Tsja ook nog van richting veranderdquote:Op zondag 14 juni 2026 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hein Verbruggen moet dit balletje wel gewoon hebben natuurlijk.
Dat lijkt me sterk, van Zweden en Tunesië zou zelfs Curaçao nog winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef Fretwork het volgende:
Je kan het best derde worden in deze poule
Zelfde als op het afgelopen EK? Toen had je ook een route van niksquote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef Fretwork het volgende:
Je kan het best derde worden in deze poule
Nou ja, anders waarschijnlijk Marokko of Brazilië en naar huisquote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde als op het afgelopen EK? Toen had je ook een route van niks
Van Oezbekistan B ookquote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, van Zweden en Tunesië zou zelfs Curaçao nog winnen.
D1,A1 of I1 dan waarschijnlijk VS, Mexico/ZKo of Frankrijkquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou ja, anders waarschijnlijk Marokko of Brazilië en naar huis
O B1 ook nog, poule van Canadaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef franklop het volgende:
[..]
D1,A1 of I1 dan waarschijnlijk VS, Mexico/ZKo of Frankrijk
Terechtquote:Op zondag 14 juni 2026 23:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En als Brabander noem ik de randstad onze toekomstige binnenzee.
Toch ook wel heel bijzonder, want ze hadden het wel voor het grijpen op dat momentquote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Japan verzoent zich met een gelijkspel....
Van Malen, Gakpo en Summerville had je er altijd 1 moeten laten staanquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef Slobeend het volgende:
De Summerville wissel was bijna een soort Robben wissel.
WE hebben het altijd al gezegdquote:
Dat is wat anders dan Guus Berend Til.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crysencio Jilbert Sylverio Cirro Summerville
Nou, je wil ook geen donne rode kaart. En met deze makkelijke poule snap ik het welquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef Slobeend het volgende:
De Summerville wissel was bijna een soort Robben wissel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |