Basisschoolleeftijd ook echt, tering jantje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De groep kwam van een basisschool in Axel.
https://www.pzc.nl/hulst/(...)n-de-kaart~a6cfff4c/
Ja, sorry, dit komt toch totaal niet spontaan over! Die kop erboven doet al afbreuk aan de hele tekst. Schrijf er dan niks boven! Of doe het niet met zo'n pdf'je, maar type gewoon een X, dan hoef je het niet met een verklarende kop aan te kondigen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs in een topic over een zeer tragisch ongeval waar drie doden en vier zwaargewonden zijn te betreuren moet Jetten worden afgezeken?
Zijn jullie nu trots op jezelf? Willen jullie een lolly?
En nog vier zwaargewonden uit die klas in verschillende ziekenhuizen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt heel erg. Een klas met 14 kinderen, waarvan er nu 2 doodgereden zijn. Misschien moest de afscheidsmusical nog komen... Eerst samen op kamp, dan nog een weekje of 2 school, afscheidsmusical en dan naar de middelbare. Dit moeten de mooiste weken op de basisschool zijn. Verschrikkelijk.
Ja echt triest. Van afscheidsmusical naar meerdere begrafenissen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt heel erg. Een klas met 14 kinderen, waarvan er nu 2 doodgereden zijn. Misschien moest de afscheidsmusical nog komen... Eerst samen op kamp, dan nog een weekje of 2 school, afscheidsmusical en dan naar de middelbare. Dit moeten de mooiste weken op de basisschool zijn. Verschrikkelijk.
Laten we daar het beste voor hopen. Het is zo al verschrikkelijk genoeg. Dit dragen die kinderen hun leven lang met zich mee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En nog vier zwaargewonden uit die klas in verschillende ziekenhuizen.
Ik rij daar ook wel eens, moet je idd of als een idioot rijden of onwel worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze kwamen terug van schoolkamp, de groep bestond uit 14 kinderen en twee volwassenen.
Zeven fietsers waren geraakt door een auto die uit de bocht vloog rond het middaguur.
Ik ken die weg goed, wat een eikel en wat moet die hard gereden hebben.
Omdat het tering ongemeend overkomt. Alsof hij terwijl hij zijn quinoasalade aan het eten was aan zijn persvoorlichter heeft gevraagd of die er even snel een berichtje uit kan mieteren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs in een topic over een zeer tragisch ongeval waar drie doden en vier zwaargewonden zijn te betreuren moet Jetten worden afgezeken?
Morgen staat Hugo daar in Axel..quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het tering ongemeend overkomt. Alsof hij terwijl hij zijn quinoasalade aan het eten was aan zijn persvoorlichter heeft gevraagd of die er even snel een berichtje uit kan mieteren.
Het kan ons gewoon niks interesseren wat Rob Jetten vindt. En die post met die kop erboven is ook nog eens dertien in een dozijn en riekt naar zelfpijperij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Collega van me kent die weg goed en zei dit inderdaad ook al.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik rij daar ook wel eens, moet je idd of als een idioot rijden of onwel worden.
Ze waren onderweg naar schoolkamp https://www.ad.nl/binnenl(...)n-de-kaart~a6cfff4c/quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze kwamen terug van schoolkamp, de groep bestond uit 14 kinderen en twee volwassenen.
Zeven fietsers waren geraakt door een auto die uit de bocht vloog rond het middaguur.
Ik ken die weg goed, wat een eikel en wat moet die hard gereden hebben.
triester, ze hebben niet eens hun kamp gehadquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren onderweg naar schoolkamp https://www.ad.nl/binnenl(...)n-de-kaart~a6cfff4c/
Wat het allemaal niet minder triest maakt, wat een drama dit.
In elk geval een klein lichtpuntjequote:Op donderdag 11 juni 2026 16:52 schreef SimonB. het volgende:
Ik wilde net posten dat ik het triest vond maar wel blij was dat dit niet eindelijk aan buitenlanders opgehangen kon worden.
Dat heeft weer te maken met wat de echt zware kant geloofd. Maar ik zal on-topic gaanquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien in Nunspeet of zo maar Zeeuwen zijn veel stugger die praten niet zo. Gaat eerder over hel en verdoemenis en shit. K hoor mijn ex-schoonouders uit Middelharnis nog praten, dat toontje en dan pas op hoorrrr denk dr ommmmmm
Of met je telefoon bezig en de bocht missen... En ik gok dat je er 80 mag? Dan zou ik als provincie toch voor iets van een vangrail gaan kijken tussen de autoweg en het fietspad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik rij daar ook wel eens, moet je idd of als een idioot rijden of onwel worden.
Hopelijk hebben die wel iets meer respect als RTV Rijnmond toen met die vrachtwagen in Nieuw-Beijerlandquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Vanavond om 20:30 extra nieuwsuitzending op omroep Zeeland over deze tragedie.
Die is nu vast ergens pinguïns aan het tellen in zuid Argentinië.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
[ x ]
Op de een of andere manier komt het bij hem altijd nog ongemeender over dan wanneer Rutte zoiets zou posten.
Wat ging daar ook al weer mis in de berichtgeving?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die wel iets meer respect als RTV Rijnmond toen met die vrachtwagen in Nieuw-Beijerland
80 ja, maar om nou overal vangrails neer te gaan zetten.. dat slaat ook weer nergens op vind ik. Ik zet op die weg tussen de rotondes altijd mijn cruisecontrol aan op 80-82 en dan hoef je voor die bocht ook maar lichtjes te sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat heeft weer te maken met wat de echt zware kant geloofd. Maar ik zal on-topic gaan.
[..]
Of met je telefoon bezig en de bocht missen... En ik gok dat je er 80 mag? Dan zou ik als provincie toch voor iets van een vangrail gaan kijken tussen de autoweg en het fietspad.
Allemaal heel triest weer, iig. Hopelijk redden de vier zwaar gewonden het wel.
Die bleven live tijdens de berging van de slachtoffers... Inclusief dat een kraan de vrachtwagen iets omhoog takelde zodat een lichaam eronderuit gehaald kon worden...quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat ging daar ook al weer mis in de berichtgeving?
Oef...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die bleven live tijdens de berging van de slachtoffers... Inclusief dat een kraan de vrachtwagen iets omhoog takelde zodat een lichaam eronderuit gehaald kon worden...
Stom genoeg ben ik wel blijven kijken toen
Als het schaap verdronken is dempen we de put.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat heeft weer te maken met wat de echt zware kant geloofd. Maar ik zal on-topic gaan.
[..]
Of met je telefoon bezig en de bocht missen... En ik gok dat je er 80 mag? Dan zou ik als provincie toch voor iets van een vangrail gaan kijken tussen de autoweg en het fietspad.
Allemaal heel triest weer, iig. Hopelijk redden de vier zwaar gewonden het wel.
Ze komen 80 miljoen tekort bij RWS.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het schaap verdronken is dempen we de put.
Maarja, nergens is geld voor qua weg onderhoud.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef Flory- het volgende:
Derde kind overleden![]()
https://www.nieuwsblad.be(...)eland/156857476.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |