quote:Op zondag 26 juli 2026 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet alleen niet te hard juichen, want dat doet pijn
Dat was een goede tip! Ondanks dat was ik nog 20 minuten bezig om te bestellen, tssss… maar het is gelukt 👍🏻quote:Op zondag 26 juli 2026 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
je zou kunnen proberen of de website bruikbaar genoeg is als je je browser op 'desktop layout' zet?
Daar hebben we hier in Eindhoven een hele straat vanquote:Op zondag 26 juli 2026 07:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Witwasbedrijven die het hele straatbeeld verpesten met hun lelijke winkels.
Automobilisten die op de rechterbaan 90-100 blijven rijden.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Automobilisten die op de middelste baan blijven rijden.
quote:Op maandag 27 juli 2026 08:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Automobilisten die op de rechterbaan 90-100 blijven rijden.
Ik word daar ook weer verdrietig van jaquote:Op maandag 27 juli 2026 09:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Van dat vieze inteeltvolk dat een doos kittens in het bos dumpt. Dat soort mensen moeten dood.
In Zuid-Europa zijn er 'mensen' die katten als levende aanmaakblokjes gebruikten om bosbranden mee te verspreiden.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Van dat vieze inteeltvolk dat een doos kittens in het bos dumpt. Dat soort mensen moeten dood.
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik word daar ook weer verdrietig van ja.
Walgelijk smerig kutvolk.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik word daar ook weer verdrietig van ja.
Wat ik met dat soort lieden her liefst zou willen doen, daar zouden zelfs de meest geharde IS/Mexicaanse kartel beulen weke knieën krijgenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In Zuid-Europa zijn er 'mensen' die katten als levende aanmaakblokjes gebruikten om bosbranden mee te verspreiden.
Strontvervelend idd. Het moet allemaal zo flitsend en tegelijkertijd zo infantiel mogelijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:53 schreef lbosse het volgende:
Ik volg(de) VPRO Tegenlicht op Youtube. Die pushen ineens video's van "NPO Start Next" van een zwakzinning "NOS op 3" niveau met hippe presentatoren in pyjama in een slaapkamerstudio en 100 video-cuts per minuut voor ADHD'ers.
[ afbeelding ]
Of de deur van het toilet niet helemaal sluiten......... vooral ranzig in restaurants.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:
Werklui die de hele dag de wc-bril omhoog laten staan. Was vergeten dat er nog echt mannen zijn die dat doen.
Dat doen ze ook, ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Of de deur van het toilet niet helemaal sluiten......... vooral ranzig in restaurants.
En dan niet doorspoelen na het plassenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:
Werklui die de hele dag de wc-bril omhoog laten staan. Was vergeten dat er nog echt mannen zijn die dat doen.
Dat meen je niet. Daar zou ik dan wel wat van zeggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan niet doorspoelen na het plassen
Mensen die doen alsof ze dusdanig gehandicapt zijn dat ze zelf die bril niet omlaag kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:
De gietvloer die de heren goten moest 5 dagen drogen dus we kwamen pas na 5 dagen in het huis.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:13 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Daar zou ik dan wel wat van zeggen.
Och jemig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De gietvloer die de heren goten moest 5 dagen drogen dus we kwamen pas na 5 dagen in het huis.
Alles nieuw, maar de hele hut stonk naar pis. Hadden ze dus in onze kersverse WC's geplast, bril omhoog, knalgeel in de pot (hoe veel ladingen waren dat?), spetters op de vloer, wcdeur open.
Die mensen hebben we niet meer gezien daarna, dus niet over geklaagd.
Wel treurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |