Joao Roelfs is verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nooit
Al is het alleen maar om die commentator
Jan Roelfsquote:Op maandag 15 juni 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joao Roelfs is verschrikkelijk.
We moeten het natuurlijk wel beter doen dan de Belgjes.quote:
Left Laser?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook wel eens je beste pak uit de kast gehaald om er vervolgens een petje van Adidas bij te dragen?
Zo ga ik naar werkquote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook wel eens je beste pak uit de kast gehaald om er vervolgens een petje van Adidas bij te dragen?
België mist een type Wout Faes.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
België mag niet klagen dat er geen 0-2 op het scorebord staat
Hij deed me denken aan de kassamanager van de lokale McDonaldsquote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeno Debastquote:Op maandag 15 juni 2026 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
België mist een type Wout Faes.
Dat te strakke shirt is typisch kebabzaak. Shisha lounge kan ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan de kassamanager van de lokale McDonalds
Gewoon allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op z’n laatste WK moet hij eigenlijk wel een wedstrijd van Brazilië doen ook
Carloe Ansjelotsj.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op z’n laatste WK moet hij eigenlijk wel een wedstrijd van Brazilië doen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |