Hoe kun je nou al die alleenstaande moslimmannen tussen Nederlanders zetten?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ook vrouwlijke niet Moslims tussen al die alleenstaande mannen zetten.
Nederland.![]()
Dat gebeurt dan dus blijkbaar over en weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inmiddels een opvolgend bericht vanuit VluchtelingenWerk, waarin helemaal niet benoemd wordt dat er veiligelanders de boel structureel verstieren, maar waarin ze het beeld proberen te scheppen dat dit komt "omdat gemeenten hun verantwoordelijkheden niet nemen qua opvann" en "dat de medische checks versoberd zijn waardoor er allerlei kwetsbare mensen zoals zwangeren en kinderen op het veld terechtkomen". Want het is zonder medische check niet vast te stellen of iemand een kind is
Als je het kaf en het koren benoemt, kun je het scheiden. Maar het lijkt erop dat men vooral gebrand is om de immigranten als één geheel en als slachtoffer neer te zetten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-geweest~a3ae33a0/
Joh.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Gaat niets worden met het migratiepact.
En nog meer, iedereen was bijvoorbeeld zo blij dat Orban de verkiezingen in Hongarije verloor maar de kans is nu wel veel groter dat Budapest gaat lijken op Parijs, Londen en Brussel 2026 natuurlijk en dat is geen positief dingetje.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Joh.
Dat weet iedereen behalve de dromers van PRO/D66. De enige vraag die nog rest is welke landen er Polen gaan volgen en schijt hebben aan die hele EU. De EU gaat het nooit oplossen, je moet het als land zelf gaan doen en de vraag is hoe ver wil je daarvoor gaan.
Nederland zal de grote jongens wel volgen als het zover isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Joh.
Dat weet iedereen behalve de dromers van PRO/D66. De enige vraag die nog rest is welke landen er Polen gaan volgen en schijt hebben aan die hele EU. De EU gaat het nooit oplossen, je moet het als land zelf gaan doen en de vraag is hoe ver wil je daarvoor gaan.
Volgens mij heeft hij al gezegd dat gedeelte niet te gaan uitvoeren toch? Ik hoop voor Hongarije dat hij woordt houdt. Hij pakt het geld van de EU, maar asielstroom gaat hij volgens mij niet in mee en volgt zijn eigen koers. En groot gelijk. Doet hij dat niet, dan maken ze hem af. Hongarije wil echt meer vrijheden voor homo's, maar op migratie blijven ze volgens mij bijzonder streng. Wat erg leuk is, want de EU dacht ze echt te kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nog meer, iedereen was bijvoorbeeld zo blij dat Orban de verkiezingen in Hongarije verloor maar de kans is nu wel veel groter dat Budapest gaat lijken op Parijs, Londen en Brussel 2026 natuurlijk en dat is geen positief dingetje.
Mijn Poolse poets vanmiddag, "Ik ga lekker een weekje naar Wroclaw, kan ik weer een strak shirtje aan zonder meteen besprongen te worden door een aap"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al gezegd dat gedeelte niet te gaan uitvoeren toch? Ik hoop voor Hongarije dat hij woordt houdt. Hij pakt het geld van de EU, maar asielstroom gaat hij volgens mij niet in mee en volgt zijn eigen koers. En groot gelijk. Doet hij dat niet, dan maken ze hem af. Hongarije wil echt meer vrijheden voor homo's, maar op migratie blijven ze volgens mij bijzonder streng. Wat erg leuk is, want de EU dacht ze echt te kunnen veranderen.
Nederland is het braafste jongetje van de klas samen met Duitsland en Frankrijk. Die gaan nooit wat aanpassen. Die beseffen het pas als het te laat is en ze zien hoe Oost-Europa ze in alles voorbij is gegaan qua veiligheid en wij qua sociaal stelsel dan op hetzelfde niveau zitten omdat we helemaal zijn uitgekleed. Kunnen we samen met de UK erbij gaan uithalen en terugdenken aan de gouden jaren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:38 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nederland zal de grote jongens wel volgen als het zover is
Collega van mij geloofde weinig van mijn Poolse ''propaganda'' tot ze er was laatst. Ze viel zowat van verbazing van de stoel. Hoe schoon en veilig het was. Ze herkende het Polen van 20 jaar geleden niet meer. Ik zei het nog, de rollen zijn omgedraaid.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Poolse poets vanmiddag, "Ik ga lekker een weekje naar Wroclaw, kan ik weer een strak shirtje aan zonder meteen besprongen te worden door een aap"
quote:Nieuw EU-migratiepact direct in de problemen:
Italië weigert asielzoekers terug te nemen, Brussel sust de boel
Brussel- Italië heeft een valse start gemaakt met het nieuwe EU-migratiepact.
Rome heeft opnieuw geweigerd om asielzoekers uit andere EU-lidstaten terug te nemen.
De Europese Commissie vergoelijkt de situatie: „Het is normaal dat niet alles vanaf de eerste dag goed gaat.”
,
Sinds midden juni is het nieuwe EU-migratiepact van kracht en moeten alle lidstaten zich houden aan de vernieuwde Dublin-regels.
Die bepaalt dat een migrant in het land van aankomst de asielprocedure moet doorlopen.
Een migrant die na aankomst in Italië via allerlei veilige Europese landen in Ter Apel aanklopt, moet dus worden teruggestuurd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederland zal wel weer het braafste jongetje van de klas spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
HAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JA gullie denk dat Italie mesjokke is geworden, hahahahahah
https://www.telegraaf.nl/(...)-boel/159283100.html
[..]
Heb je het nu over de twitteraar? Is wel een pareltje, zonder verborgen agenda zegmaar. Wil niet weten in welke algoritmehoek jij zit in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen komen dagelijks voor in Europa, maar dat haalt het nieuws niet eens meer, pas bij meerdere doden krijgen we het hier mee.
Ik ken die twitteraar niet, is het verder fake news dan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:13 schreef Badada het volgende:
[..]
Heb je het nu over de twitteraar? Is wel een pareltje, zonder verborgen agenda zegmaar. Wil niet weten in welke algoritmehoek jij zit in ieder geval.
Geen idee of het fake nieuws is of niet, maar ik zou op z'n minst andere bronnen gebruiken dan een twitteraar met zo'n agenda.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ken die twitteraar niet, is het verder fake news dan?
Ja, maar Breivik…quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen komen dagelijks voor in Europa, maar dat haalt het nieuws niet eens meer, pas bij meerdere doden krijgen we het hier mee.
Dat is dus het probleem, de andere reguliere media meldt dit niet. De redactie van nu.nl heeft dit in de zaak Nowak zelf zelfs toegegeven. Dus het alternatief is dan doen alsof dit niet bestaat?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:23 schreef Badada het volgende:
[..]
Geen idee of het fake nieuws is of niet, maar ik zou op z'n minst andere bronnen gebruiken dan een twitteraar met zo'n agenda.
Is gewoon genoeg over te vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:23 schreef Badada het volgende:
[..]
Geen idee of het fake nieuws is of niet, maar ik zou op z'n minst andere bronnen gebruiken dan een twitteraar met zo'n agenda.
Europa echt wat doe je jezelf aanquote:Said L was already known to police, with what officers describe as an extensive criminal record built up in the time he has spent in Spain without legal papers.
He also had a deportation order that had never been carried out.
Enig idee hoeveel er aan de hand is in deze wereld? En volgens andere users wordt er ook gewoon op andere media over bericht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de andere reguliere media meldt dit niet. De redactie van nu.nl heeft dit in de zaak Nowak zelf zelfs toegegeven. Dus het alternatief is dan doen alsof dit niet bestaat?
Suicide. Maar met welk doel? Wie gaat hier beter van worden?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is gewoon genoeg over te vinden.
https://www.theolivepress(...)rovoked-deportation/
[..]
Europa echt wat doe je jezelf aan
Uiteraard zal het daar door de lokale journalistiek opgepakt worden, maar je kan onmogelijke alle lokale journalistiek condumeren. Dit soort dingen komen hier alleen niet in het nieuws, terwijl dit dagelijks voorkomt. Daardoor is men nog niet half bewust hoe groot het probleem daadwerkelijk is dat we binnenhalen. We zien alleen de grote aanslagen, en zelfs aanslagen waarbij meerdere vrouwen worden neergestoken zijn tegenwoordig nog maar een sidenote in een journaal.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:28 schreef Badada het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel er aan de hand is in deze wereld? En volgens andere users wordt er ook gewoon op andere media over bericht.
Mijn punt is meer dat men moet oppassen voor de algoritmefuik.
Zo zit heel west europa vol met dusdanige kanker dat we inmiddels aan de chemo moeten mochten we het willen overleven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is gewoon genoeg over te vinden.
https://www.theolivepress(...)rovoked-deportation/
[..]
Europa echt wat doe je jezelf aan
Wat er moet gebeuren is gewoon helemaal stoppen met asielopvang, het is overduidelijk dat het systeem aan alle kanten wordt misbruikt en volledig vastloopt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha het migratiepact is gewoon de Europese spreidingswet. Die 'terugkeerhubs' zijn allemaal wortels op een stok om de nationaal conservatieve stemmers rustig te houden.
Daar komt helemaal geen moer van terecht. Die worden keihard verzopen.
Ja ik moet nog maar eens zien of D66 die terugkeerhubs gaat steunen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha het migratiepact is gewoon de Europese spreidingswet. Die 'terugkeerhubs' zijn allemaal wortels op een stok om de nationaal conservatieve stemmers rustig te houden.
Daar komt helemaal geen moer van terecht. Die worden keihard verzopen.
Krijg je met die walgelijke president daar die iedere debiel een paspoort geeft.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Huh maar dat is helemaal niet van toepassing volgens links Nederland! Ik geef Italie trouwens helemaal gelijk. Stuur het allemaal maar door richting Nederland/Duitsland. Laat ze lekker de tering krijgen in de EU. Je eigen land is het belangrijkste.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
HAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wat Italië kan, kunnen wij ook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
HAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
laat ze maar de klere krijgen , stuur ze maar naar Albanië of Gambiaquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat Italië kan, kunnen wij ook.
Ah een getraumatiseerde Algerijn. Die hebben ook wat meegemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
El Cid draait zich om in zijn graf. Alles voor niets.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er weer een paar boys. Allemaal komen zwemmen.
[ x ]
Zien er ook echt uit als asielzoekers. Gewoon illegale toeristen, knuppel erover, over de muur katapulteren en weer door.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Vanuit Marokko. Echte vluchtelingen, dat zie je zo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Opening Noorderparkbad vanmorgenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
En intussen koketteren met hun nationale voetbalelftal waarvan alle spelers buiten Marokko zijn geboren en opgeleid. Zelfs dat kunnen ze niet zelf.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vanuit Marokko. Echte vluchtelingen, dat zie je zo.
Marokko blij. Weer wat afval gedumpt in Europa.
Voor de duidelijkheid Ceuta is een Spaanse enclave in Marokko daar hoeven ze niet voor te zwemmen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Met een beetje geluk zijn ze nog net op tijd om de pride in Amsterdam bij te wonen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
De huidige Spaanse regering geeft ze allemaal een verblijfsvergunning, dus ja ...quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Het is nóg 'mooier':quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De huidige Spaanse regering geeft ze allemaal een verblijfsvergunning, dus ja ...
Bron: Geenstijl, met meer beeld en duiding: https://www.geenstijl.nl/(...)nen-bestormen-spanjequote:Vooropgesteld, volgens de Sloveense premier is dit dus onofficieel Marokkaans overheidsbeleid om van de eigen criminelen af te zijn: Marokkaanse autoriteiten wachten bewust twee weken met het arresteren van verdachten, om hen 'de kans' te geven hun straf te ontlopen door naar Europa te 'vluchten'. Dat klinkt heel plausibel en dat is het ook, zozeer zelfs dat uw nieuwe buren het gewoon zelf tegen de Spaanse camera's zeggen.
Maar goed, burgemeester van Ceuta Juan Jesús Vivas zegt dat er nu sprake is van een "nationale noodtoestand", en vraagt communistische premier Sanchez hier met een federale politiemacht onder centraal bevel grip op te gaan krijgen. Leuk zo'n vraag, maar Sanchez wist dat dit ging gebeuren toen hij aankondigde massaal illegale immigranten te zullen naturaliseren, en er vervolgens meer dan een miljoen aanvragen binnenkwamen. Wie had die aanzuigende werking nou aan zien komen! Enige nuance is overigens op z'n plaats: er zitten ook Algerijnen tussen.
En dan vraagt u zich misschien af, waarom doet de Spaanse premier dit? Carl Jung zou zeggen: als je niet weet waarom iemand iets doet, kijk dan naar het resultaat, en dat resultaat is de reden. Of, zoals het gezegde luidt: "the purppose of a system is what it does." Beelden van een eindeloze vijandige biomassa die je nooit meer weg krijgt, na de breek:
Binnenkort ook bij u in de straat, zet de sociale huurhuizen maar klaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De huidige Spaanse regering geeft ze allemaal een verblijfsvergunning, dus ja ...
Sanchez is een gevaar voor de Spaanse samenleving. Die zouden ze de gevangenis in moeten gooien, samen met die corrupte vrouw van hem. Maar hij is tegen Israel, dus is hij een held. Zo werkt het tegenwoordig. Dat hij verder zijn eigen land nog verder de afgrond ingooit boeit Links geen flikker. En in Spanje gaat het nog erger aankomen dan hier, die hebben een sociaal stelsel van niks en al een enorme werkloosheid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is nóg 'mooier':
[ x ]
[..]
Bron: Geenstijl, met meer beeld en duiding: https://www.geenstijl.nl/(...)nen-bestormen-spanje
Het falen van de EU in 1 filmpje....quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Bizar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ben gematigd links en voor opvang van echte vluchtelingen(bijvoorbeeld Oekraine). Of mensen die hier een zelfstandig bestaan willen opbouwen middels eerlijke concurretie(cao etc) en werken met werkvergunning.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie gezien wat er in Spanje gebeurt?
Dit kan toch niet, leger erop en weer overvaren anders komt de hele EU (de zwakke landen iig) in gevaar.
Mwah. Kijk eens naar al die mensen met hun borden ''geen mens is illegaal'', die vinden het allemaal prima. Wat te denken van het COA en andere bevrijven die eraan verdienen. Een DENK dat hun broeders welkom heet. Genoeg mensen die dit allemaal prima vinden hoor. Kijk alleen maar hier op FOK of bij PRO demonstraties. ''iedereen welkom''. Maar over 20 jaar zullen ze spijt hebben van hun medeleven, zoniet eerder. Het gaat in rap tempo. En nu Spanje de poorten ook geopend heeft, gaan we nog sneller. Hoe kun je dit nog goedpraten ook als partij. Ze komen met duizenden, er zit geen vrouw tussen, en ze komen uit veilige landen. Dit heeft niets, maar dan ook niets meer met vluchtelingen te maken, maar met een invasie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ben gematigd links en voor opvang van echte vluchtelingen(bijvoorbeeld Oekraine). Of mensen die hier een zelfstandig bestaan willen opbouwen middels eerlijke concurretie(cao etc) en werken met werkvergunning.
Maar dit is totale waanzin dat maar niet opgelost word. Kan mij niet voorstellen dat zelfs links dit prima zal vinden.
Over twee weken in Ter Apel, lekker man. Europa gaat structureel kapot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ben gematigd links en voor opvang van echte vluchtelingen(bijvoorbeeld Oekraine). Of mensen die hier een zelfstandig bestaan willen opbouwen middels eerlijke concurretie(cao etc) en werken met werkvergunning.
Maar dit is totale waanzin dat maar niet opgelost word. Kan mij niet voorstellen dat zelfs links dit prima zal vinden.
monent van shit hits the fan komt een keer natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Over twee weken in Ter Apel, lekker man. Europa gaat structureel kapot.
Dit is waarom Polen en Hongarije een voorbeeld zijn. Dit soort individuen moeten met harde hand via push backs worden tegengehouden. Alleen dan krijg je natuurlijk weer allemaal gefoeter en gevloek van een deel van progressief links.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Het falen van de EU in 1 filmpje....
Dit is een invasie, daartegen moet je jezelf wapenen, letterlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Maar dan is het wél te laat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
monent van shit hits the fan komt een keer natuurlijk
Een keer hard optreden en het is klaar ja. Dan durven ze niet meer. Maar we hebben het over vergader repuubliek Europa.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is waarom Polen en Hongarije een voorbeeld zijn. Dit soort individuen moeten met harde hand via push backs worden tegengehouden. Alleen dan krijg je natuurlijk weer allemaal gefoeter en gevloek van een deel van progressief links.
In welk land dan? Denemarken is verbetering zichtbaar, maar de rest is een groot zinkend schip. En voor landen als Engeland en Frankrijk is het al te laat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat weet ik niet. Zie nu wel langzaamaan een kentering. Hopelijk niet te laat
Het is te hopen dat er dan nog wat te redden valt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:26 schreef RotatoR het volgende:
Ieder zichzelf respecterend land zou bij een dergelijke invasie de grenzen met geweld bewaken maar daar is de EU te laf voor. Kennelijk wil links Europa dit net zolang op de spits drijven totdat de overgrote meerderheid van de kiezers extreem-rechts stemt.
in engeland gaat de blanke bevolkong echt nog wel opstaan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In welk land dan? Denemarken is verbetering zichtbaar, maar de rest is een groot zinkend schip. En voor landen als Engeland en Frankrijk is het al te laat.
Grensbewaking is wel de primaire taak van de regering van een land, moet je eens proberen om de Chinese, Russische of Poolse grens over te rennen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:26 schreef RotatoR het volgende:
Ieder zichzelf respecterend land zou bij een dergelijke invasie de grenzen met geweld bewaken maar daar is de EU te laf voor. Kennelijk wil links Europa dit net zolang op de spits drijven totdat de overgrote meerderheid van de kiezers extreem-rechts stemt.
Bizar dat deze mannen nu al kans maken eerder een woning te verkrijgen dan mijn eigen kinderen die altijd hier gewoond hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Juist. En ondertussen kan je je er ook niet tegen uitspreken in het openbaar, op je werk of in de media.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar dat deze mannen nu al kans maken eerder een woning te verkrijgen dan mijn eigen kinderen die altijd hier gewoond hebben.
Het is puur verraad
Het kan hier nog, onbetekenend, en op X. Dat laatste zal wel snel verboden worden zodat enkel DPG nog overblijft. En dan kun je deugmeningen posten op nu.nlquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist. En ondertussen kan je je er ook niet tegen uitspreken in het openbaar, op je werk of in de media.
Is al te laat. Dat is echt een vreselijk land geworden en gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in engeland gaat de blanke bevolkong echt nog wel opstaan.
Welk land heeft dat nog meer buiten Nederland eigenlijk? Voorkeur geven aan buitenlanders die nog geen cent hebben opgeleverd en alleen maar geld kosten .quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar dat deze mannen nu al kans maken eerder een woning te verkrijgen dan mijn eigen kinderen die altijd hier gewoond hebben.
Het is puur verraad
Hoi, hier is zelfs linksquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wanneer dan? Als de steden er uit zien als Marseille?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:05 schreef Bofjijff het volgende:
in engeland gaat de blanke bevolkong echt nog wel opstaan.
Er zullen de komende decennia zich helaas nog genoeg clashes gaan voordoen tussen autochtonen en allochtonen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Wanneer dan? Als de steden er uit zien als Marseille?
absoluut..helaasquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zullen de komende decennia zich helaas nog genoeg clashes gaan voordoen tussen autochtonen en allochtonen.
vrijheid van meningsuiting ..nee allang niet meer! we zijn zo klein,maar heel Afrika wil hier heen... dat past toch niet!!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef LXIV het volgende:
Dit gebeurt letterlijk dagelijks. Alleen nu is het visueel gemaakt en is het schokkend. Maar er komen dus dagelijks 12.000 migranten naar Europa. Jaar-in, jaar-uit. En dan vinden mensen het opeens schokkend.
En in dit land van vrije meningsuiting mogen we alles zeggen, behalve dat we vervangen worden.
Ze zitten anders regelmatig met een man of 20 op 4 bij 4quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting ..nee allang niet meer! we zijn zo klein,maar heel Afrika wil hier heen... dat past toch niet!!!
Klopt, de gewone mensen mogen niet diepgaand praten over de nieuwsberichten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef LXIV het volgende:
En in dit land van vrije meningsuiting mogen we alles zeggen, behalve dat we vervangen worden.
Niet te vergeten kindgebonden budget voor al hun 8 kinderen met terugwerkende kracht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
ze zijn weer teruggaan ,
Tja ze willen werken , en dat zijn we hier niet gewend he, je moet je wel eerst ff aanpassen
als ze nu zeggen, we willen ook toeslagen , HRA en hoersubsidie, ja dan snap ik het
ondertussen gaat Spanje boeien in zee leggen om de stroom asielzoekers uit Afrika tegen te houden, maar ze moeten in Spanje asiel aanvragen , niet hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet te vergeten kindgebonden budget voor al hun 8 kinderen met terugwerkende kracht.![]()
DE blikjes en flesjes statiegeld business geeft een bestaan aan talloze illegalenquote:Nederland online aangeprezen als een groot asielparadijs:
’De deur staat open, neem je hele gezin mee!’
Nederland is een prachtig land en wie hierheen komt als asielzoeker, kan ’het hele gezin meenemen’.
Op sociale media krijgen Soedanezen, Jemenieten en Palestijnen het advies om asiel aan te vragen in Nederland, merkt de IND.
Het lijkt daarbij niet veel uit te maken of de informatie over ons land eigenlijk klopt.
quote:Een Soedanese tiktokker genaamd Mohi vertelt dagelijks over zijn leven in Rotterdam.
Hij maakt video’s van bezoekjes aan de dierentuin en legt uit hoe je met statiegeldflesjes ’eenvoudig geld kan verdienen’.
Ook gaat hij langs bij andere statushouders die hun sociale huurwoning laten zien.
Het leven is goed hier, lijkt de boodschap
Geweldig nieuws voor alle Soedanese vluchtelingen'
,,Dit Europese land vergroot de acceptatie op asiel", schrijft iemand dit voorjaar in een populaire Facebook-groep met nieuws over Soedan. Bij het bericht staat een foto van een Nederlandse gracht. ,,Waar kan ik me melden?", vraagt een gebruiker zich in de comments af.
,,Geweldig nieuws voor alle Soedanese vluchtelingen", stelde een andere influencer (1,5 miljoen volgers) eerder al op TikTok.
,,Door de oorlog heeft Nederland besloten alle aanvragen te accepteren."
Het is volgens de man 'een van de beste landen in Europa, samen met België'. ,,
Je kunt je hele gezin meenemen."
Het bericht krijgt meer dan 130.000 likes.
.
Zweden, Noorwegen, Engeland, België, Duitslandquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Welk land heeft dat nog meer buiten Nederland eigenlijk? Voorkeur geven aan buitenlanders die nog geen cent hebben opgeleverd en alleen maar geld kosten .
Zweden werd nu wat strenger toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zweden, Noorwegen, Engeland, België, Duitsland
Klopt, die hebben het met 90% teruggebracht. Iets waarvan de Nederlandse regering beweert dat het onmogelijk is omdat het een natuurverschijnsel is.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zweden werd nu wat strenger toch?
De Nederlandse regering neemt dan ook helemaal niemand serieus. Het is puur bewust, maar dat gaan ze nooit toegeven. Genoeg landen die laten zien dat het anders kan. Maar wij willen niet. We doen alleen wat de EU zegt, dus luisteren naar de Asiel maffia. Gaat ook pas veranderen wanneer het te laat is.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt, die hebben het met 90% teruggebracht. Iets waarvan de Nederlandse regering beweert dat het onmogelijk is omdat het een natuurverschijnsel is.
j e kunt tekenen niet ongedaan maken toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon model Denemarken of anders niks.
quote:De Deense Opt-Out
Denemarken tekende in 1992 het Verdrag van Maastricht niet op het gebied van justitie en binnenlandse zaken, inclusief asiel.
Het land valt buiten het Gemeenschappelijk Europees Asielstelsel.
De opt-out betekent dat Denemarken eigen nationale wetten mag opstellen voor asielprocedures.
Het land past de Dublinregels en het vrij verkeer van personen wel toe.
Volkomen onderwerping in ruil voor een grijpstuiver en een aai is de aard van de Nederlander. Dat zag je in WO2, dat zie je bij Rutte en bij D66 naar de EUquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Nederlandse regering neemt dan ook helemaal niemand serieus. Het is puur bewust, maar dat gaan ze nooit toegeven. Genoeg landen die laten zien dat het anders kan. Maar wij willen niet. We doen alleen wat de EU zegt, dus luisteren naar de Asiel maffia. Gaat ook pas veranderen wanneer het te laat is.
gaat niet veranderen zelfs niet als de Ajatollah hier minister president is en iedereen verplicht naar de centrale mega moskee in Amsterdam moet en PRO met koppen soep langs de weg staat voor de moskee gangersquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Nederlandse regering neemt dan ook helemaal niemand serieus. Het is puur bewust, maar dat gaan ze nooit toegeven. Genoeg landen die laten zien dat het anders kan. Maar wij willen niet. We doen alleen wat de EU zegt, dus luisteren naar de Asiel maffia. Gaat ook pas veranderen wanneer het te laat is.
Klopt. Nederlanders zijn wat dat betreft veel te lief. En lui. Wij klagen liever op Facebook en Fok! en gaan dan weer over tot de orde van de dag. Inderdaad, ook ik maak me daar schuldig aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gaat niet veranderen zelfs niet als de Ajatollah hier minister president is en iedereen verplicht naar de centrale mega moskee in Amsterdam moet en PRO met koppen soep langs de weg staat voor de moskee gangers
Frankrijk is toch ook al gevallen. Alleen de Oostblok landen houden de poot stijf. Die zijn natuurlijk nog het Ottomaanse rijk gewend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Nederlanders zijn wat dat betreft veel te lief. En lui. Wij klagen liever op Facebook en Fok! en gaan dan weer over tot de orde van de dag. Inderdaad, ook ik maak me daar schuldig aan.
We zouden wat meer temperament zoals bijvoorbeeld de Fransen moeten hebben.
quote:Wierd Duk over promotievideo’s v
an asielzoekers: ’
Nederland is een open inrichting’
Na de bestorming van Ceuta door ruim 70.000 illegale migranten heerst onder veel Nederlanders de angst dat een deel uiteindelijk in Ter Apel belandt.
Uit onderzoek van De Telegraaf blijkt bovendien dat mensensmokkelaars en asielzoekers Nederland op sociale media aanprijzen als een aantrekkelijk asielparadijs.
Cybersecurity deskundige Dave Maasland en Wierd Duk praten hierover in Nieuws van de dag.
quote:Enorm lage geboortecijfers: '
Als je geen nakomelingen hebt, komt Afrika hiernaartoe'
In Goedenavond Nederland worden de lage geboortecijfers in Europa besproken. I
In Afrika lijken daarentegen wél veel kinderen geboren te worden.
Demograaf Jan Latten schuift aan en benadrukt dat de 'babyboom' in Afrika voor problemen in Europa kan gaan zorgen.
Volgens Latten zal dit leiden tot een enorme migratiedruk.
Was vorige week in Denemarken en daar is het ook een stuk beter dan hier. Nauwelijks groepjes allochtone hangjeugd in de binnenstad, amper fatbikes en veelal schoon en netjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Frankrijk is toch ook al gevallen. Alleen de Oostblok landen houden de poot stijf. Die zijn natuurlijk nog het Ottomaanse rijk gewend.
Grenscontroles he, overal.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In Duitsland is de instroom fors afgenomen terwijl hier de instroom weer toeneemt.
quote:Na steekpartij bij azc Ter Apel: 'Urgentie lijkt nog steeds niet groot genoeg'
Bij het asielzoekerscentrum in Ter Apel vond woensdag een steekincident plaats.
Het is het zoveelste incident bij het azc.
Een verslaggever van Nieuws van de dag trok naar de plaats om de situatie in kaart te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |