Als Japan de 5 haaltquote:Op zondag 21 juni 2026 06:36 schreef Anonymousz het volgende:
zal deze coach ook ontslagen worden na de wedstrijd?
Ik heb er zeer mijn twijfels bij, en ja ik weet dat niet alleen het center er overheen moet maar ook de buitenkant, ja en sensoren en FIFA, dat is echt te vertrouwenquote:Op zondag 21 juni 2026 06:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allereerst, ik ben er
En verder, ik kan je aan de hand van deze foto al zeggen dat het geen goal is. De bollling van de bal hangt nog boven de lijn.
Bovendien heeft die heeft die bal een sensor waarmee ze het zien ook.
Ik durf het aan de hand van de foto wel te zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er zeer mijn twijfels bij, en ja ik weet dat niet alleen het center er overheen moet maar ook de buitenkant, ja en sensoren en FIFA, dat is echt te vertrouwen
Ik baseer me vooral op de houding van de hand van de keeper, als je lang keeper hebt gespeelt weet je wel of zoiets over de lijn is of nietquote:Op zondag 21 juni 2026 06:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik durf het aan de hand van de foto wel te zeggen.
Over sensoren en FIFA heb je wel gelijk, maar daar is dit de wedstrijd niet voor. Was het Messi geweest dan had de sensor ongetwijfeld een doelpunt "geregistreerd"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |