Oh huh ging het gewoon om een losse tand?quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:
De chagrijnige moeder heeft een druk lijstje
Tandarts
Sporten
Bloedprikken
Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Die los zit en er gewoon vanzelf uitgaat…
Ja was de vorige keer ook al. Complete paniek want hij had een losse tand. Dus nu laat ze die elke keer trekken.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh huh ging het gewoon om een losse tand?
Wat een aanstelleritis.
En op threads vroeg ze vorige week om tips hoe iemand haar toch kon bereiken op de ‘niet storen’ stand oid. Daar kreeg ze tips en antwoorden voor.quote:Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt een screenshot met contactpogingen van haar moeder (tijden staan niet op volgorde). Blijkbaar heeft Sanneke haar telefoon ‘s nachts niet op geluid staan. Vind ik, gezien haar rol als mantelzorger, heel raar.
Ja joh, dat is al 1 of 2 keer eerder zo gegaan. Hij kan niet tegen losse tanden, dus dan laat ze die eruit halen en benaderd dat alsof hij een openhart operatie heeft ondergaan bij bewustzijn. En dan weer cadeautjes. Want ze krijgen daar overal cadeautjes voor.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh huh ging het gewoon om een losse tand?
Wat een aanstelleritis.
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:
De chagrijnige moeder heeft een druk lijstje
Tandarts
Sporten
Bloedprikken
Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Die los zit en er gewoon vanzelf uitgaat…
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣quote:Op maandag 1 september 2025 12:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌
Ik stem voor! Chocotof ook goedquote:Op maandag 1 september 2025 12:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.quote:Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op threads schrijft ze ‘ De socials liggen er even af bij mij , want ik en kind gaan even niet zo lekker ❤🩹 Tijd om te helen en een plekje te gaan geven’
Met daarbij een foto van een van haar kinderen.
Daar is dan toch niets ‘geheimzinnigs’ aan?
Ik heb je een pb gedaan zou je die even willen lezen?quote:Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.
Ik zie dat ze dat zinnetje nu heeft verwijderd. Tsja het was immers ook geheel duidelijk.
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonderquote:Op maandag 1 september 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
DBM o o o wat een aandachtstrekker, nog even haar bericht op threads (over haar zoon en zn losse tanden) delen om te vertellen dat hij dapperder is dan "jullie allemaal".
Mijn zoon viel flauw bij zn eerste gewisselde tanden, mag ik even een applausje.... Ik had misschien 112 moeten bellen en alles moeten filmen. (Ipv daarvan heb ik hem op de bank gelegd met een washandje en een half uur later speelde hij alweer buiten)
De eerste had hij doorgeslikt en dat vond hij zo raar, toen de 2e er wel bewust uit ging, ging het mis 😂quote:Op maandag 1 september 2025 13:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonder
Maar daarna nooit meer last gehad
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.
Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.
Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
Nee ze heeft erbij getypt "Ja ik weet wat hij zegt en dat kan" of zoietsquote:Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.
Hoop vooral dat dan maar iemand in dat gezin tegen hem zou zeggen: Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |