quote:VK opgeschrikt door brute mesaanval in Belfast, oproepen tot protest én kalmte
Het Verenigd Koninkrijk is opgeschrikt door een brute mesaanval in de Noord-Ierse hoofdstad Belfast. Een man raakte daarbij zwaargewond. Op sociale media gaan beelden rond van de aanval, waarop te zien is dat de dader meermaals insteekt op het hoofd en de nek van het slachtoffer.
De Britse premier Starmer noemt het incident "walgelijk". Hij zegt dat hij "absoluut geen tolerantie heeft voor afschuwelijke geweldsscènes zoals deze". De Noord-Ierse vicepremier zegt dat mensen in het land geschokt zijn en spreekt van een "ziekmakende" aanval.
De aanval vond gisteravond plaats om 22.30 uur lokale tijd. De dader zette het slachtoffer klem door bovenop hem te gaan zitten. Tijdens de aanval werd de verdachte uiteindelijk besprongen door een groep omstanders, van wie een iemand de dader te lijf ging met een hurlingstick, een soort hockeystick. Assistent-hoofdcommissaris van de politie Ryan Henderson prees het "heldhaftige" ingrijpen. Volgens hem hebben de omstanders daarmee een leven gered.
Kalm blijven
De aanval maakt veel los. De schokgolf wordt versterkt doordat de beelden rondgaan op sociale media. Mensen roepen op tot protesten en vragen demonstranten zich voor te bereiden op confrontaties met de politie en geweld.
De politie is op de hoogte van de oproepen tot protest, maar vraagt om kalm te blijven. Henderson zei op een persconferentie dat hij begrijpt dat er veel berichten op sociale media worden geplaatst en dat er "echte zorgen" leven. Toch drukt hij mensen op het hart om "zeer voorzichtig te zijn met wat ze online delen".
Ernstige snijwonden
Een man is opgepakt op verdenking van moord en zit vast. Volgens de politie gaat het vermoedelijk om een man met de Sudanese nationaliteit. Hij zou een verblijfsvergunning voor Noord-Ierland hebben gehad. Waarschijnlijk is hij een paar jaar geleden via Parijs en Dublin naar Noord-Ierland gereisd. De politie vermoedt dat de verdachte in de buurt van de plek van het incident woont.
Over de nationaliteit van de man was aanvankelijk veel onduidelijk. Eerder berichtte de politie dat het zou gaan om een Somalische man. Ook over het motief is nog niets bekend. Volgens de politie is er op dit moment geen aanleiding om te denken dat er sprake is van een aanval met een terroristisch motief.
Het slachtoffer is na de aanval in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Hij heeft ernstige verwondingen aan zijn ogen, en ernstige snijwonden aan zijn rug en in zijn gezicht, zei Henderson op de persconferentie. De politie vraagt mensen om niet te speculeren over de toestand van het slachtoffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/artikel/26(...)ot-protest-en-kalmte
[ Bericht 40% gewijzigd door RamboDirk op 10-06-2026 17:09:38 ]
Forum voor Complottheorien.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan me iets voorstellen bij ja21 of zelfs pvv, FvD is echt van een hele andere orde.
Dat weten we nog niet, maar het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:34 schreef Alpha0 het volgende:
Slachtoffer is compleet willekeurig gekozen?
Koud daar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
Wellicht al gepost, maar zie deze nu pas voorbijkomen.
[ twitter ]
Ik vroeg mij inderdaad ook al af of dit wel klopt.quote:
Dus dan post je het maar alsof het de waarheid is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vroeg mij inderdaad ook al af of dit wel klopt.
Verder gestopt met lezen. Als dit je echte mening is, ben je het niet eens waard om nog tegen aan te praten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Hamas is een verzetsorganisatie en volgens mij hebben ze ook een terechte klacht.
Waar zit het racisme volgens jou?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is nu overigens 14 graden in Belfast en de racistische relschoppers zijn zo slap dat ze winterhandschoenen nodig hebben.
Ik vind het ook bijzonder dat iemand die zijn nieuws haalt van fringe anti-Westerse YouTube kanalen anderen denkt te kunnen aanspreken op het delen van een tweet. Waarbij dus nota bene een kanttekening wordt geplaatst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verder gestopt met lezen. Als dit je echte mening is, ben je het niet eens waard om nog tegen aan te praten.
Tip: wijs vervolgens ook niet naar HR.
Met je hypocrisie en je gaslighting.
Dat is wel grappig gesneden, want in de volgende zin voorspel ik wat je hier doet en waarom. In de rest van de post noem ik het alsnog een terreurclub.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verder gestopt met lezen. Als dit je echte mening is, ben je het niet eens waard om nog tegen aan te praten.
Ik las het ook met stomme verbazing. Of hij is geestesziek óf loopt te trollen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is de mist die je optrekt, je sugar coating en het rookgordijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is wel grappig gesneden, want in de volgende zin voorspel ik wat je hier doet en waarom. In de rest van de post noem ik het alsnog een terreurclub.
Het stukje voornamelijk gekleurde migranten aanvallen omdat een zwarte man wat stouts had gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar zit het racisme volgens jou?
[..]
Ik vind het ook bijzonder dat iemand die zijn nieuws haalt van fringe anti-Westerse YouTube kanalen anderen denkt te kunnen aanspreken op het delen van een tweet. Waarbij dus nota bene een kanttekening wordt geplaatst.
Ik ga hier geen israel topic van maken voor de rest, wat hij graag doet, maar ik heb het vaker gelezen van hem.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik las het ook met stomme verbazing. Of hij is geestesziek óf loopt te trollen.
Het gaat om migranten in het algemeen. Jij verlegd dat zelf telkens naar huidskleur.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het stukje voornamelijk gekleurde migranten aanvallen omdat een zwarte man wat stouts had gedaan.
Dit ga je hier vroeg of laat ook krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Fijn om vervolgens makkelijk te kunnen framen als je in die valkuil stapt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het gaat om migranten in het algemeen. Jij verlegd dat zelf telkens naar huidskleur.
Hmm, ik vraag me af of de tokkies die wegblokkades opwierpen en auto’s controleerden onder bedreiging van een vuurwapen er ook op die manier naar kekenquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het gaat om migranten in het algemeen. Jij verlegd dat zelf telkens naar huidskleur.
Daar vrees ik inderdaad ook voor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:52 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dit ga je hier vroeg of laat ook krijgen.
Je kan het weer niet winnen op argumenten, knipt daarom selectief in een post en hebt als je daarop gewezen wordt het lef te zeggen dat juist ik lieg. Ik kijk nu alweer uit naar je volgende slachtofferpost waarin je schrijft dat iemand gemeen tegen je is geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is de mist die je optrekt, je sugar coating en het rookgordijn.
Er vanuit gaande dat dit waar is dit natuurlijk wel iets heel anders dan demonstreren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Correct. Dat is het inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:55 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat dit waar is dit natuurlijk wel iets heel anders dan demonstreren.
Graag een voorbeeld van een lokale blanke Nederlander/Belg/Duitser/Fransoos die uit zijn huis is gebrand.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach man, als je denkt dat het om 'winnen' gaat...quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je kan het weer niet winnen op argumenten
Lees nog eens wat daar staat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach man, als je denkt dat het om 'winnen' gaat...
Winnen op een anoniem forum
Kijk @Elan - dit komt wat mij betreft wel een stuk dichter bij terrorisme. Dit heeft niets met protesteren te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Red_85 het volgende:
ben je het niet eens waard om nog tegen aan te praten.
Demonstreren is dan ook tijdverspilling, bijna van hetzelfde niveau als stemmen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:55 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat dit waar is dit natuurlijk wel iets heel anders dan demonstreren.
Die wonen zullen er niet veel in Noord-Ierland wonen. Wel Noord-Ieren zelf en blijkbaar Oekraïense gezinnen die slachtoffer zijn geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Graag een voorbeeld van een lokale blanke Nederlander/Belg/Duitser/Fransoos die uit zijn huis is gebrand.
Die jongens hebben winterhandschoenen aan bij 14 graden en de kwaliteit is van een mobiel van 10 jaar terug. HR is weer eens fake nieuws aan het verspreiden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kijk @:Elan - dit komt wat mij betreft wel een stuk dichter bij terrorisme. Dit heeft niets met protesteren te maken.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kijk @:Elan - dit komt wat mij betreft wel een stuk dichter bij terrorisme. Dit heeft niets met protesteren te maken.
Hoeveel Europese/Amerikaanse buitenlandse bedrijven hebben ze dan in de fik gezet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die wonen zullen er niet veel in Noord-Ierland wonen. Wel Noord-Ierland zelf en blijkbaar Oekraïense gezinnen die slachtoffer zijn geworden.
Waarom ga je de doelpalen nu verschuiven?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel Europese/Amerikaanse buitenlandse bedrijven hebben ze dan in de fik gezet?
Je doet hier zelf aan gaslighting. Je doet hier net alsof iemand hier doet alsof die bijna onthoofding niet slecht was. Die aanslag was gisteren het rellen nu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Red_85 het volgende:
Mooie hyperbolen en gaslighting weer. Blank persoon wordt verminkt door een totaal wappie die hier nooit had mogen zijn, laat de emmer overlopen die zich al heel lang aan het vullen is, maar de reacties... die zijn slecht. Niet de oorzaken van de onvrede. De reacties.
@:Qarrad , je piepende wiel. Right here.
Waarom zitten wat kwajongensstreken je zo hoog?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel Europese/Amerikaanse buitenlandse bedrijven hebben ze dan in de fik gezet?
Hij ligt in ieder geval niet zwaarverminkt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Wellicht dat we deze Ier in Nederland kunnen huisvesten gezien racistische tokkies zijn huis hebben verbrand
Nee, beiden zijn slecht. De reactie op die totaalwappie zou moeten zijn: politie pakt hem op, hij wordt berecht.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Red_85 het volgende:
Mooie hyperbolen en gaslighting weer. Blank persoon wordt verminkt door een totaal wappie die hier nooit had mogen zijn, laat de emmer overlopen die zich al heel lang aan het vullen is, maar de reacties... die zijn slecht. Niet de oorzaken van de onvrede. De reacties.
Nee ik geef je een extra kans om je punt te bewijzen. Niet alleen gezinnen zijn racistisch aangevallen, maar ook bedrijven. Dan heb je vast een voorbeeld daarvan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ga je de doelpalen nu verschuiven?
Klopt. En die aanslag ben je al lang al weer vergeten want je kan weer druk wijzen naar iets anders.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die aanslag was gisteren
[...]
Iedere beschuldiging is een bekentenis.
Waarom de behoefte om terroristische terreur te verkleinen naar een kwajongensstreek?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:04 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Waarom zitten wat kwajongensstreken je zo hoog?
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom de behoefte om terroristische terreur te verkleinen naar een kwajongensstreek?
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
een zwarte man wat stouts had gedaan.
Nee, je verplaatst de doelpalen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee ik geef je een extra kans om je punt te bewijzen. Niet alleen gezinnen zijn racistisch aangevallen, maar ook bedrijven. Dan heb je vast een voorbeeld daarvan.
Geweld is geen excuus nee. De sentimenten, die snap ik wel. Zoals halsema dat zou zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, beiden zijn slecht. De reactie op die totaalwappie zou moeten zijn: politie pakt hem op, hij wordt berecht.
De reactie is compleet buitenproportioneel en laat zien dat het vooral een goed excuus is voor de relschoppers.
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.quote:
Was natuurlijk geen aanslag, slechts een zwarte man die een beetje ondeugend was.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Verschrikkelijk dat je zoiets post.
quote:
Neem je hem toch in huis?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Wellicht dat we deze Ier in Nederland kunnen huisvesten gezien racistische tokkies zijn huis hebben verbrand
Moet je wel goed knippen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Verschrikkelijk dat je zoiets post.
Gewoon een stukje negroïde baldadigheid, wie kent het niet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Was natuurlijk geen aanslag, slechts een zwarte man die een beetje ondeugend was.
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geweld is geen excuus nee. De sentimenten, die snap ik wel. Zoals halsema dat zou zeggen.
Jarenlang, echt jarenlang niet luisteren naar de sentimenten in de samenleving. Op een gegeven moment loopt de emmer over.
Civilisatie, beef, is een dun laagje chroom om een pakket schroot. Dat chroom kan een hoop hebben, maar het schroot heeft op een gegeven moment maar een kras van een mes om compleet af te bladeren.
Je doet weer eens aan geheugenverlies.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, je verplaatst de doelpalen.
Je had het eerst over mensen zelf, maar dat blijkt je argument onderuit te halen dus ga je het nu verzetten naar winkels.
Wellicht moet je jezelf afvragen waarom je zo geobsedeerd met racisme bent? Waarom zoek je dat overal achter? Anti-migratie sentimenten zijn hier natuurlijk doorslaggevend, maar migranten zijn niet altijd van kleur, integendeel zelfs.
quote:
De tweede keer vandaag al, hij is zelfs aan het escaleren. Eerder vandaag was het in ieder geval nog een steekpartijquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grappig woordenspelletje wil spelen, maar wat ik schrijf is dat racistische kneuzen gebruik maken van een steekpartij door een zwarte meneer om random mensen die ook wat meer pigment in de huid hebben aan te vallen.
Jij bent wel een beetje af na je kattenkwaadkwalificatiequote:Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet weer eens aan geheugenverlies.
Ga ik doen. Denk jij dan eens na waarom je zo boos wordt op mensen die het woordje racisme gebruiken terwijl meerdere mensen in dit topic in expliciete bewoordingen hebben gepost dat geweld tegen immigranten/allochtonen een goed idee is waar je niet de moeite nam om er tegenin te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.
Drie briljante users die sarcasme niet kunnen herkennen.quote:
Klopt. En dat zeggen die nu relschoppers ook al jaren tegen een overheid die geen flikker doet met de sentimenten. Ja, dan doen ze wel, double downen op repressie met hun article5 arrestaties enzo en nog 3x zo hard meer van dat volk laten binnenkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.
Als deze rellen zo doorzetten hebben ze de potentie veel meer slachtoffers te veroorzaken, dat lijkt me een groot probleem.
Er is al genoeg geprotesteerd de afgelopen jaren. Heeft niks opgeleverd. Mensen zijn het spuugzat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet weer eens aan geheugenverlies.
Ga ik doen. Denk jij dan eens na waarom je zo boos wordt op mensen die het woordje racisme gebruiken terwijl meerdere mensen in dit topic in expliciete bewoordingen hebben gepost dat geweld tegen immigranten/allochtonen een goed idee is waar je niet de moeite nam om er tegenin te gaan.
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. En dat zeggen die nu relschoppers ook al jaren tegen een overheid die geen flikker doet met de sentimenten. Ja, dan doen ze wel, double downen op repressie met hun article5 arrestaties enzo en nog 3x zo hard meer van dat volk laten binnenkomen.
Vergeet niet dat dit al een hele tijd aan de gang is he.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drie briljante users die sarcasme niet kunnen herkennen.
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid. Die moeten in de spiegel kijken naar wat ze hebben veroorzaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.
Even de dubbelcheck voor je openingszin. Zeg je daar dat je niet boos bent op mensen die geweld tegen immigranten/allochtonen goedpraten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.
Ik vind het alleen opmerkelijk dat elke keer als er om een onderbouwing wordt gevraagd, het argument als een kaartenhuis in elkaar stort. Dat wekt de indruk dat de aantijging van racisme voornamelijk wordt gebruikt als een middel om te demoniseren en de aandacht af te leiden, niet omdat er echt sprake van is.
Dat is natuurlijk het hele punt. Net zoals de jankverhalen van mensen die hun huis, haard en bedrijf zijn verloren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.
Ik vind het alleen opmerkelijk dat elke keer als er om een onderbouwing wordt gevraagd, het argument als een kaartenhuis in elkaar stort. Dat wekt de indruk dat de aantijging van racisme voornamelijk wordt gebruikt als een middel om te demoniseren en de aandacht af te leiden, niet omdat er echt sprake van is.
De verantwoordelijkheid bij de onvrede ligt absoluut bij de overheid. De verqntwoordelijkheid voor deze rellen zijn echter volledig voor rekening van de relschoppers. Oftewel, ik hoop dat die ook aangepakt worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid
Die wederom verknipte post begint nota bene met een verkleinwoordje voor de relschoppers. Praat ik hun nou ook goed?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Je hebt in de gaten dat je gewoon oerstom en idioot was en om gezichtsverlies te beperken ga je het maar op sarcasme gooien.
Ventje, we lezen al langer je standpuntenbagger hier in nws. We weten inmiddels wel wat voor vlees we in de kuip hebben.
Dit klopt meer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid bij de onvrede ligt absoluut bij de overheid. De verqntwoordelijkheid voor deze rellen zijn echter volledig voor rekening van de relschoppers. Oftewel, ik hoop dat die ook aangepakt worden.
Benoem eens wat alternatieven?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.
Misschien dat overheden eindelijk eens wakker worden en ingrijpen wanneer de allochtonen die ze al decennialang het handje boven het hoofd houden zich ook geconfronteerd zien met raciaal geweld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.
Als deze rellen zo doorzetten hebben ze de potentie veel meer slachtoffers te veroorzaken, dat lijkt me een groot probleem.
Prima dat er gedemonstreerd wordt, logisch zelfs. Maar blijf met je poten van spullen van een ander af. En al helemaal van een ander.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:20 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Benoem eens wat alternatieven?
Anders dan mogen stemmen op één van de verschillende gezichten van dezelfde globalistenhydra die weigert koers te veranderen.
De "bezorgde burger" is niet capabel genoeg om zelf verantwoordelijk te zijn voor hun eigen gedrag. Een soort kinderen zijn het.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid. Die moeten in de spiegel kijken naar wat ze hebben veroorzaakt.
Stemmen en demonstreren blijken al tientallen jaren geen enkel effect te hebben op de gevestigde orde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:23 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Prima dat er gedemonstreerd wordt, logisch zelfs. Maar blijf met je poten van spullen van een ander af.
Ook toen de 19-jarige oekraiense in de VS werd doodgestoken in een bus door een 'ondeugende zwarte man' was het oorverdovend stil.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien dat overheden eindelijk eens wakker worden en ingrijpen wanneer de allochtonen die ze al decennialang het handje boven het hoofd houden zich ook geconfronteerd zien met raciaal geweld.
Want wanneer onschuldige blanken op straat worden afgeslacht en vrouwen verkracht is dat geen aanleiding tot ingrijpen kennelijk.
In jouw ogen sowieso, toch? Met het dagelijkse niveau van dedain, drek en cynisme die ze krijgen van je hier.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De "bezorgde burger" is niet capabel genoeg om zelf verantwoordelijk te zijn voor hun eigen gedrag. Een soort kinderen zijn het.
En dan ga je maar rellen? Lekker mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van maken?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:25 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Stemmen en demonstreren blijken al tientallen jaren geen enkel effect te hebben op de gevestigde orde.
Ga je nog alternatieven benoemen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan ga je maar rellen? Lekker mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van maken?
Nee, was ik niet van plan. Ik heb de oplossing ook niet, ik weet alleen wel dat dit ‘m niet is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ga je nog alternatieven benoemen?
Je kan wel op eenzelfde voet verder gaan, maar schijnbaar werkt dat niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan ga je maar rellen? Lekker mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van maken?
Het enige alternatief is blijkbaar woonwijken in de fik zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, was ik niet van plan. Ik heb de oplossing ook niet, ik weet alleen wel dat dit ‘m niet is.
Misschien ga jij ze wel benoemen, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige alternatief is blijkbaar woonwijken in de fik zetten.
Dan heb je een aardige kronkel
Oh nou dan doen we niets, wachten we gestaag tot we straks zelf op straat liggen met uitgestoken ogen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, was ik niet van plan. Ik heb de oplossing ook niet, ik weet alleen wel dat dit ‘m niet is.
Nee in mijn ogen niet. Ben altijd consistent geweest dat daders verantwoordelijk zijn voor hun eigen handelen. Jij hebt daar wel vaker wat moeite mee als je begrip voor de standpunten van daders hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In jouw ogen sowieso, toch? Met het dagelijkse niveau van dedain, drek en cynisme die ze krijgen van je hier.
Ja dat was ook echt angstaanjagend om te zien. Maar dat jochie in Brabant ook he. Kansloos afgeslacht om niks. Gokmen die in de tram om zich heen begon te schieten. Bepaalde stromingen met name soennitische islam en Afrikaanse vluchtelingen horen hier gewoon niet thuis in een Westerse samenleving.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook toen de 19-jarige oekraiense in de VS werd doodgestoken in een bus door een 'ondeugende zwarte man' was het oorverdovend stil.
Verwarde man.
Een goed alternatief is dat je met je klauwen van andersmans spullen afblijft, laat staan ze in de fik zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Behalve dan dat het een maand lang nergens anders over ging en ik nog steeds wekelijks er een meme over zie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook toen de 19-jarige oekraiense in de VS werd doodgestoken in een bus door een 'ondeugende zwarte man' was het oorverdovend stil.
Verwarde man.
Met je billen omhoog blijven liggen terwijl je geslacht wordt is denk ik voor veel mensen geen wenselijke koers meer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een goed alternatief is dat je met je klauwen van andersmans spullen afblijft, laat staan ze in de fik zetten.
Dat blijkt nu al gelet op de reacties vanuit de politiek daar. Er wordt schande van gesproken, oproerpolitie komt van stal en na een paar dagen rellen zal de situatie hetzelfde zijn als nu. Dat lijkt me de meest aannemelijke uitkomst.quote:
Als deze gedachten zo wijdverspreid leven neem ik aan dat je ook met miljoenen de straat op kan, toch? Je zou wekenlang overheidsgebouwen kunnen blokkeren, ik noem maar wat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken natuurlijk.
[..]
Misschien ga jij ze wel benoemen, ik ben benieuwd
Ligt aan je algoritme joh.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Behalve dan dat het een maand lang nergens anders over ging en ik nog steeds wekelijks er een meme over zie.
Was jij eerder in dit topic niet tegen op deze manier reageren?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nou dan doen we niets, wachten we gestaag tot we straks zelf op straat liggen met uitgestoken ogen.
Om nog maar te zwijgen over de uitkomst van tientallen jaren stemmen en demonstreren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat blijkt nu al gelet op de reacties vanuit de politiek daar. Er wordt schande van gesproken, oproerpolitie komt van stal en na een paar dagen rellen zal de situatie hetzelfde zijn als nu. Dat lijkt me de meest aannemelijke uitkomst.
Met het wijzen naar blanken en joden ja.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee in mijn ogen niet. Ben altijd consistent geweest
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is Ierland, het regent daar nog vaker dan bij ons.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb ik mij negatief uitgelaten over ironische reacties dan?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Was jij eerder in dit topic niet tegen op deze manier reageren?
Zo gaat het eigenlijk altijd en dat is precies waarom dit soort tokkies juist de tegenstanders in de kaart spelenquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat blijkt nu al gelet op de reacties vanuit de politiek daar. Er wordt schande van gesproken, oproerpolitie komt van stal en na een paar dagen rellen zal de situatie hetzelfde zijn als nu. Dat lijkt me de meest aannemelijke uitkomst.
Oftewel: veel mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van gemaakt, veel schade veroorzaakt, maar niets bereikt. Nouja, de relschoppers hebben wel ff lekker kunnen rellen.
Een verzetsorganisatie die hun eigen mede Gazanen martelt en vermoord. Tegen wie of wat zouden ze zich verzetten zou je denken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liever een relletje en een paar containers in de fik dan nog een Lisa.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog teveel mensen die zich kunnen onttrekken aan de vele geneugten der diversiteit om op dat soort aantallen te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als deze gedachten zo wijdverspreid leven neem ik aan dat je ook met miljoenen de straat op kan, toch? Je zou wekenlang overheidsgebouwen kunnen blokkeren, ik noem maar wat.
Niet gezinnen proberen uit te branden, maar dat is wellicht net te humaan voor je smaak.
Wat stouts had gedaan......quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het stukje voornamelijk gekleurde migranten aanvallen omdat een zwarte man wat stouts had gedaan.
Goede reden om de huizen van mensen die er niks mee te maken hebben om de fik te zetten ja.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Met je billen omhoog blijven liggen terwijl je geslacht wordt is denk ik voor veel mensen geen wenselijke koers meer.
Dus het leeft toch alleen onder een extremistische minderheid aan bezorgde pyromanen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog teveel mensen die zich kunnen onttrekken aan de vele geneugten der diversiteit om op dat soort aantallen te komen.
Want Nederlandse verzetsbewegingen deden nooit Nederlanders martelen en vermoorden. Er zou een ban moeten komen op dat achterlijke selectieve quoten door mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een verzetsorganisatie die hun eigen mede Gazanen martelt en vermoord. Tegen wie of wat zouden ze zich verzetten zou je denken.
Echt....als je hamas als verzetsbeweging ziet ben je ziende blind en horende doof.
Onder mensen die gedwongen blootgesteld worden aan zwarte mannen die stoute dingen doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus het leeft toch alleen onder een extremistische minderheid aan bezorgde pyromanen?
Er worden ook mensen (dood)gestoken voor het progressieve ideaal van ongebreidelde import. En die hebben er ook niets mee te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede reden om de huizen van mensen die er niks mee te maken hebben om de fik te zetten ja.
Dit.quote:
Kijk in de spiegel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat stouts had gedaan......
Wat een vreselijk smerig stuk stront ben jij zeg.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want Nederlandse verzetsbewegingen deden nooit Nederlanders martelen en vermoorden. Er zou een ban moeten komen op dat achterlijke selectieve quoten door mensen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het eerste zinnige dat je hebt gezegd.
Het waren toch echt je eigen woorden. Ik besef nu pas goed met wat voor iemand ik hier te maken heb.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want Nederlandse verzetsbewegingen deden nooit Nederlanders martelen en vermoorden. Er zou een ban moeten komen op dat achterlijke selectieve quoten door mensen.
Kijk jij er maar eens in en hoop vooral dat ie niet barst.quote:
Totdat het een keer jouw huis is, dan is het ineens niet zo'n goed idee meer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er worden ook mensen (dood)gestoken voor het progressieve ideaal van ongebreidelde import. En die hebben er ook niets mee te maken.
Zo scheef lijkt het me dus niet.
Het was een post waarin ik Hamas een terreurorganisatie heb genoemd. Als je daar tegen bent, dan weet de rest dat nu ook van jou.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het waren toch echt je eigen woorden. Ik besef nu pas goed met wat voor iemand ik hier te maken heb.
Ik ben prima verzekerd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Totdat het een keer jouw huis is, dan is het ineens niet zo'n goed idee meer.
Palestijnen die zich verzetten tegen Hamas zijn nu dus ook nazi's?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Bijvoorbeeld katten die gestoken worden en vervolgens geboeid en al een sarcastische agent moeten aanhoren terwijl ze doodbloeden op straat, of katten die in hun eigen straat een poging tot onthoofding riskeren en vervolgens van hun politici moeten aanhoren dat de echte slachtoffers toch echt migranten zijn die zich mogelijk een beetje ongemakkelijk gaan voelen. Of katten waarvan de kinderen doorgereden worden en waarvan de politie vervolgens zo lang mogelijk doet alsof het om Duitsers gaat terwijl het een auto vol Irakezen betrof. Of katten waarvan de dochters met duizenden tegelijk jarenlang verkracht en geprostitueerd worden en vervolgens van alle lagen van het gezag te horen krijgen dat het niet zo is en dat het allemaal waardeloze sletjes zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede reden om de huizen van mensen die er niks mee te maken hebben om de fik te zetten ja.
Trek er nog een open jongen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Palestijnen die zich verzetten tegen Hamas zijn nu dus ook nazi's?![]()
Nazi, nazi, nazi, iederee is een nazi volgens Glazenmaker, behalve Hamas, dat zijn helden!
Het probleem is alle migranten die naar het Westen komen, waarvan een veel te groot deel zich schandalig gedraagt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar goed mensen steken huizen en bedrijven van immigranten in de fik, gezinnen moesten voor hun leven vluchten, maar de echte problemen om boos over te worden is het gebruik van het woord racisme en de definitie van een verzetsorganisatie.
Ga je nog antwoord geven op mijn verduidelijkingsvraag?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het probleem is alle migranten die naar het Westen komen, waarvan een veel te groot deel zich schandalig gedraagt.
En waar is de pijler van extreem geweld door Afrikaanse migranten tegen de autochtone bevolking?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar goed mensen steken huizen en bedrijven van immigranten in de fik, gezinnen moesten voor hun leven vluchten, maar de echte problemen om boos over te worden is het gebruik van het woord racisme en de definitie van een verzetsorganisatie.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het probleem is alle migranten die naar het Westen komen, waarvan een veel te groot deel zich schandalig gedraagt.
Je bent volgens mij het zoveelste geval van openluchtchirurgie vergeten, ik denk dat sommige mensen zich daar ook wel aan storen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Zover ik weet was er maar 1 bij betrokken en is die opgepakt. Als ik dat fout heb hoor ik het graag.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En waar is de pijler van extreem geweld door Afrikaanse migranten tegen de autochtone bevolking?
Het kan toch ook allebei slecht zijn? Volgens mij is er hier ook niemand die de moordpoging niet slecht noemt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Red_85 het volgende:
Je krijgt geen mensen boos hier door de aanslagpleger negatief te beschrijven, dus daar worden mensen niet boos door.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:53 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je bent volgens mij het zoveelste geval van openluchtchirurgie vergeten, ik denk dat sommige mensen zich daar ook wel aan storen.
Jij bent gisteren uit coma ontwaakt ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zover ik weet was er maar 1 bij betrokken en is die opgepakt. Als ik dat fout heb hoor ik het graag.
Jep. Het deel dat hier woont en zich wel gedraagt raakt het ook steeds meer beu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De massale instroom straalt uiteindelijk ook op hun af. Plus ze krijgen steeds minder de kans om te ontsnappen aan de islam fuik.
Het hypocriete is dat Polen daar toestemming voor heeft van de EU terwijl exact dezelfde 3e wereld barbaren aan de Europese zuidgrens ineens zielige vluchtelingen zijn die niet tegengehouden mogen worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Het echte probleem is uiteindelijk dat er geen militairen en een hek om dit land staan zoals in Polen het geval is.
Ook gewoon EU lid dus het kan wel degelijk.
Er is mij te kennen gegeven dat jullie niet racistisch zijn en alleen een racist zou een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk houden voor de daad van een individu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent gisteren uit coma ontwaakt ?
Nee. Dat komt door opeenvolgende delicten die gepleegd worden door grotendeels mensen met migratieachtergrond. Eigenlijk een soort van patroon. Heb je wel eens wiskunde beoefend op school?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je krijgt geen mensen boos hier door de aanslagpleger negatief te beschrijven, dus daar worden mensen niet boos door.
Onmisbare aanwinst via Turkije en Afrika, hybride oorlogsvoering zodra ze aan de grens van Polen en Finland staan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het hypocriete is dat Polen daar toestemming voor heeft van de EU terwijl exact dezelfde 3e wereld barbaren aan de Europese zuidgrens ineens zielige vluchtelingen zijn die niet tegengehouden mogen worden.
Mensen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Afgelopen weekend werd er een 14 jarig meisje verkracht door twee asielzoekers.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien dat overheden eindelijk eens wakker worden en ingrijpen wanneer de allochtonen die ze al decennialang het handje boven het hoofd houden zich ook geconfronteerd zien met raciaal geweld.
Want wanneer onschuldige blanken op straat worden afgeslacht en vrouwen verkracht is dat geen aanleiding tot ingrijpen kennelijk.
Inderdaad logisch dat ze boos zijn. Volgens mij is er nog niemand geweest die het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Afgelopen weekend werd er een 14 jarig meisje verkracht door twee asielzoekers.
Dat is naast deze poging tot onthoofding deze maand juni al het vierde “incident” waarbij Ieren moeten vrezen voor hun leven door aanvallen door migranten.
Logisch dat ze boos zijn.
Ja en in UK is een moslim meisje verkracht door boze autochtonen als wraak op eerdere incidenten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Afgelopen weekend werd er een 14 jarig meisje verkracht door twee asielzoekers.
Dat is naast deze poging tot onthoofding deze maand juni al het vierde “incident” waarbij Ieren moeten vrezen voor hun leven door aanvallen door migranten.
Dat zijn incidenten, het echte probleem zit hem in een avondje baldadigheid.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanmiddag schreef je nog dat het goed was om terreur met terreur te beantwoorden. Is het ook een "goed mantra" om uit wraak voor verkrachting te verkrachten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en in UK is een moslim meisje verkracht door boze autochtonen als wraak op eerdere incidenten.
Burgeroorlog is niet ver weg op deze manier als burgers onderling wraak gaan nemen.
Tja, het wordt tijd dat er zelfreinigend vermogen komt onder de immigrantengemeenschappen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Inderdaad logisch dat ze boos zijn. Volgens mij is er nog niemand geweest die het daar niet mee eens is.
Waar het wringt is uit boosheid random andere immigranten aanvallen. Die mensen zijn geen haar beter, dan het type immigrant waar ze zeggen tegen te zijn.
Na vier incidenten was de maat vol.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er is mij te kennen gegeven dat jullie niet racistisch zijn en alleen een racist zou een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk houden voor de daad van een individu.
Nee, de Migrant van Schrödinger zou zijn dat figuren als Chris Jude tegelijkertijd wel en niet in het asielcentrum verblijven waar ze horen te zitten en dat dat niet materialiseert totdat hij er daadwerkelijk wel of niet aangetroffen wordt (omdat hij in een ander zit waar hij helemaal niet hoorde te zitten en van waaruit hij zijn slachtoffers maakte).quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:01 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Onmisbare aanwinst via Turkije en Afrika, hybride oorlogsvoering zodra ze aan de grens van Polen en Finland staan.
De schrödingermigrant.
Nee, van kleine kinderen blijft je gewoon altijd af.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vanmiddag schreef je nog dat het goed was om terreur met terreur te beantwoorden. Is het ook een "goed mantra" om uit wraak voor verkrachting te verkrachten?
En met de legio aan bewijzen die we hier hebben en kunnen vergaren, ben je gewoon fout. Moedwillig. En dat is nog fouter.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een verzetsorganisatie die hun eigen mede Gazanen martelt en vermoord. Tegen wie of wat zouden ze zich verzetten zou je denken.
Echt....als je hamas als verzetsbeweging ziet ben je ziende blind en horende doof.
Het zou maar zo kunnen dat de vrees voor vergelding tot een hoger ( lager kan niet ) zelfreinigend vermogen binnen migrantenpopulaties leidt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vanmiddag schreef je nog dat het goed was om terreur met terreur te beantwoorden. Is het ook een "goed mantra" om uit wraak voor verkrachting te verkrachten?
Dan moeten ze in de politiek actie ondernemen. Dit is gewoon een tikkende tijdbom in heel Europa.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en in UK is een moslim meisje verkracht door boze autochtonen als wraak op eerdere incidenten.
Burgeroorlog is niet ver weg op deze manier als burgers onderling wraak gaan nemen.
Ow kan je het niet 'winnen' jochie?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het eerste zinnige dat je hebt gezegd.
Nou dat dus. Nu zijn het nog op zich staande incidenten, tot het moment dat dat het niet meer zijn. In Nederland heb je inmiddels extreemrechtse groepjes die in geval van laffe criminaliteit door allochtonen aan te pakken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan moeten ze in de politiek actie ondernemen. Dit is gewoon een tikkende tijdbom in heel Europa.
Je kunt Schrödingers paradox ook loslaten op een asielzoeker waarvan de observator niet weet of hij aan de oost- of zuidgrens binnenkomt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, de Migrant van Schrödinger zou zijn dat figuren als Chris Jude tegelijkertijd wel en niet in het asielcentrum verblijven waar ze horen te zitten en dat dat niet materialiseert totdat hij er daadwerkelijk wel of niet aangetroffen wordt (omdat hij in een ander zit waar hij helemaal niet hoorde te zitten en van waaruit hij zijn slachtoffers maakte).
Jij beschrijft een migrant die afhankelijk van de locatie een andere definitie krijgt. Dat is meer huis-tuin-en-keuken contextualisme
Dit is inderdaad helaas onhoudbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat dus. Nu zijn het nog op zich staande incidenten, op het moment dat dat het niet meer zijn. In Nederland heb je inmiddels extreemrechtse groepjes die in geval van laffe criminaliteit door allochtonen aan te pakken.
Straks krijg je groepen allochtonen die op die groepjes jagen en voor je het weet breekt de pleuris echt uit. Is minder voor nodig dan politici kunnen vermoeden.
Ik ga je niet terug naar de realiteit kunnen trekken oude man. Je verzint de helft en de andere helft verdraai je.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow kan je het niet 'winnen' jochie?
Moet je maar niet van die bagger posten en daarna je keutel proberen in te trekken. Dat gaat namelijk niet. Gescheten is gelegd. Dat ga je niet terug kunnen stoppen.
Falende politici en mensen zijn recent daarnaast ook extreem gespannen om de een of andere reden. Dus het is al een kruidvat met een lontje er in, het enige wat ontbreekt is een een goede vonk om de boel te doen exploderen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad helaas onhoudbaar.
Met name omdat de enige tactiek die overheden hebben is om even snel afkeuring te veinzen en daarna met name richting de mensen te wijzen die zich boos maken, terwijl men jammert over racisme en vrolijk op dezelfde manier doorgaat met migratie.
In een van de afgebrande woningen was ook een baby aanwezig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van kleine kinderen blijft je gewoon altijd af.
Dat is vreemd. Wellicht heb je een extreem selectieve tijdslijn, maar ik ben de kwaadste nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ik heb persoonlijk geen beelden gezien van rellende mensen die bewust huizen in de fik zetten of bedrijfspanden.
En die baby is gewoon oke, geen dingen er bij verzinnen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In een van de afgebrande woningen was ook een baby aanwezig.
Zouden al die hysterische mensen die het oneens waren met mijn Hamas is een terreurorganisatie post ook even kunnen duiken op deze meneer die verkrachting goedpraat? Gaat niet gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:15 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen dat de vrees voor vergelding tot een hoger ( lager kan niet ) zelfreinigend vermogen binnen migrantenpopulaties leidt.
Dan kunnen ze het de volgende keer misschien nog wel een keer proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En die baby is gewoon oke, geen dingen er bij verzinnen.
Mwah, ik zie het nog niet heel snel gebeuren, maar de komende tien a vijftien jaar kan dit zich echt wel gaan ontwikkelen. Dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan plaatsvinden, tenminste die kans is helaas groot.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Falende politici en mensen zijn recent daarnaast ook extreem gespannen om de een of andere reden. Dus het is al een kruidvat met een lontje er in, het enige wat ontbreekt is een een goede vonk om de boel te doen exploderen.
Heb de moord op Pim meegemaakt en het was echt geluk bij een ongeluk dat de dader Volkert was en niet een of andere haatbaard want het had toen al kunnen escaleren.
Gelukkig. Die baby had ook oke geweest als ze gewoon naar het equivalent van het Malieveld in Belfast waren gegaan in plaats van fikkie stoken en relschoppen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En die baby is gewoon oke, geen dingen er bij verzinnen.
Pareltje weer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is al zovaak tevergeefs geprobeerd. Zeker in UK. Politici doen geen moer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gelukkig. Die baby had ook oke geweest als ze gewoon naar het equivalent van het Malieveld in Belfast waren gegaan in plaats van fikkie stoken en relschoppen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Falende politici en mensen zijn recent daarnaast ook extreem gespannen om de een of andere reden. Dus het is al een kruidvat met een lontje er in, het enige wat ontbreekt is een een goede vonk om de boel te doen exploderen.
Heb de moord op Pim meegemaakt en het was echt geluk bij een ongeluk dat de dader Volkert was en niet een of andere haatbaard want het had toen al kunnen escaleren.
Ik zie toch echt een ander huis, als dat huis waar ze tegen de deur aan trappen. En de schade is toch echt veroorzaakt door de brandende wagen voor het huis. Zielig muziekje eronder….quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
RTL heeft het liever over Musk dan de zoveelste slachtpartij door een nep-vluchteling.
Klopt, die complete huizenblokken die vannacht in de fik zijn gezet zijn aangestoken door kabouters. En Victor Reinier.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een ander huis, als dat huis waar ze tegen de deur aan trappen. En de schade is toch echt veroorzaakt door de brandende wagen voor het huis. Zielig muziekje eronder….
Maar nog steeds geen beelden gezien van mensen die huizen in de fik zetten.
Ik vermoed dat we verder heen zijn dan menigeen denkt. Je ziet het al aan het stemgedrag van de mensen. Ze zijn er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het nog niet heel snel gebeuren, maar de komende tien a vijftien jaar kan dit zich echt wel gaan ontwikkelen. Dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan plaatsvinden, tenminste die kans is helaas groot.
En beleid wordt uiteraard toch niet aangepast. Sterker nog als het aan de progressieve en linkse partijen ligt komen er nog meer kansarme migranten, kijk naar Spanje bijvoorbeeld. Dus de demografische veranderingen zetten in sneltreinvaart voort.
Naarmate dat een autochtone populatie steeds meer in een hoek wordt gedreven en de migranten populaties toeneemt, zullen er meer conflicten komen en de reactie steeds heftiger zijn.
Mijn tijd zal het wel duren, als het eens goed misgaat ben ik zo weg, maar het is tragisch te zien dat Westerse landen zichzelf dit bewust aandoen, waarbij een deel van het electoraat ook koppig achter meer migratie blijft staan.
Dat is toch niet wat er staat? Er staat “geschokte reacties op racistisch geweld in Belfast” en “kritiek op rol social media”quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
RTL heeft het liever over Musk dan de zoveelste slachtpartij door een nep-vluchteling.
Pareltje weer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij blijft wel doorgraven hequote:
Tja, het geveins over (mogelijke) slachtoffers is hier nogal tenenkrommend.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gelukkig. Die baby had ook oke geweest als ze gewoon naar het equivalent van het Malieveld in Belfast waren gegaan in plaats van fikkie stoken en relschoppen.
Dat geneuzel tussen links en rechts heeft ons jarenlang zoet gehouden, maar ook het meest rechtse kabinet ooit heeft totaal geen potten kunnen breken. Met prutser Faber voorop is er letterlijk niks bereikt.quote:
Nooouuuu, ik twijfel over eentjequote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het kan toch ook allebei slecht zijn? Volgens mij is er hier ook niemand die de moordpoging niet slecht noemt.
Neuh. Dit spelletje gaan we in dit topic niet ook spelen. Het is vooral tenenkrommend hoe rellend tuig hier goedgepraat wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het geveins over (mogelijke) slachtoffers is hier nogal tenenkrommend.
Het doet denken aan het conflict in het Midden-Oosten waar mensen ineens zich hartstikke druk maken over vrouwen en kinderen bij een partij, op het hysterische af. Terwijl in andere situaties men hier de schouders over ophaalt.
Hoeveel vrouwen en minderjarigen zijn er inmiddels wel niet slachtoffer geworden van de bijeffecten van migratie? Denk alleen al aan de systematische verkrachting van allemaal Britse meisjes dat doodleuk is weggedoezeld door de autoriteiten.
Het roept dan ook de vraag op waarom er in bepaalde contreien een selectieve urgentie merkbaar is mbt slachtoffers. Deze urgentie lijkt alleen aanwezig als men kan wijzen naar een partij die men als Westers, blank en rechts ziet.
Of rellende BLM, zie de beelden uit LA.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die complete huizenblokken die vannacht in de fik zijn gezet zijn aangestoken door kabouters. En Victor Reinier.
Dat mag je vinden en je bent hier ook zeker consequent. Maar dat ga je velen niet meer kunnen wijsmaken na de afgelopen jaren van onder andere de BLM-rellen en het vele vandalisme vanuit de pro-Palestijnse hoek, waaronder het antisemitische geweld en rellen in Amsterdam.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Neuh. Dit spelletje gaan we in dit topic niet ook spelen. Het is vooral tenenkrommend hoe rellend tuig hier goedgepraat wordt.
Je hebt met je poten van iemand anders en zijn spullen af te blijven. Dat geldt voor de dader, maar ook voor de relschoppers.
Die user schreef iets later dat verkrachting een goede manier is om migranten af te schrikken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pareltje weer.
Afglijden naar het extreme als een malle.
[..]
Hij blijft wel doorgraven he
Vooral in Noord-Afrikaanse landen als Frankrijk zul je veel rellen zien.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en je bent hier ook zeker consequent. Maar dat ga je velen niet meer kunnen wijsmaken na de afgelopen jaren van onder andere de BLM-rellen en het vele vandalisme vanuit de pro-Palestijnse hoek, waaronder het antisemitische geweld en rellen in Amsterdam.
Of wat te denken van het WK dat morgen begint, de kans is laten we zeggen statistisch gezien groot weer talloze rellen gaan zijn in Europese steden, met name na wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen, waarbij het overgrote merendeel van de daders niet zal worden opgepakt.
Oh, het waren Amerikanen in Ierland. Makes sense.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of rellende BLM, zie de beelden uit LA.
Ik vind relschoppen vooral heel dom, wat de reden ervan ook is. Het draagvlak voor je boodschap brokkelt keihard af, dus je bereikt er helemaal niets mee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en je bent hier ook zeker consequent. Maar dat ga je velen niet meer kunnen wijsmaken na de afgelopen jaren van onder andere de BLM-rellen en het vele vandalisme vanuit de pro-Palestijnse hoek, waaronder het antisemitische geweld en rellen in Amsterdam.
Of wat te denken van het WK dat morgen begint, de kans is laten we zeggen statistisch gezien groot weer talloze rellen gaan zijn in Europese steden, met name na wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen, waarbij het overgrote merendeel van de daders niet zal worden opgepakt.
Hear hear, toch mooi om dat van de links progressieve kant te horen. Ik heb tijdens de BLM rellen wel iets anders mogen lezen van de links progressieve kant.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Neuh. Dit spelletje gaan we in dit topic niet ook spelen. Het is vooral tenenkrommend hoe rellend tuig hier goedgepraat wordt.
Je hebt met je poten van iemand anders en zijn spullen af te blijven. Dat geldt voor de dader, maar ook voor de relschoppers.
Ja, en vervolgens gaat het narratief weer snel terug naar extreemrecht en racisme. Ze hadden het ook eens kunnen hebben over het migrantenprobleem; hoe kan het dat migranten in enkele jaren tijd complete samenlevingen hebben verneukt of waarom dat volk zovaak compleet krankzinnig is en ontspoord.quote:
Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.quote:
Dat zal niet van mij zijn geweest in elk geval.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hear hear, toch mooi om dat van de links progressieve kant te horen. Ik heb tijdens de BLM rellen wel iets anders mogen lezen van de links progressieve kant.
De ironie weer. Als het Ajacieden waren geweest had jij staan juichen of was je waarschijnlijk zelf in de auto gestapt om het te aanschouwen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.
Inmiddels gaan er ook vandaag weer lijstjes rond waarop huizen staan waar vermeende buutnlanders wonen. Oude tijden herleven
Gelukkig was het groepje brandstichtende tokkies in Nederland relatief klein en kon dat prima worden opgelost met een klein peloton ME.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:57 schreef GerryDV het volgende:
Het is alleen maar te hopen dat NL en de rest van de EU ook in actie komt.
Wat maak je jezelf toch belachelijk Elan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
De ironie weer. Als het Ajacieden waren geweest had jij staan juichen of was je waarschijnlijk zelf in de auto gestapt om het te aanschouwen.
Het was dan ook zeker geen opmerking richting jou maar in het algemeen. Mijn punt is dat er simpelweg een verschil in urgentie zichtbaar is tussen dit soort dingen en dat merken mensen echt wel. Zo ook met andere zaken als geweld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik vind relschoppen vooral heel dom, wat de reden ervan ook is. Het draagvlak voor je boodschap brokkelt keihard af, dus je bereikt er helemaal niets mee.
De kans is best aanwezig dat er inderdaad op allerlei plekken vanalles gesloopt wordt, en ook dat vind ik belachelijk. Ook die mogen wat mij betreft opdraaien voor de schade.
Ik heb jou op dit forum zo ontzettend vaak geweld zien goedpraten of bagatelliseren dan wel keihard om zien lachen dat ik niet goed begrijp waarom je hier zo'n probleem van maakt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat maak je jezelf toch belachelijk Elan.
Bezittingen van anderen slopen is per definitie kansloos, of dat nou bij het voetbal of in het algemeen is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb jou op dit forum zo ontzettend vaak geweld zien goedpraten of bagatelliseren dan wel keihard om zien lachen dat ik niet goed begrijp waarom je hier zo'n probleem van maakt.
Behalve misschien je linkse agenda propageren.
Eens, het wordt nog lachwekkender als de geweldplegers bezorgde burgers worden genoemd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het probleem is dat aan de ene kant geweld geweld word genoemd wat het ook is en aan de andere kant word hetzelfde geweld vredelievende demonstratie genoemd.
quote:Home fires during protests left 27 people homeless, UK minister says
Twenty-seven people have been made homeless “because people went door-to-door to try and target foreign nationals”, a UK minister has said.
UK junior minister Ruth Anderson told the British House of Lords: “Twenty-seven people were made homeless last night because people went door-to-door to try and target foreign nationals to burn them out of their homes.”
Anderson said a two-month-old is the “youngest victim” who has had to be moved from their home, labelling the vandalism as “simply unacceptable and will not be tolerated.”
“I don’t think any of us will ever be able to forget the image of a nine-year-old child and their family being put in the back of a Land Rover to be rescued from violent, racist thugs who were seeking to undermine them and to undermine their very sense of belonging in a country that many of them have lived in for decades,” she said.
Nee, die kabouters van je dan…quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het waren Amerikanen in Ierland. Makes sense.
Dat blijkt al tientallen jaren volstrekte tijdverspilling.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gesteld, ik constateer enkel eventuele neveneffecten van dergelijke vergeldingsacties.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die user schreef iets later dat verkrachting een goede manier is om migranten af te schrikken.
“I don’t think any of us will ever be able to forget the image of a nine-year-old child and their family being put in the back of a Land Rover to be rescued from violent, racist thugs who were seeking to undermine them and to undermine their very sense of belonging in a country that many of them have lived in for decades"quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.irishtimes.co(...)lowing-knife-attack/
Noord-Ierland heeft er 27 daklozen bij. Patriotten.
Vreselijk, er was zelfs een Ier die zijn huis in vlammen heeft zien opgaan. Wanneer de menigte zich begint te roeren dan is er geen ruimte meer voor nuance en rationaliteit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft wonderlijk dat men er zo universeel voor kiest om een poging to onthoofding te omschrijven als een generieke steekpartij.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Protesters" ? Echt waar joh? Dat zijn toch geen "protesters" ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zeggen neem contact op met het account dat de video heeft geplaatst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:29 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
"Protesters" ? Echt waar joh? Dat zijn toch geen "protesters" ?
Hallo account die de video heeft geplaatst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem contact op met het account dat de video heeft geplaatst.
Wijzen kun je goed, weten we.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die user schreef iets later dat verkrachting een goede manier is om migranten af te schrikken.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem contact op met het account dat de video heeft geplaatst.
Ik word er een beetje bang van.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.
Inmiddels gaan er ook vandaag weer lijstjes rond waarop huizen staan waar vermeende buutnlanders wonen. Oude tijden herleven
Dat zijn hardwerkende vredelievende demonstrantenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:29 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Je geeft er veel reden toe.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijzen kun je goed, weten we.
Naar jezelf kijken dit keer.
"Patriots"quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:29 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Net als Benjamin, die in Rotterdam een stoepband op zijn hoofd gesmeten kreeg.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfreflectie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Opvallend hoe onze barmhartige Samaritanen zich druk maken om gezinnen en afgebrande huizen. Dit was duidelijk een volkswijk in Belfast. Tokkies if you may.
Maar doodleuk op partijen stemmen die al onze voorzieningen voor die doelgroepen aan het afromen zijn.
Vreemde omslag in denken.
Hoezo?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Het gehele Ierse eiland zal nu wel wat minder enthousiast met de Palestijnse vlag staan zwaaien.
Je hebt al 10+ jaar een UI van Anne Frank, je weet wel een meisje die ontheemd werd en afgevoerd naar een concentratiekamp puur vanwege haar afkomst. Maar een fikkie in een volksbuurt raak je dan vervolgens compleet ontstemd over.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezittingen van anderen slopen is per definitie kansloos, of dat nou bij het voetbal of in het algemeen is.
Dat jij dat gelijktrekt aan huizen met gezinnen erin in de fik zetten om een beetje een vreemd punt te maken is, ja, redelijk lachwekkend.
De Ieren zijn samen met de Spanjaarden de grootste supporters van Palestijnse haat en terrorisme.quote:
Zat autochtone Nederlanders die onder een brug slapen omdat statushouders voorrang krijgen op sociale huur en er voor hun dus niks over blijft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je problemen hebt met mijn UI ga je maar mailen met forum@fok.nlquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt al 10+ jaar een UI van Anne Frank, je weet wel een meisje die ontheemd werd en afgevoerd naar een concentratiekamp puur vanwege haar afkomst. Maar een fikkie in een volksbuurt raak je dan vervolgens compleet ontstemd over.
Bijzonder wel.
Oh nee, hoor vind het wel vermakelijk hoe je jezelf voor lul zet met je hypocriete gebetjes.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je problemen hebt met mijn UI ga je maar mailen met forum@fok.nl
Het merendeel van de users in dit topic steunt de logica van Hamas en heeft daar nog niet een fractie van de reden van de gemiddelde Palestijn voor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Ieren zijn samen met de Spanjaarden de grootste supporters van Palestijnse haat en terrorisme.
Snikquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het merendeel van de users in dit topic steunt de logica van Hamas en heeft daar nog niet een fractie van de reden van de gemiddelde Palestijn voor.
Terreur beantwoorden met terreuraanslagen.
Verkrachting goedpraten.
Geweld gebruiken om immigranten weg te jagen.
Mensen die terreur plegen geen terroristen noemen, maar de acties zelfs goedpraten.
Een rode lap voor de ogen dat volledig wij zijn denken resulteert, waardoor alles tegen de ander mag en wij niks fout kunnen doen.
Het is allemaal gebeurt dit topic en niemand van de anti migranten die de ander corrigeert. Jullie hebben echt geen idee hoever je van het padje af bent.
Bij nu punt nl gaan de registers open hoe e.e.a. nu weer geframed moet worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens gaat het narratief weer snel terug naar extreemrecht en racisme. Ze hadden het ook eens kunnen hebben over het migrantenprobleem; hoe kan het dat migranten in enkele jaren tijd complete samenlevingen hebben verneukt of waarom dat volk zovaak compleet krankzinnig is en ontspoord.
De logica van Hamas is toch dat je ongelovigen en Joden de strot mag doorsnijden? Het lijkt me eerder dat de dader van de initiële aanslag, de poging tot onthoofding dat er dat soort sympathieën op na houdt dan die relschoppers die daar op hebben gereageerd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het merendeel van de users in dit topic steunt de logica van Hamas en heeft daar nog niet een fractie van de reden van de gemiddelde Palestijn voor.
Verkrachting goedpraten.
Mensen die terreur plegen geen terroristen noemen, maar de acties zelfs goedpraten.
Een rode lap voor de ogen dat volledig wij zijn denken resulteert, waardoor alles tegen de ander mag en wij niks fout kunnen doen.
Het is allemaal gebeurt dit topic en niemand van de anti migranten die de ander corrigeert. Jullie hebben echt geen idee hoever je van het padje af bent.
Zeker, mijn sympathie hebben die bezorgde burgers. Ook nu ze die auto's en huizen van anderen in de fik staken terwijl er mensen aanwezig waren. Deze bezorgde burgers konden ook niet weten dat die mafkees ergens anders woondequote:Op woensdag 10 juni 2026 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
De logica van Hamas is toch dat je ongelovigen en Joden de strot mag doorsnijden? Het lijkt me eerder dat de dader van de initiële aanslag, de poging tot onthoofding dat er dat soort sympathieën op na houdt dan die relschoppers die daar op hebben gereageerd.
Of de wat minder makkelijk te erkennen optie dat jij bijvoorbeeld iets meer lijkt op wat je zegt te haten dan je wil toegeven. Met je "goede mantra" van vanmiddag.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
De logica van Hamas is toch dat je ongelovigen en Joden de strot mag doorsnijden? Het lijkt me eerder dat de dader van de initiële aanslag, de poging tot onthoofding dat er dat soort sympathieën op na houdt dan die relschoppers die daar op hebben gereageerd.
En is al meerdere keren verzocht om het Palestijnen conflict niet in dit topic te betrekken, maar jij blijft maar doorgaan. Hoe groot is die plaat voor jouw kop eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verkrachting goedpraten.
Je hebt het zelf echt niet door he hoe ontiegelijk voor lul je jezelf hebt gezet vanmiddag en vanavond?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je geeft er veel reden toe.
Ben niet ontevreden.
Negeren die sukkel. Het erbij slepen van Hamas dient naar mijn idee slechts om de aandacht af te leiden van het hoofdthema van dit topic.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
En is al meerdere keren verzocht om het Palestijnen conflict niet in dit topic te betrekken, maar jij blijft maar doorgaan. Hoe groot is die plaat voor jouw kop eigenlijk?
Classic. Inclusief accent.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:13 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Raak op elk punt en zowat 1 op 1 vergelijkbaar met de situatie in Nederland. Ook hier zitten we maar een paar incidenten af van maatschappelijke onrust. Wat dat betreft had dit kabinet niet op een slechter moment kunnen komen.
Ja. Laten we het weer over de tokkies hebben die huizen in de fik zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:26 schreef quo_ het volgende:
[..]
Negeren die sukkel. Het erbij slepen van Hamas dient naar mijn idee slechts om de aandacht af te leiden van het hoofdthema van dit topic.
Een plaat zo dik als het dak van de u-boot bunker in Lorient.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
En is al meerdere keren verzocht om het Palestijnen conflict niet in dit topic te betrekken, maar jij blijft maar doorgaan. Hoe groot is die plaat voor jouw kop eigenlijk?
Oh sorry. Hoe vaak was er al verzocht om andere users niet uit te schelden?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Man man man. Je moet echt wel met je hoofd in je reet zitten om hier Hamas binnen weten te fietsen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verkrachting goedpraten.
De grap is dat ik heb kunnen uitleggen hoe jij aan het gaslichten was en je omgedraaid alleen maar dit soort argumentloos gejank hebt laten zien.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt het zelf echt niet door he hoe ontiegelijk voor lul je jezelf hebt gezet vanmiddag en vanavond?
Altijd een ander, framen, proberen omdraaien, gaslighting. Maakt niet uit. Glazenmaker is van alle markten thuis. Als je nou eens spiegelmaker zou zijn.
Dat heb je helemaal niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De grap is dat ik heb kunnen uitleggen hoe jij aan het gaslichten was en je omgedraaid alleen maar dit soort argumentloos gejank hebt laten zien.
Ik lach die Palestijnen tegenwoordig keihard uit. Je moet ze eens horen dan die propallie pijpers. Helemaal gek worden zequote:Op woensdag 10 juni 2026 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man man man. Je moet echt wel met je hoofd in je reet zitten om hier Hamas binnen weten te fietsen.
Ik quote in die post iemand. Ik snap niet helemaal hoe zoveel mensen dat kunnen missen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man man man. Je moet echt wel met je hoofd in je reet zitten om hier Hamas binnen weten te fietsen.
Het wordt allemaal 1 grote karikatuur van zichzelf. Ik ben het ook echt kotsbeu dat ze zichzelf als Jehova's elke discussie binnendringen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik lach die Palestijnen tegenwoordig keihard uit. Je moet ze eens horen dan die propallie pijpers. Helemaal gek worden ze
Volgens mij heb jij wat gemist.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik quote in die post iemand. Ik snap niet helemaal hoe zoveel mensen dat kunnen missen.
Nou hier bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet.
Huil verder.
Kusjesquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet hier zelf aan gaslighting. Je doet hier net alsof iemand hier doet alsof die bijna onthoofding niet slecht was. Die aanslag was gisteren het rellen nu.
Iedere beschuldiging is een bekentenis.
Beetje medeleven met mensen die slachtoffer zijn van racistische meutes?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat gemist.
Drink je weer?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt al 10+ jaar een UI van Anne Frank, je weet wel een meisje die ontheemd werd en afgevoerd naar een concentratiekamp puur vanwege haar afkomst. Maar een fikkie in een volksbuurt raak je dan vervolgens compleet ontstemd over.
Bijzonder wel.
Blijft maar bezig met het zogenaamde racisme hoorquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje medeleven met mensen die slachtoffer zijn van racistische meutes?
En jij een onderontwikkelde importharambe die als een doorgedraaide chimpansee op iemand heeft lopen inhakken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje medeleven met mensen die slachtoffer zijn van racistische meutes?
Ja niemand hier is racistisch.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijft maar bezig met het zogenaamde racisme hoor. Man, man, man.
He aap vergelijkingen. Zal wel vriendschappelijk zijn bedoeld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En jij een onderontwikkelde importharambe die als een doorgedraaide chimpansee op iemand heeft lopen inhakken.
Wegloper. Gelukszoeker!quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
Mijn tijd zal het wel duren, als het eens goed misgaat ben ik zo weg
Waarom ben je zo gefocust op vermeend racisme? Wat is de reden dat je je daar zo druk over maakt?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja niemand hier is racistisch.
[..]
He aap vergelijkingen. Zal wel vriendschappelijk zijn bedoeld.
Poging mislukt dus.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou hier bijvoorbeeld.
[..]
Kusjes
Bedroevend niveautjequote:Op woensdag 10 juni 2026 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijft maar bezig met het zogenaamde racisme hoor. Man, man, man.
Ja man een bij1 lid schrijft al de hele dag blank. Drie dingen irriteren mij en het is niet eens racisme.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefocust op vermeend racisme? Wat is de reden dat je je daar zo druk over maakt?
En dit is een oprechte vraag trouwens. Voorheen was je nog best een prima user. Sinds een jaar of twee krijgen mensen de indruk alsof een partijlid van BIJ1 je account heeft overgenomen. Waar komt die verandering van gedachtegoed vandaan?
Nog even en we hebben een burgeroorlog!quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk aan, dit zijn waarachtig de schalkse schrijfsels waarmee deze deugniet ons weet te prikkelen. Chapeau!quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja man een bij1 lid schrijft al de hele dag blank. Drie dingen irriteren mij en het is niet eens racisme.
1 Het normaliseren van geweld tot aan moord en verkrachting tegen mensen op basis van hun afkomst. Dat users iemand een aap noemen is niet chique, maar je doet maar.
2 het ontkennen van de realiteit. Je post in een topic over rellen tegen immigranten en dan voornamelijk met een kleurtje terwijl direct na je ontkenning apen en harambe erbij worden gehaald. Nog doe je alsof het geen rol speelt.
3 de hypocrisie. Vindt je het nou echt niet een beetje gek dat je al een paar uur aan het zeiken bent over het woordje racisme terwijl je niks zegt tegen mensen die aanslagen en wraakverkrachting goedpraten? Je blaast nu al jaren hoog van de toren tegen mensen waarvan je fantaseerde dat ze daar begrip voor zouden hebben, maar nu?
Stilte.
Blablabla.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja man een bij1 lid schrijft al de hele dag blank. Drie dingen irriteren mij en het is niet eens racisme.
1 Het normaliseren van geweld tot aan moord en verkrachting tegen mensen op basis van hun afkomst. Dat users iemand een aap noemen is niet chique, maar je doet maar.
2 het ontkennen van de realiteit. Je post in een topic over rellen tegen immigranten en dan voornamelijk met een kleurtje terwijl direct na je ontkenning apen en harambe erbij worden gehaald. Nog doe je alsof het geen rol speelt.
3 de hypocrisie. Vindt je het nou echt niet een beetje gek dat je al een paar uur aan het zeiken bent over het woordje racisme terwijl je niks zegt tegen mensen die aanslagen en wraakverkrachting goedpraten? Je blaast nu al jaren hoog van de toren tegen mensen waarvan je fantaseerde dat ze daar begrip voor zouden hebben, maar nu?
Stilte.
Maak je niet zo druk, loopt allemaal wel losquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:32 schreef Caland het volgende:
Er komt nu wel écht een burgeroorlog hoor
-Elk gekkie op het internet de laatste 20 jaar
Een paar nachtjes rellen is geen burgeroorlog hoor, tevens een grove belediging voor de wat oudere Ierenquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:58 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nog even en we hebben een burgeroorlog!![]()
Zouden de internetgekkies dan toch hun gelijk krijgen?
Inderdaad, dit was gewoon dinsdag voor die lui.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar nachtjes rellen is geen burgeroorlog hoor, tevens een grove belediging voor de wat oudere Ieren
Hij vertoonde primaatachtig gedrag. Vandaar de aap vergelijking.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja niemand hier is racistisch.
[..]
He aap vergelijkingen. Zal wel vriendschappelijk zijn bedoeld.
Uhm dat gaat niet goedkomen zo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Met een handjevol agenten en één waterspuit naar rellen in Belfast... Zou de rest van de agenten zich ziek gemeld hebben?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ow?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar nachtjes rellen is geen burgeroorlog hoor, tevens een grove belediging voor de wat oudere Ieren
Hoe ernstig de rellen ook, het zit nog wel een paar (uitgebrande) huizenblokken af van een burgeroorlogquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ow?
''Een paar nachtjes rellen''
vs
''Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.
Inmiddels gaan er ook vandaag weer lijstjes rond waarop huizen staan waar vermeende buutnlanders wonen.''
Jaja.
Die zijn het ook zat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een afstandje staan ook gewoon gezinnetjes te kijken.
Je kind uitlaten in de speeltuin en ondertussen naar de rellen kijken. Prima dagje uitquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daadkrachtig optreden is dan ook vooral in het belang van gezinnetjes.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och die zijn wel wat gewend.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kind uitlaten in de speeltuin en ondertussen naar de rellen kijken. Prima dagje uit
Och dan...quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ernstig de rellen ook, het zit nog wel een paar (uitgebrande) huizenblokken af van een burgeroorlog
In bepaalde contreien noemt men dat verzet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet echt een massale volksoproer, ik zie meer kindjes die met stenen gooien.
Mijn posts hebben een voorspellende waarde. Ik schrijf dat je nooit argumenten gebruikt en meteen een post zonder argumenten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Poging mislukt dus.
Graaf nog verder.
Met alles wat je schreef en bagatelliseerde is dit wel van een hele matige poging hoor.
Zouden de Palestijnen nu ook miljarden gaan doneren aan de Ieren?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In bepaalde contreien noemt men dat verzet.
Ook de zin erna gelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Blablabla.
Je noemde hamas een ''verzetsorganisatie''.
Hoeveel blanke (wannabe) moordenaars heb je al een aap genoemd?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij vertoonde primaatachtig gedrag. Vandaar de aap vergelijking.
Die hebben de wapens toch neergelegd? Al was er laatst wel weer een opleving van iets uit die hoek.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:43 schreef Since2003 het volgende:
Wat doet de IRA tegenwoordig? Zijn ze nog van het "bommetje leggen, niemand zeggen?"
Die zijn samen met de Ulsters op pad vermoed ik zo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:43 schreef Since2003 het volgende:
Wat doet de IRA tegenwoordig? Zijn ze nog van het "bommetje leggen, niemand zeggen?"
Ga je hier nu echt over blijven vallen? Man manquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel blanke (wannabe) moordenaars heb je al een aap genoemd?
( Vermeend ) racisme staat bijna bovenaan in de onderdrukkingspyramide en vormt dus een totaalobsessie voor mensen van een bepaalde politieke persuasie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ga je hier nu echt over blijven vallen? Man man
Ben je zelf een neger?
Ja zoiets dacht ik ook. Vraag mij af in hoeverre ze organisatorisch nog wat voorstellen. In welke vorm dan ook.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die hebben de wapens toch neergelegd? Al was er laatst wel weer een opleving van iets uit die hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |