種まきポットquote:Op zondag 14 juni 2026 22:49 schreef Fretwork het volgende:
Hoe zouden ze in Japan een zaadpot noemen?
Heeft Ruud ook wat te doen.quote:
Waardeloos..quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Half Nederland werkt thuis op maandag
Ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek, daar moet ik wel heen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Half Nederland werkt thuis op maandag
Essentie daarvan is dat je eerst een papa moet worden!quote:
Of een stiefpapa, kan natuurlijk ookquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Essentie daarvan is dat je eerst een papa moet worden!
Succes zou ik zeggenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek, daar moet ik wel heen.
Dat kan ook natuurlijk!quote:
Succes!quote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek, daar moet ik wel heen.
Kost me nu gewoon een dag salaris, maar wel leukquote:
Deze gaat VARRED worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:09 schreef franklop het volgende:
Virgil kan weer een half jaar niks fout doen
Ik vrees ervoorquote:
Zeker nietquote:
Als project voorbij is wordt de papamiddag ook een volledige papadagquote:Op zondag 14 juni 2026 23:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kost me nu gewoon een dag salaris, maar wel leuk
Dat kan best met deze spits van Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is wachten tot hij weer zijn man laat lopen...
Al 2x gebeurd in de eerste helftquote:Op zondag 14 juni 2026 23:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is wachten tot hij weer zijn man laat lopen...
Gvd ja waren we net vanafquote:Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu kan Japan weer gaan handballen, jammer
Is ook geen linksback eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef wimderon het volgende:
Dommekracht Van de Ven die buitenspel opheft, goh.
Maandag thuiswerkdagquote:Op zondag 14 juni 2026 22:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe wil je meekomen met René van Accounts Payable?
Intikkertje dit toernooi en je krijgt 25mlnquote:Op zondag 14 juni 2026 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nakamura, goed spelertje.
Hard gelachen om Ueda, een paar seconden eerder. Of eigenlijk gehuild, zo komen we nooit van die gozer af.
Ik ben met 10 al dik tevreden, wanne kutspits. Die zou in de PL echt volledig verzuipen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Intikkertje dit toernooi en je krijgt 25mln
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:20 schreef Szura het volgende:
Wachten tot de 70e minuut met wisselen zeker, groetjes Drank de Boer
Dat is wel vrij fijn nadat hij de eerste helft onzichtbaar wasquote:
Na de 1-0 ging de grootste voorraad hier in de buurt al de lucht in, was al een stuk minder netquote:Op zondag 14 juni 2026 23:25 schreef franklop het volgende:
Tokkieburen (2 straten verder) die vuurwerk afsteken
Woon je ook in Deventer?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:25 schreef franklop het volgende:
Tokkieburen (2 straten verder) die vuurwerk afsteken
Niet in de buurt!quote:Op zondag 14 juni 2026 23:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Woon je ook in Deventer?
Echt 70 avonden per jaar ofzo
Had op zijn minst gewoon Malen daarnaartoe geschovenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:29 schreef H.Vviv het volgende:
Koopmeinders rechtsbuiten. Je moet er maar op komen.
Als je buiten Randstad woont, noem ik dat gewoon in de buurt van Deventerquote:
Officieel is het nog Randstadquote:Op zondag 14 juni 2026 23:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je buiten Randstad woont, noem ik dat gewoon in de buurt van Deventer
En als Brabander noem ik de randstad onze toekomstige binnenzee.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je buiten Randstad woont, noem ik dat gewoon in de buurt van Deventer
Dat zou weleens onze redding kunnen zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste bijdrage van Memphis is een gele kaart.
Al je creativiteit is er inmiddels ook uitquote:Op zondag 14 juni 2026 23:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met dank aan de wissels.
Nog meer verdedigende wissels
Noppert had 'm gehad!quote:Op zondag 14 juni 2026 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hein Verbruggen moet dit balletje wel gewoon hebben natuurlijk.
Tsja ook nog van richting veranderdquote:Op zondag 14 juni 2026 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hein Verbruggen moet dit balletje wel gewoon hebben natuurlijk.
Dat lijkt me sterk, van Zweden en Tunesië zou zelfs Curaçao nog winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef Fretwork het volgende:
Je kan het best derde worden in deze poule
Zelfde als op het afgelopen EK? Toen had je ook een route van niksquote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef Fretwork het volgende:
Je kan het best derde worden in deze poule
Nou ja, anders waarschijnlijk Marokko of Brazilië en naar huisquote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde als op het afgelopen EK? Toen had je ook een route van niks
Van Oezbekistan B ookquote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, van Zweden en Tunesië zou zelfs Curaçao nog winnen.
D1,A1 of I1 dan waarschijnlijk VS, Mexico/ZKo of Frankrijkquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou ja, anders waarschijnlijk Marokko of Brazilië en naar huis
O B1 ook nog, poule van Canadaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef franklop het volgende:
[..]
D1,A1 of I1 dan waarschijnlijk VS, Mexico/ZKo of Frankrijk
Terechtquote:Op zondag 14 juni 2026 23:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En als Brabander noem ik de randstad onze toekomstige binnenzee.
Toch ook wel heel bijzonder, want ze hadden het wel voor het grijpen op dat momentquote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Japan verzoent zich met een gelijkspel....
Van Malen, Gakpo en Summerville had je er altijd 1 moeten laten staanquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef Slobeend het volgende:
De Summerville wissel was bijna een soort Robben wissel.
WE hebben het altijd al gezegdquote:
Dat is wat anders dan Guus Berend Til.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crysencio Jilbert Sylverio Cirro Summerville
Nou, je wil ook geen donne rode kaart. En met deze makkelijke poule snap ik het welquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef Slobeend het volgende:
De Summerville wissel was bijna een soort Robben wissel.
KENNERSPUBLIEKquote:Op zondag 14 juni 2026 23:29 schreef franklop het volgende:
Snap dit niet helemaal qua wissels. Maar goed
We kijken uit naar de sloopwerken van Pieter Blackquote:Op maandag 15 juni 2026 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon vrolijk twee linksbacks erin zetten en dan een Japanse dwerg die een corner erin kopt...
De Paai mongool die weer niks kan, maar daarna nog Brubbie brengen.Timber en Koopmeiners geen bal gehad, absolute disasterclass.
Fat Fraud zal het wel weer pech vinden...
Oja, Timber viel ook nog in. Heeft hij überhaupt de bal aangeraakt?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon vrolijk twee linksbacks erin zetten en dan een Japanse dwerg die een corner erin kopt...
De Paai mongool die weer niks kan, maar daarna nog Brubbie brengen.Timber en Koopmeiners geen bal gehad, absolute disasterclass.
Laatste 10 minuten:quote:Op maandag 15 juni 2026 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, Timber viel ook nog in. Heeft hij überhaupt de bal aangeraakt?
Depay deelde dan op z'n minst nog een elleboog uit. PASSIE.
Al je snelle mensen wisselen als je counter kansen gaat krijgenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Maar ze kunnen geen bal vasthouden. Of de backs opvangen.quote:Op maandag 15 juni 2026 06:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al je snelle mensen wisselen als je counter kansen gaat krijgen![]()
Wat gebeurder er?quote:Op maandag 15 juni 2026 08:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Danny
(Straatcommando onder bus gooien) (oud nieuws)
Tot minuut 70 acceptabel tot prima, daarna abject wisselbeleid.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten:
Verbruggen
- - Van Hecke - Van Dijk - Ake & Van de Ven & Dumfries
De Jong
Timber - Koopmeiners
Brubbie - De Paai
En vervolgens geeft de linkerkant een corner weg en wordt door een dwerg geklopt in de lucht
DISASTERCLASSED
NWS wordt nu helemaal een rotzooi. Ik ga daar ook gewoon maar niet meer posten.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Danny
(Straatcommando onder bus gooien) (oud nieuws)
Context?quote:Op maandag 15 juni 2026 13:10 schreef Steven184 het volgende:
Gio….dit kan echt echt echt echt echt niet
Correctquote:Op maandag 15 juni 2026 13:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Context?
Al vermoed ik als trainer van Feyenoord, zonder verder te kijken
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Amorim heeft het bij Sporting goed gedaan. Zou niet te snel oordelen over hem. Alleen is het minder verstandig dat hij twee Bermudadriehoeken van het moderne voetbal kiest als zijn vervolgstappen.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:20 schreef DeeBee het volgende:
Ratje Amorim naar AC Milan, voetbal is geen sport
Bij Oenaited wees er weinig op dat hij er iets van kan, bizarre vervolgkeuzes in een carriere, ja.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Amorim heeft het bij Sporting goed gedaan. Zou niet te snel oordelen over hem. Alleen is het minder verstandig dat hij twee Bermudadriehoeken van het moderne voetbal kiest als zijn vervolgstappen.
Van harte, ook aan @DeLunaquote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Niks van voetbal gezien gisteren, want er is een kleine DePino geboren.
Juichen.
En jullie noemden hem Memphisquote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Bij United wijst al 13 jaar weinig op logica. En over het Italiaanse voetbal hoeven we het ook al 19 jaar niet te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bij Oenaited wees er weinig op dat hij er iets van kan, bizarre vervolgkeuzes in een carriere, ja.
[..]
Van harte, ook aan @:DeLuna
En, heet hij Virgil, Memphis of Ronald?quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Naam; Virgil of FatFraud?
Origineel allen!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En, heet hij Virgil, Memphis of Ronald?
Van harte!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Gefeliciteerd met de kleine vogel. @DeLuna ook!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
gefeliciteerd beiden <3quote:
Gefeliciteerd jonge ouders!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Van harte gefeliciteerd met jullie mini-Pino!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Gelukkig heb je die niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gefeliciteerd beiden <3
als ik jullie telefoonnummers had gehad had ik een kek gifje gestuurd!
quote:Op maandag 15 juni 2026 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van harte!
Moeder en kind maken het allemaal goed?
Ja, andere is ook al weer bijna 2.5, gaat hard!quote:
Allemaal fout! Het is wel een naam van een wielrenner overigens. Toevallig.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jonge ouders!
Ik hoop op Tom, Joop of Jan. Of Marianne, Anna of Annemiek.
Misschien is het Mathieu, WOUT of Puck.
De kans op Lorena, MAX of Antwanet lijkt me vrij klein.
Remmert/Reinbert?quote:Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je die niet.
[..]
[..]
Ja, andere is ook al weer bijna 2.5, gaat hard!
[..]
Allemaal fout! Het is wel een naam van een wielrenner overigens. Toevallig.
Oei de kinderen heten niet Wout en Mathieu?quote:Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jan-Willem? Fabio? Dylan? Lieuwe? Pieter? Alberto? Ricardo? Lance?quote:Op maandag 15 juni 2026 14:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei de kinderen heten niet Wout en Mathieu?
Het zou ook een Jonas kunnen zijn.
Gezien je fan-isme van de Rockets zal het wel Dylan zijnquote:Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
vermoedelijk heet de kleine spruit -Hans-quote:Op maandag 15 juni 2026 14:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang er maar geen oranje inspiratie is
Dit is een goed stel hoorquote:Op maandag 15 juni 2026 14:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord is een parodie op een club.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Gisteren Koeman-ball wat deed denken aan het Ajax onder Frank de Boer en Gio-ball in zijn eersteFeyenoord periode. En dan dan vandaag het nieuws van Gio en Sipke. Het zit allemaal niet mee.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
maartenquote:Op maandag 15 juni 2026 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zal niet naar de naam vragen want snap dat je dat liever niet deelt op Fok, dat doe ik zelf ook niet

En dan moet je voor de grap eens alle spelers can Curacao wegdenken uit dit lijstje.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Eredivisie-probleem: slechts twee spelers in Oranje, en de Championship is ons al voorbijgestreefd.
[ afbeelding ]
Beste naam!quote:Op maandag 15 juni 2026 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maarten[ afbeelding ]
CC @:rubbereend
Dan houd je er 22 over.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan moet je voor de grap eens alle spelers can Curacao wegdenken uit dit lijstje.
Thibauquote:Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze megalomane gek moet gestopt wordenquote:De FIFA wil de openingswedstrijd van het nieuwe Onder 15-toernooi laten spelen tussen Israël en Palestina, zo meldt The Guardian maandag. Het toernooi vindt in september plaats in de Verenigde Staten.
Het gaat om een extra toernooi dat in het leven is geroepen door de wereldvoetbalbond. Het is echter geen WK Onder 15.
“Er komt een prachtig Onder 15 -toernooi aan, waarin de FIFA alle leden uitnodigt om deel te nemen, zodat alle kinderen over de hele wereld samen kunnen zijn”, zegt Gianni Infantino.
Volgens The Guardian kwam de FIFA-voorzitter met het initiatief om Palestina en Israël tegen elkaar te laten spelen in de openingswedstrijd op het toernooi.
“Ik wil graag de vertegenwoordigers van Israël en Palestina bedanken. Ze hebben dezelfde rechten en plichten en zijn beide lid van de FIFA”, aldus Infantino.
Zonder de miljoenen van de ouders, zag je met deze namen het toekomstige proletariaatquote:Op maandag 15 juni 2026 14:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Nou inderdaad, een rijtje namen om bang van te worden!quote:Op maandag 15 juni 2026 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Eredivisie-probleem: slechts twee spelers in Oranje, en de Championship is ons al voorbijgestreefd.
[ afbeelding ]
Toch zitten daar spelers tussen die bij Ajax of Feyenoord tegen een basisplaats aan zouden zitten.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou inderdaad, een rijtje namen om bang van te worden!
Harry Souttar au AUS
Mo Touré au AUS
Cameron Burgess au AUS
Nestory Irankunda au AUS
Amir Had¸iahmetović ba BIH
Liam Millar ca CAN
Alfie Jones ca CAN
Ali Ahmed ca CAN
Edo Kayembe cd COD
Ivor Pandur hr CRO
Sontje Hansen cw CUW
Tahith Chong cw CUW
Brandon Thomas-Asante gh GHA
Jordan Ayew gh GHA
Abdul Fatawu Issahaku gh
Ali Al Hamadi iq IRQ
Paik Seung-ho kr KOR
Bae Jun-ho kr KOR
Eom Ji-sung kr KOR
Max Crocombe nz NZL
Tyler Bindon nz NZL
Marko Stamenic nz NZL
Liberato Cacace nz NZL
Sondre Langås no NOR
Egil Selvik no NOR
José Córdoba pa PAN
Gustavo Caballero py PAR
Lyndon Dykes sct SCO
George Hirst sct SCO
Kenny McLean sct SCO
Ross Stewart sct SCO
Dominic Hyam sct SCO
Jacob Widell Zetterström se SWE
Viktor Johansson se SWE
Anis Ben Slimane tn TUN
Haji Wright us USA
Fabio? Thor?quote:Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NWS / Zwaai hier Straatcommando uitquote:Op maandag 15 juni 2026 18:29 schreef Szura het volgende:
Maar heeft iemand een samenvatting van dat Straatcommando-gedoe, Banny weer uit de bocht?
Het is ook onbegrijpelijk dat je dan niet met Olmo speelt.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is voor Spanje te hopen dat Nico en Lamine Yamal snel fit zijn, dit is echt geen porem.
Dit zegt wel alles over de staat van het forum natuurlijk.quote:Maar als je als grote baas in dat topic enkel epicbeardmab en die phmpstyle als medestanders hebt dan zou ik me toch ook eens flink achter de oren krabben. Oja en Yvonne dan, maar goed.
Klootzak moet Olmo ook opstellenquote:Op maandag 15 juni 2026 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is voor Spanje te hopen dat Nico en Lamine Yamal snel fit zijn, dit is echt geen porem.
Rodri heeft het eerste halfuur op een houtje moeten bijten. Dichtgebouwd centrum, en dan totaal geen verrassing hebben. Alleen Cucurella snapt het een beetje, vandaag.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tot z'n 30e alleen bij clubs in Kaapverdië, Angola en Moldavië gespeeldquote:Op maandag 15 juni 2026 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Unc still got it is wel van toepassing op de keeper van Kaapverdië.
Hier kan Pasveer nog wat van leren.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 juni 2026 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Juichen.
Vernoemd naar Valjavec!quote:Op maandag 15 juni 2026 16:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zouden er Nederland mensen zijn die hun kind Tadej noemen?
Ziet er niet uitquote:
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:
Het feit dat je met 1 promotie in het beloofde land van de Premier League kan staan trekt veel investeerders en daarmee spelers aan. Over een paar jaar is de Championship een betere/rijkere competitie dan alle andere Europese competities behalve de PL.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch zitten daar spelers tussen die bij Ajax of Feyenoord tegen een basisplaats aan zouden zitten.
Nouja, haal bij ieder willekeurig land de twee beste spelers weg en het wordt altijd meteen een stuk minder.quote:
Dat mag ik wel hopen ja.quote:
Ik heb ook nog nooit op een WK gescoord, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:57 schreef franklop het volgende:
Ooit op Kaapverdie geweest. Komt wel erg dichtbij zo
Was dat tegen een uitstekende Benaglio?quote:Op maandag 15 juni 2026 19:47 schreef Marcoss het volgende:
In 2010 verloren ze de 1e wedstrijd, dan is dit een enorme verbetering!
Al mogen we nooit meer over dat toernooi praten uiteraard
België toch gewoon?quote:
Nooitquote:
Maar jij hebt een België-complexquote:Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nooit
Al is het alleen maar om die commentator
Joao Roelfs is verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nooit
Al is het alleen maar om die commentator
Jan Roelfsquote:Op maandag 15 juni 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joao Roelfs is verschrikkelijk.
We moeten het natuurlijk wel beter doen dan de Belgjes.quote:
Left Laser?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook wel eens je beste pak uit de kast gehaald om er vervolgens een petje van Adidas bij te dragen?
Zo ga ik naar werkquote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook wel eens je beste pak uit de kast gehaald om er vervolgens een petje van Adidas bij te dragen?
België mist een type Wout Faes.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
België mag niet klagen dat er geen 0-2 op het scorebord staat
Hij deed me denken aan de kassamanager van de lokale McDonaldsquote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeno Debastquote:Op maandag 15 juni 2026 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
België mist een type Wout Faes.
Dat te strakke shirt is typisch kebabzaak. Shisha lounge kan ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan de kassamanager van de lokale McDonalds
Gewoon allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op z’n laatste WK moet hij eigenlijk wel een wedstrijd van Brazilië doen ook
Carloe Ansjelotsj.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op z’n laatste WK moet hij eigenlijk wel een wedstrijd van Brazilië doen ook
Zeker! Waarna Zwitserland in de andere 2 wedstrijden maar 1 punt pakte en er alsnog uitvloog in de poulefasequote:Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was dat tegen een uitstekende Benaglio?
Het had een buurland van ons kunnen zijn.quote:
Jammer dat de Duitsers wel presteerdenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het had een buurland van ons kunnen zijn.
Zitten kijken op mn studentenkamer, Benaglio was echt fantastisch.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker! Waarna Zwitserland in de andere 2 wedstrijden maar 1 punt pakte en er alsnog uitvloog in de poulefase
Die waren eigenlijk ook gewoon teringslecht, maar Curaçao hielp mooi mee.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer dat de Duitsers wel presteerden
Ik zou willen dat ik in het dagelijks leven zo teringslecht wasquote:Op maandag 15 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die waren eigenlijk ook gewoon teringslecht, maar Curaçao hielp mooi mee.
Jammer dat ze niet de poule van Frankrijk of Duitsland hebben.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat de Belgen zoals altijd een lachwekkend zwakke poule. Van Nieuw-Zeeland verliezen is echt onmogelijk.
Ja maar jij kan toch lekker fietsen?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik in het dagelijks leven zo teringslecht was
Owngoalquote:
Ach niks mis mee. Beter te pruimen dan radio Jackquote:Op maandag 15 juni 2026 22:29 schreef Faraday01 het volgende:
Commentator is ietsje enthousiast bij Sporza
Dat wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |