quote:Op maandag 15 juni 2026 05:39 schreef Sjemmert het volgende:
UFC FREEDOM FUCK YEAH
Zitten jullie ook te genieten?
Dit is het zelfde figuur:quote:
Fout van Biden.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:20 schreef ExTec het volgende:
14 miljoen weggepist. Kan iemand dit spinnen?
[ x ]
Was helemaal maga als je het mij vraagt. Hij beweert dingen die je bijvoorbeeld epicbeardman ook ziet zeggen. Nieuw dieptepunt in eigen tuin.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hokit is een fucking mongooltje, negeer hem gewoon.
Jij denkt dat je sarcastisch bent.quote:
Die man wordt een letterlijk podium gegeven bij het Witte Huis. Dat is lastig negeren. En de lijst van idioten in het Witte Huis wordt steeds groter.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden ze net zo goed Sean Strickland kunnen laten vechten.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die bokser lijkt me aardig representatief voor Trumps Amerika.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:59 schreef Peligrosso het volgende:
Die vomit-fighter zou het sowieso minder slecht doen als president dan die broekpoeper.
Poeh, niveautje hoorquote:
Die zijn er zelfs op Fok. Al is het er waarschijnlijk niet meer dan één.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:51 schreef Friggles het volgende:
En er zijn tientallen Nederlandse accounts die dit ook alweer verdedigen en onderschrijven. Moet je nagaan hoeveel debielen er in de VS zijn die dergelijke dingen echt geloven. Wat een zegen voor de mensheid is social media toch gebleken. Alle dorpsidioten die elkaars waanideeën zitten te versterken.
UK wil het gaan verbieden tot 16 met restricties tot 18.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:51 schreef Friggles het volgende:
En er zijn tientallen Nederlandse accounts die dit ook alweer verdedigen en onderschrijven. Moet je nagaan hoeveel debielen er in de VS zijn die dergelijke dingen echt geloven. Wat een zegen voor de mensheid is social media toch gebleken. Alle dorpsidioten die elkaars waanideeën zitten te versterken.
Ik schrijf bewust accounts. Het zou me niets verbazen als er andere zaken achterzitten inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zijn er zelfs op Fok. Al is het er waarschijnlijk niet meer dan één.
quote:Op maandag 15 juni 2026 17:13 schreef ExTec het volgende:
Maar de VS gaat ff 300 miljard aftikken als herstelbetaling aan iran?
Zoveel "winning"
De VS en allies, er zijn al berichten dat de VAE voor zo'n 10 miljard aftikken. Maar Trump zal ongetwijfeld hier ook komen roeptoeteren om mee te betalen..quote:A requirement for the United States and its allies to present plans for Iran's reconstruction worth at least $300 billion.
Voor hun snap ik dat wel. Die hebben er direct belang bij. Nog aan half jaar geen olie exporteren en die landen zijn over.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[..]
De VS en allies, er zijn al berichten dat de VAE voor zo'n 10 miljard aftikken. Maar Trump zal ongetwijfeld hier ook komen roeptoeteren om mee te betalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |