Zo voelt het wel jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef DingdongDick het volgende:
Is het nu pas rust? Ze zijn al drie uur bezig.
Een ramp voor Kansas cityquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Oranje één grote flopshow gaat worden
Zou me niks verbazen als we de groepsfase niet eens overleven
Rechts staat het NPO1 logoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logo van de NOS staat rechts toch en de blessuretijd links? Of mis ik iets?
Ah, ik zie het nu, ik was net te laat met zappen.quote:
Van Japan gaan ze sowieso verliezen. We kijken uit naar een achteruit lopende en wijzende Vurdjul die iedereen de schuld geeft behalve zichtzelf.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik verkneukel me nu al op de deceptie.
Het gaat heel spannend worden als we niet van Japan winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit voelt viezigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even een kwartiertje iets anders doen
Tot over 15 minuten!
Veel plezier bij het tandenpoetsen!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even een kwartiertje iets anders doen
Tot over 15 minuten!
Ik vrees het ook. Of we martelen ons door de groepsfase heen en in de knock-out fase begint het ineens te lopenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
staan in spiegelbeeld hequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terwijl Snollebollekes GO LEFT roept gaan ze naar rechts
Kansas City heeft zich tot orange city benoemd. Ze hebben het Nederlandse team geadopteerd.quote:
Je hebt nog niks gezien. Die oefenwedstrijden heeft niemand serieus genomen, veel te veel risico op blessures.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Japan gaan ze sowieso verliezen. We kijken uit naar een achteruit lopende en wijzende Vurdjul die iedereen de schuld geeft behalve zichtzelf.
Neequote:
Nu stel ik mij een GGMM met hele grote voortanden voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel plezier bij het tandenpoetsen!
Tja... een ontwerpkeuze die in Europa gelukkig nooit voet aan de grond gekregen heeft, maar er zit wel een gedachte achter. In plaats van de businessboxen over het hele stadion te verspreiden (zoals je hier altijd ziet) wordt er bij dit ontwerp voor gekozen om vrijwel alle boxen, persruimtes en hospitality-ruimtes te stapelen in één gigantische wand.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kreeg de architect een tia tijdens het ontwerpen? Tjeuzus wat een mormel.
[ afbeelding ]
Nja, het is wel waarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef RipCity het volgende:
"Deze had er in kunnen gaan en dan kijken we naar een heel andere wedstrijd"
Wat een analyse bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |