Ik denk dat méér miljardairs de oplossing is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:45 schreef -XOR- het volgende:
LiNkS wErKt De EcOnOmIe TeGuH!1
https://nos.nl/artikel/26(...)mie-niet-tegenwerken
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat nog meer rechtse kabinetten met VVD erin de oplossing is!
Schrijnend hoe je zoiets kan zeggen en tegelijk jezelf in spiegel kan kijken
Laat VVD zich tegenwerken door VVD dat ze al hun plannetjes niet hebben kunnen uitvoeren afgelopen jaren? Hoe zie je dat?quote:
Met hangen in het verleden bereik je ook niet zoveel. Sws is Rutte gewoon een prima premier geweest, alleen iets te lang doorgegaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat VVD zich tegenwerken door VVD dat ze al hun plannetjes niet hebben kunnen uitvoeren afgelopen jaren? Hoe zie je dat?
Dit is toch slap staaltje reflectie op 15 jaar regeren zonder visie?
Als iedereen miljardair is dan is het armoede probleem opgelost.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat méér miljardairs de oplossing is.
De periode Rutte was een zegen van stabiliteit vergeleken met nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Met hangen in het verleden bereik je ook niet zoveel. Sws is Rutte gewoon een prima premier geweest, alleen iets te lang doorgegaan.
Dan kost een pond kipfilet 50k euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als iedereen miljardair is dan is het armoede probleem opgelost.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-vvd-pro-staat-klaarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:51 schreef nostra het volgende:
Wat is 'een deal sluiten' met JA21 volgens Jesse? Als ze ergens voor stemmen? Op de verjaardag van Joost komen?
Ik vind hem een van de domste politicus die er is.quote:
Geldt dit voor Nederland? Volgens mij is de middenklasse in Nederland de afgelopen 50 jaar vele malen welvarender geworden. En de armoede in de onderklasse is ook vele malen kleiner geworden dan het was.quote:
Hij probeert het kabinet te dwingen om kleur te bekennen. Dan eens over links een meerderheid vinden en dan eens over rechts, is voor PRO totaal niet aantrekkelijk natuurlijk. Dat Jetten en Bontenbal dat wel willen is vooral eigenbelang.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-vvd-pro-staat-klaar
Wat is nu de strategie hierachter?
Zowel Jetten en Bontebal hebben aangegeven om samen te willen werken, te stoppen met allerlei politieke spelletjes en Klaver zet er nog even dubbel en dwars op in.
Probeert hij nu de val van het kabinet te forceren?
In beperkte mate. Het BBP groeit sneller dan het inkomen:quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:42 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Geldt dit voor Nederland? Volgens mij is de middenklasse in Nederland de afgelopen 50 jaar vele malen welvarender geworden. En de armoede in de onderklasse is ook vele malen kleiner geworden dan het was.
Daar hebben we weer zo een manipulatief plaatje van Bart Burggraaf, de zelfbenoemde libertariërs. Geplugd op X, het Musk propagandakanaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
In beperkte mate. Het BBP groeit sneller dan het inkomen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Met hangen in het verleden bereik je ook niet zoveel. Sws is Rutte gewoon een prima premier geweest, alleen iets te lang doorgegaan.
Ik had je toch wat kritischer ingeschat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
De VVD en reflecterend vermogen past sowieso niet in één zin.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat VVD zich tegenwerken door VVD dat ze al hun plannetjes niet hebben kunnen uitvoeren afgelopen jaren? Hoe zie je dat?
Dit is toch slap staaltje reflectie op 15 jaar regeren zonder visie?
Het is nooit zelf verantwoordelijkheid nemen. Zij gingen het zonder PRO doen, er was een grote rechtse meerderheid dus er was effe geen behoefte aan links eng een waterige compromissen aldus Dilan. Nou, doe dan...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De VVD en reflecterend vermogen past sowieso niet in één zin.
Vincent schijnt een ware fangroep te hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:39 schreef Kottnauer het volgende:
Het is voor de rechtgeaarde rechtse en liberale kiezer slechts wachten op het aftreden van Yesilgoz alvorens overwogen kan worden weer op die partij te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |