Je zat in de buurt maat!quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Had het al aangepast. Dacht dat zo heette
Story of my lifequote:
In Brabant ook veel. Zuid-Holland ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee maar het viel me op je er daar wel heel veel hebt.
Honderden (/duizenden?) km's in Nederland waar fietspaden langs N wegen liggen, erg kostbaar/onmogelijk om daar allemaal vangrails neer te zetten.quote:[b]Op Of met je telefoon bezig en de bocht missen... En ik gok dat je er 80 mag? Dan zou ik als provincie toch voor iets van een vangrail gaan kijken tussen de autoweg en het fietspad.
Gewoon normaal rijden godverdomme.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Honderden (/duizenden?) km's in Nederland waar fietspaden langs N wegen liggen, erg kostbaar/onmogelijk om daar allemaal vangrails neer te zetten.
Ik kan daar zo slecht tegen he. Als je een rijbewijs voor je werk nodig hebt moet je je verantwoordelijkheid nemen en niet als een debiel rijden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
Verder speelt mee dat de man het rijbewijs voor zijn werk nodig heeft
Het is wel jammer dat voor dit pisventje uit Hulst er niet ergens al een zerkje langs de weg stond, maar dat ie nog in z'n BMW rondreed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je ziet wel regelmatig van die herinnerings stukjes in de berm
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. En ik word er zo boos van ook. En dan lees ik vandaag ook nog dit bericht op rtv utrecht
https://www.rtvutrecht.nl(...)-a2-krijgt-taakstraf
[..]
Maar mijn bloed begon pas echt te koken toen ik dit las:
[..]
Hoeveel kansen mag je krijgen als je loopt te kutten met een moordmachine![]()
Die uitspraak is toch tenenkrommend met bovenstaande in ogenschouwquote:Verder speelt mee dat de man het rijbewijs voor zijn werk nodig heeft. De man werd toevallig een maand voor het ongeluk aangehouden voor rijden onder invloed van drugs. En de avond ervoor was hij ook al betrokken bij een aanrijding, bleek uit berichten op zijn telefoon.
Tijd voor een flinke actie hier in Zeeland, elke avond en nacht blaascontroles en zet overal maar flitspalen neer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:42 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ootje gelijk heeft gekregen.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk....
Als het aan mij lag kregen mensen die consequent veel te hard rijden. Een levenslange aantekening op het rijbewijs waarmee ze enkel een roze Fiat panda met 60 PK mogen besturen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Gevaarlijke weggebruikers vormen een ernstig veiligheidsrisico.
Je hebt alle recht om boos te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat voor dit pisventje uit Hulst er niet ergens al een zerkje langs de weg stond, maar dat ie nog in z'n BNW rondreed.
Sorry, ik ben boos.
Dat we nog niet moeten speculeren voordat we de details kennen.quote:
Ah ok, de "maar" zette me op het verkeerde beenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat we nog niet moeten speculeren voordat we de details kennen.
Alcoholcontroles zie je bijna niet meer. Mensen waarschuwen elkaar tegenwoordig er voor via social media en whatsapp.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tijd voor een flinke actie hier in Zeeland, elke avond en nacht blaascontroles en zet overal maar flitspalen neer.
In Rotterdam zijn ze er nog genoeg. Opvallend vaak smorgens vroeg ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alcoholcontroles zie je bijna niet meer. Mensen waarschuwen elkaar tegenwoordig er voor via social media en whatsapp.
Heel sneu, wel de realiteit.
Zie ze hier nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze er nog genoeg. Opvallend vaak smorgens vroeg ook.
Restalcohol is a bitch. Mensen denken dat 3 -5 uur slaap genoeg is om een avond tanken weg te poetsen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze er nog genoeg. Opvallend vaak smorgens vroeg ook.
Sterkte maat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef nixxx het volgende:
Net een appje uit de hockeyclub. Een van de slachtoffertjes is dochter van een clublid en haar broertje speelt ook hockey. Ze zijn in contact met de ouders of er behoefte is om iets vanuit de club te doen om bij dit drama stil te staan
Dat is heel dichtbij voor jou ..... sterkte!!quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef nixxx het volgende:
Net een appje uit de hockeyclub. Een van de slachtoffertjes is dochter van een clublid en haar broertje speelt ook hockey. Ze zijn in contact met de ouders of er behoefte is om iets vanuit de club te doen om bij dit drama stil te staan
Wat mij betreft wordt iedere auto uitgerust met een alcoholslot. Ik haat alcomobilisten met een diepe, hartgrondig haat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alcoholcontroles zie je bijna niet meer. Mensen waarschuwen elkaar tegenwoordig er voor via social media en whatsapp.
Andersom zijn er ook genoeg jongeren die zich ook zorgen maken om elkaars rijgedrag. Ik las daar vanmorgen nog een artikel over, die jongens die verongelukt waren in Urk. Die schreven in de autorit nog een berichtje naar hun vriendin.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |