Ik begrijp er werkelijk niks van dat mensen bij de NOS blijven met die kutreclamequote:
Morgen Nederland - Japan met Britt Dekker als commentatorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp er werkelijk niks van dat mensen bij de NOS blijven met die kutreclame
Naar zo'n debiel accent luisteren maakt de keuze niet zo makkelijk hoor, dan maar reclamequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp er werkelijk niks van dat mensen bij de NOS blijven met die kutreclame
Als ik mijn hotdog daar in de koeling ga leggen blijft er niet veel meer van overquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is de plaatselijke supermarkt het niet mee eens.
Ik kijk bij de Belgquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga die meme niet helemaal opzoekenquote:
Ik hoop het niet...24h00 is al op het randje.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
straks wordt wedstrijd brazil marokko met 2 uur uitgesteld
Omdat ze een plofkraak hebben gepleegd in de kleedkamer?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Handdoeken kwijt?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga die meme niet helemaal opzoeken
Maar je bent middelmaat!
Zwitserland kan rustig op zoek naar de 2-0.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt echt totaal geen tempo in deze wedstrijd.
Bedankt, maar ik kopieer ook wel eens wat anders en dan ben ik hem weer kwijtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kan onder de CTRL+C deze maand
Afrika Cup stalen ze handdoeken van de keeper van de tegenstanderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mag ik een stukje context ( mokerdom etc.)
Mensen die dit plaatsen terwijl ze de NOS kijken kan ik niet serieus nemenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kan onder de CTRL+C deze maand
Nee wel van je posts hahaha (grapje)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
PS: krijgen jullie ook een beetje hoofdpijn van mijn UI? lijkt wel een optische illusie...
Kan mij niet voorstellen dat er iets belangrijkers te kopiëren is dan deze memequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik kopieer ook wel eens wat anders en dan ben ik hem weer kwijt
Twee woorden: Saibari. Africacup.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mag ik een stukje context ( mokerdom etc.)
Wij zijn écht grappigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wtf wilde hetzelfde posten. Ook uiteraard als grap.
Als hij het allemaal beter weet moet hij lekker zelf op het veld gaan staanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als totale leek vind ik de NOS-commentator juist wel fijn voor meer kunde over hoe te voetballen enzo
Wie is wij?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij kijken bij de Duitser.
Fijn commentaar en goed geluid.
Oke mofquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij kijken bij de Duitser.
Fijn commentaar en goed geluid.
...ZO werkt het dus niet he R-woudquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij het allemaal beter weet moet hij lekker zelf op het veld gaan staan
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
...ZO werkt het dus niet he R-woud
93
Welkom in de poulefase van het WK Voetbal.quote:
Ik zie geen treinquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat een lelijk station. Er zijn weinig stadions die lelijker zijn. Waar is dit?
San Franquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat een lelijk station. Er zijn weinig stadions die lelijker zijn. Waar is dit?
goeie vraag...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |