Wekker gaat om 05:00quote:
Dit lijkt haast 2 aan elkaar geplakte plaatjes man!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kreeg de architect een tia tijdens het ontwerpen? Tjeuzus wat een mormel.
[ afbeelding ]
Staat nog in de steigers zo te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ajax - tottenhamquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Dit is de kutste wedstrijd die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit lijkt haast 2 aan elkaar geplakte plaatjes man!
Ik slaap vaak van 1 tot 6, maar een feest is het idd niet. Ga maar lekker slapenquote:
YES DAT EXACT hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Pokémonquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Ja je gaat er scheel van kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit lijkt haast 2 aan elkaar geplakte plaatjes man!
Vorige keren deden ze hem wel weg dan, nu zit iemand gewoon te slapenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer gaat de NOS eens fixen dat hun logo de tijd niet blokkeert tijdens de blessuretijd?
Graag langere nachtrust pakken. Het is goed voor je gezondheid en herstel (ik neem aan dat je sport)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik slaap vaak van 1 tot 6, maar een feest is het idd niet. Ga maar lekker slapen
Ik heb 0-2 voorspeld dus voor mijn punten hoop ik dat er nog eentje komtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging er vanuit dat Zwitserland met 0-4 ging winnen, maar het valt een beetje tegen.
Ja na afloop van deze wedstrijd pas.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik slaap vaak van 1 tot 6, maar een feest is het idd niet. Ga maar lekker slapen
Ik doe bij Zwitserland meestal 0-1 maar omdat Qatar had ik de verdubbelaar ingezet: 0-2. We zijn goed onderweg.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging er vanuit dat Zwitserland met 0-4 ging winnen, maar het valt een beetje tegen.
Het is wel een beetje matig van beide kanten jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de samenvatting van USA - Paraguay stond ie ook in de wegquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vorige keren deden ze hem wel weg dan, nu zit iemand gewoon te slapen
Daar zijn ze nou juist niet zo goed inquote:
Ik vind om 23:00 slapen echt doodzonde en hou van de avond, maar probeer het welquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag langere nachtrust pakken. Het is goed voor je gezondheid en herstel (ik neem aan dat je sport)
nu?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer gaat de NOS eens fixen dat hun logo de tijd niet blokkeert tijdens de blessuretijd?
Logo van de NOS staat rechts toch en de blessuretijd links? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de samenvatting van USA - Paraguay stond ie ook in de weg
@Coco ik heb er weer één te pakkenquote:
te weing Serviers op het veld.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel een beetje matig van beide kanten ja
Nee klopt je kan beter zeggen "otterklok overtreden" dat is lachenquote:
Is die nog steeds niet boven Jan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zijn ze nou juist niet zo goed in
(niet tegen Capu_boy vertellen aub)
NOS in wit een rood bedoelt hijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logo van de NOS staat rechts toch en de blessuretijd links? Of mis ik iets?
Ik hou wel van die ottergifjesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt je kan beter zeggen "otterklok overtreden" dat is lachen
Of dat je tegen racisme bent.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt je kan beter zeggen "otterklok overtreden" dat is lachen
Ik heb echt het gevoel dat Oranje één grote flopshow gaat wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef PzKpfw het volgende:
Zelfs Oranje had al meer goals gemaakt tegen dit Qatar.
Ik verkneukel me nu al op de deceptie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Oranje één grote flopshow gaat worden
Zou me niks verbazen als we de groepsfase niet eens overleven
Zo voelt het wel jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef DingdongDick het volgende:
Is het nu pas rust? Ze zijn al drie uur bezig.
Een ramp voor Kansas cityquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts staat het NPO1 logoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logo van de NOS staat rechts toch en de blessuretijd links? Of mis ik iets?
Ah, ik zie het nu, ik was net te laat met zappen.quote:
Van Japan gaan ze sowieso verliezen. We kijken uit naar een achteruit lopende en wijzende Vurdjul die iedereen de schuld geeft behalve zichtzelf.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik verkneukel me nu al op de deceptie.
Het gaat heel spannend worden als we niet van Japan winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit voelt viezigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even een kwartiertje iets anders doen
Tot over 15 minuten!
Veel plezier bij het tandenpoetsen!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even een kwartiertje iets anders doen
Tot over 15 minuten!
Ik vrees het ook. Of we martelen ons door de groepsfase heen en in de knock-out fase begint het ineens te lopenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
staan in spiegelbeeld hequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terwijl Snollebollekes GO LEFT roept gaan ze naar rechts
Kansas City heeft zich tot orange city benoemd. Ze hebben het Nederlandse team geadopteerd.quote:
Je hebt nog niks gezien. Die oefenwedstrijden heeft niemand serieus genomen, veel te veel risico op blessures.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Japan gaan ze sowieso verliezen. We kijken uit naar een achteruit lopende en wijzende Vurdjul die iedereen de schuld geeft behalve zichtzelf.
Neequote:
Nu stel ik mij een GGMM met hele grote voortanden voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel plezier bij het tandenpoetsen!
Tja... een ontwerpkeuze die in Europa gelukkig nooit voet aan de grond gekregen heeft, maar er zit wel een gedachte achter. In plaats van de businessboxen over het hele stadion te verspreiden (zoals je hier altijd ziet) wordt er bij dit ontwerp voor gekozen om vrijwel alle boxen, persruimtes en hospitality-ruimtes te stapelen in één gigantische wand.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nja, het is wel waarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef RipCity het volgende:
"Deze had er in kunnen gaan en dan kijken we naar een heel andere wedstrijd"
Wat een analyse bij de NOS
BorstGodquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis de tijden met analisten die wisten waar ze het over hadden. Zoals Hugo Borst etc.
RIP hond Messiquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis de tijden met analisten die wisten waar ze het over hadden. Zoals Hugo Borst etc.
Dus geen pingel dan toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef Zorro het volgende:
De herhaling van de strafschop: Laatste bal was 100% buitenspel
Die zat/zit bij de Oranjezomer vandaag.quote:
Hugo zat zojuist bij SBS.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Dat zou je denken jaquote:
Zit El Ahmadi er?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef RipCity het volgende:
Als ik 4 wielen had was ik een autoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef RipCity het volgende:
Ik vind 1 rij rondom aan vip-boxen toch een stuk sjieker ogen dat deze monstrosity. Amerikanen hebben geen smaakquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja... een ontwerpkeuze die in Europa gelukkig nooit voet aan de grond gekregen heeft, maar er zit wel een gedachte achter. In plaats van de businessboxen over het hele stadion te verspreiden (zoals je hier altijd ziet) wordt er bij dit ontwerp voor gekozen om vrijwel alle boxen, persruimtes en hospitality-ruimtes te stapelen in één gigantische wand.
Ook een uitstervend ras in de VS overigens, kijkende naar het overgrote deel van de NFL nieuwbouw de afgelopen 30 jaar.
Gedraag jequote:
Geen politiek bij de sport hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
die greenpeace reclame vind ik wel te ver gaan, doelbewust de wet overtreden sponsoren
Staan nog in de rij voor nootjes en bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |