Fortuna Sittard nooit gezien zekerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat een lelijk station. Er zijn weinig stadions die lelijker zijn. Waar is dit?
Levi's Stadiumquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat een lelijk stadion. Er zijn weinig stadions die lelijker zijn. Waar is dit?
Waarom?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
straks wordt wedstrijd brazil marokko met 2 uur uitgesteld
Een oefenpotje van Zwitserland.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar zitten we naar te kijken, joh.
Suzan en Freek live in Gelredome op rtl4quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar zitten we naar te kijken, joh.
Wat als je dit plaatst terwijl je zelf ook op de Belg kijkt?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die dit plaatsen terwijl ze de NOS kijken kan ik niet serieus nemen
uuuh...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
Hadden ze deze wedstrijd nu echt niet kunnen ruilen met die van Brazilië. Die had ik graag willen kijken..
Ik kan me niet heugen die restrictie vermeld te zien worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Spelen ze daar ook WK wedstrijden?
Dat kan alsnog tochquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
Hadden ze deze wedstrijd nu echt niet kunnen ruilen met die van Brazilië. Die had ik graag willen kijken..
Kan gewoon hoor, ik vermoed ook spektakel bij die pot. Misschien kijk ik even 1e helft en afhankelijk van...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
Dat mag. Zelfkritiek is altijd goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat als je dit plaatst terwijl je zelf ook op de Belg kijkt?
Wordt wel 31 graden daar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor, ik vermoed ook spektakel bij die pot. Misschien kijk ik even 1e helft en afhankelijk van...
Morgenvroeg weer werken dus dat gaat hem niet worden.quote:
Voor een beelddenker is dit een goeien garp.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
veranderen je ogen in augurken kloksklag middernacht?
MIDDELMAAT!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:45 schreef Perox het volgende:
Echt zo van ik kijk bij de Belg en iets met laptops en Starbucks.
Eerste helft dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer werken dus dat gaat hem niet worden.
Kreeg de architect een tia tijdens het ontwerpen? Tjeuzus wat een mormel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Levi's Stadium
Thuisbasis van de 49'ers.
En ook weer bijna een doelpunt incasserenquote:
Ach moet je echt werken op zondagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer werken dus dat gaat hem niet worden.
WTF dat is geen photoshop?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kreeg de architect een tia tijdens het ontwerpen? Tjeuzus wat een mormel.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keurige hellingbaan aan zijkant voor al die dikke Amerikanenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien was het geld op een gegeven moment op?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |