schreef raptorix het volgende:
Iedereen die hier wel eens op doel heeft gestaan weet dat dit een doelpunt is, dat zie je gewoon aan de manier waarop hij zijn hand houd en de bal er uit lepelt omdat je als keeper namelijk niet zozeer op de bal richt maar meer op de lijn, de bal is er gewoon overheen.
[ afbeelding ]
Als Japan de 5 haaltquote:Op zondag 21 juni 2026 06:36 schreef Anonymousz het volgende:
zal deze coach ook ontslagen worden na de wedstrijd?
Ik heb er zeer mijn twijfels bij, en ja ik weet dat niet alleen het center er overheen moet maar ook de buitenkant, ja en sensoren en FIFA, dat is echt te vertrouwenquote:Op zondag 21 juni 2026 06:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allereerst, ik ben er
En verder, ik kan je aan de hand van deze foto al zeggen dat het geen goal is. De bollling van de bal hangt nog boven de lijn.
Bovendien heeft die heeft die bal een sensor waarmee ze het zien ook.
Ik durf het aan de hand van de foto wel te zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er zeer mijn twijfels bij, en ja ik weet dat niet alleen het center er overheen moet maar ook de buitenkant, ja en sensoren en FIFA, dat is echt te vertrouwen
Ik baseer me vooral op de houding van de hand van de keeper, als je lang keeper hebt gespeelt weet je wel of zoiets over de lijn is of nietquote:Op zondag 21 juni 2026 06:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik durf het aan de hand van de foto wel te zeggen.
Over sensoren en FIFA heb je wel gelijk, maar daar is dit de wedstrijd niet voor. Was het Messi geweest dan had de sensor ongetwijfeld een doelpunt "geregistreerd"
Dat was Björn Vleminckx ookquote:Op zondag 21 juni 2026 07:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij is wel de topscorer van de Eredivisie .
Die heeft niet op een WK gescoord.quote:
Je vergeet de assist.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:51 schreef De_Kraam het volgende:
Ueda scoort weer makkelijk (tegen de kleintjes)
Is ook maar een geintje maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik ben mentaal nog steeds een kleuter die voetbalshirts mooi vindt)Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Na twee wedstrijden 0 punten en -8 doelsaldo. Die kunnen de slechtste WK-deelnemer ooit worden als Nederland met 6-0 wint of als Tunesië scoort met 7 doelpunten verschil.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 09:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje maat.
Ik vind dat shirt van Japan zo mooi dat ik er eentje gekocht hebGeeft niks, ik heb hem ook al een tijd geleden gekocht. (En dat zelfs zonder Ueda achterop)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik ben mentaal nog steeds een kleuter die voetbalshirts mooi vindt)
Ja, die gaan voor het slechtste team ooit op het WK.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tunesië heeft meer tegengoals dan Curaçao.
Wat is dat team zwak zeg.
quote:Op zondag 21 juni 2026 09:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje maat.
Ik vind dat shirt van Japan zo mooi dat ik er eentje gekocht hebStaat er "Ayase" of "Ueda"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ik ben mentaal nog steeds een kleuter die voetbalshirts mooi vindt)
Ueda.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |