En inmiddels al weer terug ?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:11 schreef Qarrad het volgende:
Dat de dierenarts maar niet belt dat ik poeslief kan komen halen. Ik wil mijn poes terug
ja walgelijk die eenheidsworst..quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net zo spannend als de layout die je tegenwoordig op zowat elke website tegenkomt
Ja. Heel zielig zonder tanden, maar ze speelt en eet alweer. Ik vis en kip voor haar koken en in stukjes snijden en prakken, vreet dat monster de ene gore vlieg na de andere harige spin op.quote:
Awquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja. Heel zielig zonder tanden, maar ze speelt en eet alweer. Ik vis en kip voor haar koken en in stukjes snijden en prakken, vreet dat monster de ene gore vlieg na de andere harige spin op.
Een ziekte waarbij de wortels oplossen vanzelf, tandresorptie. Heel pijnlijk. Brute pech, want komt in haar familie niet voor.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aw
Wat heeft/had ze dan?
Nu ze geen tanden meer heeft.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een ziekte waarbij de wortels oplossen vanzelf, tandresorptie. Heel pijnlijk. Brute pech, want komt in haar familie niet voor.
Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op de eerste plek staat, daaronder komt de rest.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:29 schreef Qarrad het volgende:
Ja, zo'n beestje is helemaal afhankelijk van jou...
Ik woon in niet zo'n beste wijk en je merkt gewoon bij deze dierenarts dat ze gewend zijn aan mensen die dieren hebben zonder meer dan een dubbeltje te kunnen of willen uitgeven of die te achterlijk zijn om er goed voor te zorgen.
Er zaten ook twee exemplaren die gewoon met hun kat hadden gewacht tot de poot er half af was gerot. Of van die mensen die hun puppies of kittens veel te vroeg weghalen bij de moeder omdat ze geld verdienen door in de achtertuin pitboels te fokken
Dat is dus een irritatie van mij: mensen die het welzijn van hun dier niet op de eerste plek hebben staan. Dat beest heeft geen keuze in het baasje hè.
Ohhh wat erg!quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op de eerste plek staat, daaronder komt de rest.
Hoe iemand met zijn huisdier, of dieren in het algemeen, omgaat zegt veel over iemand.
Had een bevriend stel dat een hond had, beestje was al oud maar nog gezond.
En ze namen er nog een puppy bij voor hun dochter.
Maar het klikte niet tussen die 2 honden, en toen hebben ze 'gewoon' de oude hond naar weg gedaan...
Onbegrijpelijk, afgedankt als een oude tv
Je trouwe maatje, die je al 10 jaar hebt...
Ik heb om die reden het contact toen verbroken.
Nee ga door, daar is dit topic voorquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Oh ik heb er denk ik meerdere .. maar laat ik maar beginnen met twee..
Ik kom uit India , geboren enzo .. en soms heb je gesprek met mensen en dan vertellen ze dat van Indisch eten houden en helemaal trots... Dan denk ik zucht, daar gaan we weer.. Indisch is Indonesisch eten geen Indiaas! Bij deze.
En verder mensen die dan zeggen dat India zo geweldig is dat ze er al vaak in India geweest zijn en dan vraag je waar ze geweest zijn en dan is het antwoord Goa...
Maar Goa is het toeristisch India en zo als het daar is, is het niet in steden als Bombay en Calcutta etc. Puur toeristisch en het was ooit een Portugese kolonie. Waar ze dingen eten wat ze in d rest van india absoluut niet eten.
Misschien moet ik het hierbij laten.
Maar ik kan het niet laten om te zeggen, mannen die skinny jeans dragen, dat ziet er uit als mannen die leggings dragen...
Maar goed nu stop ik .🙂
Ja en op diezelfde fiets: dat er dan een geadopteerde Oegandees zonder verdere studie in een relevante richting als "expert" voor "Afrika" wordt opgevoerd in de media keer op keer. Een geadopteerde Roemeen gaan ze toch ook niet opvoeren als Europa-deskundige?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik kom uit India , geboren enzo .. en soms heb je gesprek met mensen en dan vertellen ze dat van Indisch eten houden en helemaal trots... Dan denk ik zucht, daar gaan we weer.. Indisch is Indonesisch eten geen Indiaas! Bij deze.
En verder mensen die dan zeggen dat India zo geweldig is dat ze er al vaak in India geweest zijn en dan vraag je waar ze geweest zijn en dan is het antwoord Goa...
Maar Goa is het toeristisch India en zo als het daar is, is het niet in steden als Bombay en Calcutta etc. Puur toeristisch en het was ooit een Portugese kolonie. Waar ze dingen eten wat ze in d rest van india absoluut niet eten.
Maar ik kan het niet laten om te zeggen, mannen die skinny jeans dragen, dat ziet er uit als mannen die leggings dragen...
Maar goed nu stop ik .🙂
Ik had ooit een collega en die praatte én plat Venloos én binnensmondsquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ergeren is een te groot woord, maar ik versta Limburgs niet of nauwelijks.
Erg lastig aan de telefoon en je wil niet 3 keer "sorry wat zeg je" zeggen. Dus je hangt op en hebt de helft niet meegekregen.![]()
Ik ben in India geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Maar goed nu stop ik .🙂
Dit heb ik een keer andersom meegemaakt. Een Indiaas klasgenootje van een van mijn kinderen: "Mijn moeder maakt altijd Indianen-eten voor in mijn lunchtrommel."quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo goor, je ziet het ook in het openbaar. Het is wel een bepaald soort mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |