Nee wel van je posts hahaha (grapje)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
PS: krijgen jullie ook een beetje hoofdpijn van mijn UI? lijkt wel een optische illusie...
Kan mij niet voorstellen dat er iets belangrijkers te kopiëren is dan deze memequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik kopieer ook wel eens wat anders en dan ben ik hem weer kwijt
Twee woorden: Saibari. Africacup.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mag ik een stukje context ( mokerdom etc.)
Wij zijn écht grappigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wtf wilde hetzelfde posten. Ook uiteraard als grap.
Als hij het allemaal beter weet moet hij lekker zelf op het veld gaan staanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als totale leek vind ik de NOS-commentator juist wel fijn voor meer kunde over hoe te voetballen enzo
Wie is wij?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij kijken bij de Duitser.
Fijn commentaar en goed geluid.
Oke mofquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij kijken bij de Duitser.
Fijn commentaar en goed geluid.
...ZO werkt het dus niet he R-woudquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij het allemaal beter weet moet hij lekker zelf op het veld gaan staan
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
...ZO werkt het dus niet he R-woud
93
Welkom in de poulefase van het WK Voetbal.quote:
Ik zie geen treinquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat een lelijk station. Er zijn weinig stadions die lelijker zijn. Waar is dit?
San Franquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat een lelijk station. Er zijn weinig stadions die lelijker zijn. Waar is dit?
goeie vraag...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Stoorzendert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |