BorstGodquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis de tijden met analisten die wisten waar ze het over hadden. Zoals Hugo Borst etc.
RIP hond Messiquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis de tijden met analisten die wisten waar ze het over hadden. Zoals Hugo Borst etc.
Dus geen pingel dan toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef Zorro het volgende:
De herhaling van de strafschop: Laatste bal was 100% buitenspel
Die zat/zit bij de Oranjezomer vandaag.quote:
Hugo zat zojuist bij SBS.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Dat zou je denken jaquote:
Zit El Ahmadi er?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef RipCity het volgende:
"Deze had er in kunnen gaan en dan kijken we naar een heel andere wedstrijd"
Wat een analyse bij de NOS
Als ik 4 wielen had was ik een autoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef RipCity het volgende:
"Deze had er in kunnen gaan en dan kijken we naar een heel andere wedstrijd"
Wat een analyse bij de NOS
Ik vind 1 rij rondom aan vip-boxen toch een stuk sjieker ogen dat deze monstrosity. Amerikanen hebben geen smaakquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja... een ontwerpkeuze die in Europa gelukkig nooit voet aan de grond gekregen heeft, maar er zit wel een gedachte achter. In plaats van de businessboxen over het hele stadion te verspreiden (zoals je hier altijd ziet) wordt er bij dit ontwerp voor gekozen om vrijwel alle boxen, persruimtes en hospitality-ruimtes te stapelen in één gigantische wand.
Ook een uitstervend ras in de VS overigens, kijkende naar het overgrote deel van de NFL nieuwbouw de afgelopen 30 jaar.
Gedraag jequote:
Geen politiek bij de sport hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
die greenpeace reclame vind ik wel te ver gaan, doelbewust de wet overtreden sponsoren
Staan nog in de rij voor nootjes en bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |