Of hij raakte bewusteloos, of een hartaanval, of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Er staat dat niet bekend is gemaakt hoe het met de bestuurder gaat. Wie weet was hij onder invloed van iets.
Verschrikkelijk dit. Denk je dat het veilig fietsen is op zo'n gescheiden fietspad...
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en beterschap voor de kinderen die nog in het ziekenhuis liggen.
Boeit niks. E90 rijdt nog steeds lekker, al helemaal als 335i. Die Polen hebben wat dat betreft wel smaak.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Was bovendien een oudje van wat je op de foto zag. 2009 3-serie gok ik.
Bij ons rijden ze allemaal afgeragde toyotas.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeit niks. E90 rijdt nog steeds lekker, al helemaal als 335i. Die Polen hebben wat dat betreft wel smaak.
In een flauwe bocht van de weg geraakt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Als de bestuurder niet onwel geworden is dan is het roekeloosheid. Je zult het als ouders maar horen. Intens triest.
Zo te lezen heb je geen idee war je het over hebt,quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hier zeggen we vaak over de Refo jeugd: "Ach hun kan toch niets gebeuren, want ze hebben de here bij zich" als er weer eens een stunt uit haalt.
Die strakke opvoeding in die gezinnen heeft de nare bijwerking; dat de jeugd helemaal los gaat als er geen ouders etc in de buurt zijn.
Overigens is dat gedonder echt niet "Zeeuws" maar gewoon het gedrag binnen de Biblebelt of mss wel de landelijke regio´s
Nee boeit eigenlijk ook niks, mijn intentie was niet om gelijk buitenlanders te framen, ik heb alleen veel ervaring met oostblokkers en hun rijgedrag (7 jaar in t Westland gewoond) en die zuipen er lustig op los en stappen vervolgens in de auto. Of de volgende morgen . Dus als mensen dan roepen dat het wel een roekeloze jongere zal zijn....quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeit niks. E90 rijdt nog steeds lekker, al helemaal als 335i. Die Polen hebben wat dat betreft wel smaak.
Hij of zij is toch opgepakt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:26 schreef Xylar het volgende:
[..]
Of hij raakte bewusteloos, of een hartaanval, of weet ik veel wat.
Gelijk... wie weet onder invloed...
Je weet het niet. Kan van alles zijn .
Vriend, zet dat er volgende keer ff lekker bijquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee boeit eigenlijk ook niks, mijn intentie was niet om gelijk buitenlanders te framen, ik heb alleen veel ervaring met oostblokkers en hun rijgedrag (7 jaar in t Westland gewoond) en die zuipen er lustig op los en stappen vervolgens in de auto. Of de volgende morgen . Dus als mensen dan roepen dat het wel een roekeloze jongere zal zijn....![]()
We zullen wel horen wie de dader was (of niet)
quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee boeit eigenlijk ook niks, mijn intentie was niet om gelijk buitenlanders te framen, ik heb alleen veel ervaring met oostblokkers en hun rijgedrag (7 jaar in t Westland gewoond) en die zuipen er lustig op los en stappen vervolgens in de auto. Of de volgende morgen . Dus als mensen dan roepen dat het wel een roekeloze jongere zal zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ligt het aan de regio, maar ik vind dat auto's met Pools kenteken vaak opvallend rustig rijden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt altijd opgepakt als je iemand dood rijdt. Zegt nog niets over schuld. Is standaard protocol.quote:
Je wordt niet altijd opgepakt als je iemand doodrijdt, alleen als er vermoeden van schuld bestaat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je wordt altijd opgepakt als je iemand dood rijdt. Zegt nog niets over schuld. Is standaard protocol.
Altijd is kort door de bocht. Wél vaak. Had er ooit twee aan het werk. Kreeg ie zn auto niet omgedraaid in de tuin met zn aanhanger erachter dus ik zei, laat mij maar ff. Ik deed de deur open aan bestuurderszijde en de lege bierblikken rolden eruitquote:
Ja je wordt hooguit eerst verhoord lopende het onderzoek. Als ie nu al is aangehouden...quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt niet altijd opgepakt als je iemand doodrijdt, alleen als er vermoeden van schuld bestaat.
Stond hier gisteren nog in de krant bij een dergelijke situatie dat ze dat altijd doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt niet altijd opgepakt als je iemand doodrijdt, alleen als er vermoeden van schuld bestaat.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stond hier gisteren nog in de krant bij een dergelijke situatie dat ze dat altijd doen.
Overigens moest ik hier wel gelijk denken aan die klapmongool die opa, oma en 2 kleinkinderen op redelijk vergelijkbare plek het licht uit hun ogen reed een paar jaar geleden en vervolgens niet op kwam dagen in de rechtbank (als ik mij niet vergis).
quote:Artikel 6 Wegenverkeerswet: Voor strafrechtelijke vervolging moet er sprake zijn van minimaal aanmerkelijke schuld (zoals appen achter het stuur, bumperkleven of te hard rijden).
Of hij zat op zijn telefoon. Hoor je de laatste tijd ook steeds vaker. Drukke zakenman, kan niet wachten, toch even een appje sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:26 schreef Xylar het volgende:
[..]
Of hij raakte bewusteloos, of een hartaanval, of weet ik veel wat.
Gelijk... wie weet onder invloed...
Je weet het niet. Kan van alles zijn .
Die titel is gemaakt vóór een update van het nieuwsbericht, dus in die zin niet raar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:39 schreef William_Papadin het volgende:
TT is trouwens wel raar. Misschien beter vervangen door “2 scholieren en begeleider overleden bij ongeluk”
Wat ziet hij fout dan? Ik ben refo expert, als er een studie voor was, was ik professor in de Refokunde.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:31 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je geen idee war je het over hebt,
En ja, ik ben in de refowereld opgegroeid. Jij ook?
Gozer die ik ken is beroepschauffeur heeft ooit een vrouw en een kind doodgereden (liepen op een N-weg, hij in een Scania) die is niet aangehouden destijds, maar is wel 25 jaar geleden. Was al gelijk duidelijk dat hij nul schuld had aan het gebeuren. Niet eens op het bureau geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:45 schreef bleiblei het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-een-ernstig-ongeluk
Ah kijk.
Helaas wel ja, of helaas.. Het heeft me wel een zeer goed beeld gegeven van de hypocriete bende die de Refowereld is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:31 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je geen idee war je het over hebt,
En ja, ik ben in de refowereld opgegroeid. Jij ook?
Hier zeggen we vaak over de Refo jeugd: "Ach hun kan toch niets gebeuren, want ze hebben de here bij zich" als er weer eens een stunt uit haalt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ziet hij fout dan? Ik ben refo expert, als er een studie voor was, was ik professor in de Refokunde.
Psssst niet iedereen in de Biblebelt is Refo...quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:54 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Hier zeggen we vaak over de Refo jeugd: "Ach hun kan toch niets gebeuren, want ze hebben de here bij zich" als er weer eens een stunt uit haalt.
Deze uitspraak geloof ik sowieso niet.
Een Refo zou deze uitspraak niet doen. En daarnaast niet zo spellen.
Ik vermoed dat direct duidelijk was dat de bestuurder geen hartaanval heeft gehad, of een epileptische aanval en dan willen ze weten wat er gebeurd is dat hij uit de bocht vloog. Het is een flauwe bocht, dus heeft hij iets gedaan of nagelaten waardoor hij zijn auto niet onder controle had. Lijkt me dan ook duidelijk dat het zijn schuld is en er geen sprake was van overmacht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:45 schreef bleiblei het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-een-ernstig-ongeluk
Ah kijk.
Misschien in Nunspeet of zo maar Zeeuwen zijn veel stugger die praten niet zo. Gaat eerder over hel en verdoemenis en shit. K hoor mijn ex-schoonouders uit Middelharnis nog praten, dat toontje en dan pas op hoorrrr denk dr ommmmmmquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:54 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Deze uitspraak geloof ik sowieso niet.
Een Refo zou deze uitspraak niet doen. En daarnaast niet zo spellen.
Wat een ongelooflijke kutreactie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
[ x ]
Op de een of andere manier komt het bij hem altijd nog ongemeender over dan wanneer Rutte zoiets zou posten.
Ja, dat "mijn reactie....." erboven ook! 'Dit is mijn uitspraak en zo zit het.'quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
[ x ]
Op de een of andere manier komt het bij hem altijd nog ongemeender over dan wanneer Rutte zoiets zou posten.
Ja, die was weer terug naar Polen of ergens daar gegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stond hier gisteren nog in de krant bij een dergelijke situatie dat ze dat altijd doen.
Overigens moest ik hier wel gelijk denken aan die klapmongool die opa, oma en 2 kleinkinderen op redelijk vergelijkbare plek het licht uit hun ogen reed een paar jaar geleden en vervolgens niet op kwam dagen in de rechtbank (als ik mij niet vergis).
Houden zoquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:02 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutreactie.
Ik zeg nog even heel veel niks verder.
Maar ik snap steeds meer meer waarom ik heel even weg was.
Mijn woordvoerders hebben dit geproduceerd. Hier een screenshot gevuld met hyperbolen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat "mijn reactie....." erboven ook! 'Dit is mijn uitspraak en zo zit het.'
Is ie nu trots op zichzelf dat hij zo'n reactie heeft gegeven? Wil hij een lolly?
Zelfs in een topic over een zeer tragisch ongeval waar drie doden en vier zwaargewonden zijn te betreuren moet Jetten worden afgezeken?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn woordvoerders hebben dit geproduceerd. Hier een screenshot gevuld met hyperbolen.
Echt heel erg. Een klas met 14 kinderen, waarvan er nu 2 doodgereden zijn. Misschien moest de afscheidsmusical nog komen... Eerst samen op kamp, dan nog een weekje of 2 school, afscheidsmusical en dan naar de middelbare. Dit moeten de mooiste weken op de basisschool zijn. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De groep kwam van een basisschool in Axel.
https://www.pzc.nl/hulst/(...)n-de-kaart~a6cfff4c/
Basisschoolleeftijd ook echt, tering jantje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De groep kwam van een basisschool in Axel.
https://www.pzc.nl/hulst/(...)n-de-kaart~a6cfff4c/
Ja, sorry, dit komt toch totaal niet spontaan over! Die kop erboven doet al afbreuk aan de hele tekst. Schrijf er dan niks boven! Of doe het niet met zo'n pdf'je, maar type gewoon een X, dan hoef je het niet met een verklarende kop aan te kondigen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs in een topic over een zeer tragisch ongeval waar drie doden en vier zwaargewonden zijn te betreuren moet Jetten worden afgezeken?
Zijn jullie nu trots op jezelf? Willen jullie een lolly?
En nog vier zwaargewonden uit die klas in verschillende ziekenhuizen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt heel erg. Een klas met 14 kinderen, waarvan er nu 2 doodgereden zijn. Misschien moest de afscheidsmusical nog komen... Eerst samen op kamp, dan nog een weekje of 2 school, afscheidsmusical en dan naar de middelbare. Dit moeten de mooiste weken op de basisschool zijn. Verschrikkelijk.
Ja echt triest. Van afscheidsmusical naar meerdere begrafenissen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt heel erg. Een klas met 14 kinderen, waarvan er nu 2 doodgereden zijn. Misschien moest de afscheidsmusical nog komen... Eerst samen op kamp, dan nog een weekje of 2 school, afscheidsmusical en dan naar de middelbare. Dit moeten de mooiste weken op de basisschool zijn. Verschrikkelijk.
Laten we daar het beste voor hopen. Het is zo al verschrikkelijk genoeg. Dit dragen die kinderen hun leven lang met zich mee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En nog vier zwaargewonden uit die klas in verschillende ziekenhuizen.
Ik rij daar ook wel eens, moet je idd of als een idioot rijden of onwel worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze kwamen terug van schoolkamp, de groep bestond uit 14 kinderen en twee volwassenen.
Zeven fietsers waren geraakt door een auto die uit de bocht vloog rond het middaguur.
Ik ken die weg goed, wat een eikel en wat moet die hard gereden hebben.
Omdat het tering ongemeend overkomt. Alsof hij terwijl hij zijn quinoasalade aan het eten was aan zijn persvoorlichter heeft gevraagd of die er even snel een berichtje uit kan mieteren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs in een topic over een zeer tragisch ongeval waar drie doden en vier zwaargewonden zijn te betreuren moet Jetten worden afgezeken?
Morgen staat Hugo daar in Axel..quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het tering ongemeend overkomt. Alsof hij terwijl hij zijn quinoasalade aan het eten was aan zijn persvoorlichter heeft gevraagd of die er even snel een berichtje uit kan mieteren.
Het kan ons gewoon niks interesseren wat Rob Jetten vindt. En die post met die kop erboven is ook nog eens dertien in een dozijn en riekt naar zelfpijperij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |