Heeft toch ook sowieso hiermee te maken:quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso al die recente piepjonge zangeressen die de laatste paar jaar een voor een tevoorschijn komen.
Kleine aanvulling:quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:56 schreef manny het volgende:
Heb geen 12 topics doorgeploegd, waarschijnlijk veel dubbel:
Dat bluetooth nog steeds niet feilloos werkt. Ja, met 1 gebruiker, en 1 apparaat, maar met meerdere mensen die een CarPlay, Bluetooth speaker of wat dan ook delen. Altijd gezeik.
14 jarige meisjes in de tram die praten met kanker dit en kanker dat.
Podcasts, Youtube content die na 25 seconden al met de eerste sponsored content komen
Mensen die zichzelf influenser noemen.
"Jongens" met heuptasjes die "praten" in de zone waarin ik geluid kan opvangen. Wollah. Kanker. Broer.
Goed opgeleide mensen die de meest onwaarschijnlijke domheid lopen te verspreiden
Dat als er iets gebeurt in de wereld, allerlei luie journalisten met zinnen komen zoals "op twitter waren veel mensen het eens met president X". Wat mensen roepen op 1 of ander platform vol mafklappers representeert helemaal niets. Ga godnondeju eens wat echt uitzoeken voor je suffe artikel op ad.nl
Scheenbeschermers zo groot als een ruiten aas. Doe normaal.
Amateur wielrenners in het wild.
Dingen die niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Kan iemand bij Miele gewoon een stofzuigkarretje ontwerpen wat wel gewoon achter je aanrijdt in de woonkamer en niet probeert dwars door stoelen heen te rijden. Of iemand gewoon een balpen die het blijft doen, ook als ie, zoals alle balpennen in de hele wereld, een tijdje in een la, tas weet ik veel waar heeft doorgebracht. Voor de ene keer dat je even een pen nodig hebt, en dat taffesding alleen maar krassen in het papier loopt te maken
Enquetes / geef je mening na elke willekeurige handeling op internet
En dat redelijke stemmetje moet ook ongeveer zo klinken zoals zowat iedereen tegenwoordig al klinkt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heeft toch ook sowieso hiermee te maken:
[ afbeelding ]
Platenmaatschappijen investeren eerder in een goed uitziend iemand met een redelijke stem die goed verkoopt dan iemand die daadwerkelijk goed kan zingen.
Of big pharma. Of 'prikjes' ipv een vaccinatie en die doodsangst voor alle goeds wat vaccinaties hebben gebracht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:50 schreef manny het volgende:
Met mensen praten die de uitdrukking main stream media gebruiken
Ach dan weet je wel gelijk wat voor types het zijn, en kun je het gelijk afkappen en ze negeren.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of big pharma. Of 'prikjes' ipv een vaccinatie en die doodsangst voor alle goeds wat vaccinaties hebben gebracht.
De huidige afgestompte generatie reageert daar goed op he. Clickbait, elke uitgesproken zin in een filmpje ook in langzaam tempo en duidelijk gearticuleerd met uitgeschreven tekst,anders raken de kinders met de korte aandachtsspanne hun interesse kwijt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:15 schreef Eightyone het volgende:
De YouTube-thumbnails van tegenwoordig passen ook wel in het lijstje van Manny, gok ik. Onnozele hoofden met wijd opengesperde ogen (die de uploader eruit laten zien als een randdebiel), 'shocking' teksten in chocoladeletters.
Helaas worden ze ook bij leuke filmpjes gebruikt, zodat je ze niet of nauwelijks kunt onderscheiden van Enzo Knol-achtigen en overbodige beautyvloggers.
Zelfs de EO maakt zich aan typische clickbait-thumbnails schuldig.
Bekijk deze YouTube-video
Vergeet niet de 'jump cut': elk miniscuul stukje natuurlijke adempauze eruit monteren.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De huidige afgestompte generatie reageert daar goed op he. Clickbait, elke uitgesproken zin in een filmpje ook in langzaam tempo en duidelijk gearticuleerd met uitgeschreven tekst,anders raken de kinders met de korte aandachtsspanne hun interesse kwijt.
Ik word daar altijd agressief van.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeet niet de 'jump cut': elk miniscuul stukje natuurlijke adempauze eruit monteren.
Net zo spannend als de layout die je tegenwoordig op zowat elke website tegenkomtquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En dat redelijke stemmetje moet ook ongeveer zo klinken zoals zowat iedereen tegenwoordig al klinkt.
Eenvormig idd. Veel standaard templates. Het 'klopt', heeft de zogenaamde juiste moderne fonts en kleuren en dergelijke, maar zegt weinig over de beheerder.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net zo spannend als de layout die je tegenwoordig op zowat elke website tegenkomt
En inmiddels al weer terug ?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:11 schreef Qarrad het volgende:
Dat de dierenarts maar niet belt dat ik poeslief kan komen halen. Ik wil mijn poes terug
ja walgelijk die eenheidsworst..quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net zo spannend als de layout die je tegenwoordig op zowat elke website tegenkomt
Ja. Heel zielig zonder tanden, maar ze speelt en eet alweer. Ik vis en kip voor haar koken en in stukjes snijden en prakken, vreet dat monster de ene gore vlieg na de andere harige spin op.quote:
Awquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja. Heel zielig zonder tanden, maar ze speelt en eet alweer. Ik vis en kip voor haar koken en in stukjes snijden en prakken, vreet dat monster de ene gore vlieg na de andere harige spin op.
Een ziekte waarbij de wortels oplossen vanzelf, tandresorptie. Heel pijnlijk. Brute pech, want komt in haar familie niet voor.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aw
Wat heeft/had ze dan?
Nu ze geen tanden meer heeft.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een ziekte waarbij de wortels oplossen vanzelf, tandresorptie. Heel pijnlijk. Brute pech, want komt in haar familie niet voor.
Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op de eerste plek staat, daaronder komt de rest.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:29 schreef Qarrad het volgende:
Ja, zo'n beestje is helemaal afhankelijk van jou...
Ik woon in niet zo'n beste wijk en je merkt gewoon bij deze dierenarts dat ze gewend zijn aan mensen die dieren hebben zonder meer dan een dubbeltje te kunnen of willen uitgeven of die te achterlijk zijn om er goed voor te zorgen.
Er zaten ook twee exemplaren die gewoon met hun kat hadden gewacht tot de poot er half af was gerot. Of van die mensen die hun puppies of kittens veel te vroeg weghalen bij de moeder omdat ze geld verdienen door in de achtertuin pitboels te fokken
Dat is dus een irritatie van mij: mensen die het welzijn van hun dier niet op de eerste plek hebben staan. Dat beest heeft geen keuze in het baasje hè.
Ohhh wat erg!quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op de eerste plek staat, daaronder komt de rest.
Hoe iemand met zijn huisdier, of dieren in het algemeen, omgaat zegt veel over iemand.
Had een bevriend stel dat een hond had, beestje was al oud maar nog gezond.
En ze namen er nog een puppy bij voor hun dochter.
Maar het klikte niet tussen die 2 honden, en toen hebben ze 'gewoon' de oude hond naar weg gedaan...
Onbegrijpelijk, afgedankt als een oude tv
Je trouwe maatje, die je al 10 jaar hebt...
Ik heb om die reden het contact toen verbroken.
Nee ga door, daar is dit topic voorquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Oh ik heb er denk ik meerdere .. maar laat ik maar beginnen met twee..
Ik kom uit India , geboren enzo .. en soms heb je gesprek met mensen en dan vertellen ze dat van Indisch eten houden en helemaal trots... Dan denk ik zucht, daar gaan we weer.. Indisch is Indonesisch eten geen Indiaas! Bij deze.
En verder mensen die dan zeggen dat India zo geweldig is dat ze er al vaak in India geweest zijn en dan vraag je waar ze geweest zijn en dan is het antwoord Goa...
Maar Goa is het toeristisch India en zo als het daar is, is het niet in steden als Bombay en Calcutta etc. Puur toeristisch en het was ooit een Portugese kolonie. Waar ze dingen eten wat ze in d rest van india absoluut niet eten.
Misschien moet ik het hierbij laten.
Maar ik kan het niet laten om te zeggen, mannen die skinny jeans dragen, dat ziet er uit als mannen die leggings dragen...
Maar goed nu stop ik .🙂
Ja en op diezelfde fiets: dat er dan een geadopteerde Oegandees zonder verdere studie in een relevante richting als "expert" voor "Afrika" wordt opgevoerd in de media keer op keer. Een geadopteerde Roemeen gaan ze toch ook niet opvoeren als Europa-deskundige?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Oh ik heb er denk ik meerdere .. maar laat ik maar beginnen met twee..
Ik kom uit India , geboren enzo .. en soms heb je gesprek met mensen en dan vertellen ze dat van Indisch eten houden en helemaal trots... Dan denk ik zucht, daar gaan we weer.. Indisch is Indonesisch eten geen Indiaas! Bij deze.
En verder mensen die dan zeggen dat India zo geweldig is dat ze er al vaak in India geweest zijn en dan vraag je waar ze geweest zijn en dan is het antwoord Goa...
Maar Goa is het toeristisch India en zo als het daar is, is het niet in steden als Bombay en Calcutta etc. Puur toeristisch en het was ooit een Portugese kolonie. Waar ze dingen eten wat ze in d rest van india absoluut niet eten.
Misschien moet ik het hierbij laten.
Maar ik kan het niet laten om te zeggen, mannen die skinny jeans dragen, dat ziet er uit als mannen die leggings dragen...
Maar goed nu stop ik .🙂
Ik had ooit een collega en die praatte én plat Venloos én binnensmondsquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ergeren is een te groot woord, maar ik versta Limburgs niet of nauwelijks.
Erg lastig aan de telefoon en je wil niet 3 keer "sorry wat zeg je" zeggen. Dus je hangt op en hebt de helft niet meegekregen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |