Daar hebben we hier in Eindhoven een hele straat vanquote:Op zondag 26 juli 2026 07:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Witwasbedrijven die het hele straatbeeld verpesten met hun lelijke winkels.
Automobilisten die op de rechterbaan 90-100 blijven rijden.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Automobilisten die op de middelste baan blijven rijden.
quote:Op maandag 27 juli 2026 08:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Automobilisten die op de rechterbaan 90-100 blijven rijden.
Ik word daar ook weer verdrietig van jaquote:Op maandag 27 juli 2026 09:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Van dat vieze inteeltvolk dat een doos kittens in het bos dumpt. Dat soort mensen moeten dood.
In Zuid-Europa zijn er 'mensen' die katten als levende aanmaakblokjes gebruikten om bosbranden mee te verspreiden.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Van dat vieze inteeltvolk dat een doos kittens in het bos dumpt. Dat soort mensen moeten dood.
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik word daar ook weer verdrietig van ja.
Walgelijk smerig kutvolk.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik word daar ook weer verdrietig van ja.
Wat ik met dat soort lieden her liefst zou willen doen, daar zouden zelfs de meest geharde IS/Mexicaanse kartel beulen weke knieën krijgenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In Zuid-Europa zijn er 'mensen' die katten als levende aanmaakblokjes gebruikten om bosbranden mee te verspreiden.
Strontvervelend idd. Het moet allemaal zo flitsend en tegelijkertijd zo infantiel mogelijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:53 schreef lbosse het volgende:
Ik volg(de) VPRO Tegenlicht op Youtube. Die pushen ineens video's van "NPO Start Next" van een zwakzinning "NOS op 3" niveau met hippe presentatoren in pyjama in een slaapkamerstudio en 100 video-cuts per minuut voor ADHD'ers.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |