Een verzetsorganisatie die hun eigen mede Gazanen martelt en vermoord. Tegen wie of wat zouden ze zich verzetten zou je denken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verder gestopt met lezen. Als dit je echte mening is, ben je het niet eens waard om nog tegen aan te praten.
Tip: wijs vervolgens ook niet naar HR.
Met je hypocrisie en je gaslighting.
Liever een relletje en een paar containers in de fik dan nog een Lisa.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan ga je maar rellen? Lekker mensen die er niets mee te maken hebben er de dupe van maken?
Helaas zijn er nog teveel mensen die zich kunnen onttrekken aan de vele geneugten der diversiteit om op dat soort aantallen te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als deze gedachten zo wijdverspreid leven neem ik aan dat je ook met miljoenen de straat op kan, toch? Je zou wekenlang overheidsgebouwen kunnen blokkeren, ik noem maar wat.
Niet gezinnen proberen uit te branden, maar dat is wellicht net te humaan voor je smaak.
Wat stouts had gedaan......quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het stukje voornamelijk gekleurde migranten aanvallen omdat een zwarte man wat stouts had gedaan.
Goede reden om de huizen van mensen die er niks mee te maken hebben om de fik te zetten ja.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Met je billen omhoog blijven liggen terwijl je geslacht wordt is denk ik voor veel mensen geen wenselijke koers meer.
Dus het leeft toch alleen onder een extremistische minderheid aan bezorgde pyromanen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog teveel mensen die zich kunnen onttrekken aan de vele geneugten der diversiteit om op dat soort aantallen te komen.
Want Nederlandse verzetsbewegingen deden nooit Nederlanders martelen en vermoorden. Er zou een ban moeten komen op dat achterlijke selectieve quoten door mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een verzetsorganisatie die hun eigen mede Gazanen martelt en vermoord. Tegen wie of wat zouden ze zich verzetten zou je denken.
Echt....als je hamas als verzetsbeweging ziet ben je ziende blind en horende doof.
Onder mensen die gedwongen blootgesteld worden aan zwarte mannen die stoute dingen doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus het leeft toch alleen onder een extremistische minderheid aan bezorgde pyromanen?
Er worden ook mensen (dood)gestoken voor het progressieve ideaal van ongebreidelde import. En die hebben er ook niets mee te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede reden om de huizen van mensen die er niks mee te maken hebben om de fik te zetten ja.
Dit.quote:
Kijk in de spiegel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat stouts had gedaan......
Wat een vreselijk smerig stuk stront ben jij zeg.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want Nederlandse verzetsbewegingen deden nooit Nederlanders martelen en vermoorden. Er zou een ban moeten komen op dat achterlijke selectieve quoten door mensen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het eerste zinnige dat je hebt gezegd.
Het waren toch echt je eigen woorden. Ik besef nu pas goed met wat voor iemand ik hier te maken heb.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want Nederlandse verzetsbewegingen deden nooit Nederlanders martelen en vermoorden. Er zou een ban moeten komen op dat achterlijke selectieve quoten door mensen.
Kijk jij er maar eens in en hoop vooral dat ie niet barst.quote:
Totdat het een keer jouw huis is, dan is het ineens niet zo'n goed idee meer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er worden ook mensen (dood)gestoken voor het progressieve ideaal van ongebreidelde import. En die hebben er ook niets mee te maken.
Zo scheef lijkt het me dus niet.
Het was een post waarin ik Hamas een terreurorganisatie heb genoemd. Als je daar tegen bent, dan weet de rest dat nu ook van jou.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het waren toch echt je eigen woorden. Ik besef nu pas goed met wat voor iemand ik hier te maken heb.
Ik ben prima verzekerd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Totdat het een keer jouw huis is, dan is het ineens niet zo'n goed idee meer.
Palestijnen die zich verzetten tegen Hamas zijn nu dus ook nazi's?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Bijvoorbeeld katten die gestoken worden en vervolgens geboeid en al een sarcastische agent moeten aanhoren terwijl ze doodbloeden op straat, of katten die in hun eigen straat een poging tot onthoofding riskeren en vervolgens van hun politici moeten aanhoren dat de echte slachtoffers toch echt migranten zijn die zich mogelijk een beetje ongemakkelijk gaan voelen. Of katten waarvan de kinderen doorgereden worden en waarvan de politie vervolgens zo lang mogelijk doet alsof het om Duitsers gaat terwijl het een auto vol Irakezen betrof. Of katten waarvan de dochters met duizenden tegelijk jarenlang verkracht en geprostitueerd worden en vervolgens van alle lagen van het gezag te horen krijgen dat het niet zo is en dat het allemaal waardeloze sletjes zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede reden om de huizen van mensen die er niks mee te maken hebben om de fik te zetten ja.
Trek er nog een open jongen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:44 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Palestijnen die zich verzetten tegen Hamas zijn nu dus ook nazi's?![]()
Nazi, nazi, nazi, iederee is een nazi volgens Glazenmaker, behalve Hamas, dat zijn helden!
Het probleem is alle migranten die naar het Westen komen, waarvan een veel te groot deel zich schandalig gedraagt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar goed mensen steken huizen en bedrijven van immigranten in de fik, gezinnen moesten voor hun leven vluchten, maar de echte problemen om boos over te worden is het gebruik van het woord racisme en de definitie van een verzetsorganisatie.
Ga je nog antwoord geven op mijn verduidelijkingsvraag?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het probleem is alle migranten die naar het Westen komen, waarvan een veel te groot deel zich schandalig gedraagt.
En waar is de pijler van extreem geweld door Afrikaanse migranten tegen de autochtone bevolking?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar goed mensen steken huizen en bedrijven van immigranten in de fik, gezinnen moesten voor hun leven vluchten, maar de echte problemen om boos over te worden is het gebruik van het woord racisme en de definitie van een verzetsorganisatie.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het probleem is alle migranten die naar het Westen komen, waarvan een veel te groot deel zich schandalig gedraagt.
Je bent volgens mij het zoveelste geval van openluchtchirurgie vergeten, ik denk dat sommige mensen zich daar ook wel aan storen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Zover ik weet was er maar 1 bij betrokken en is die opgepakt. Als ik dat fout heb hoor ik het graag.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En waar is de pijler van extreem geweld door Afrikaanse migranten tegen de autochtone bevolking?
Het kan toch ook allebei slecht zijn? Volgens mij is er hier ook niemand die de moordpoging niet slecht noemt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Red_85 het volgende:
Mooie hyperbolen en gaslighting weer. Blank persoon wordt verminkt door een totaal wappie die hier nooit had mogen zijn, laat de emmer overlopen die zich al heel lang aan het vullen is, maar de reacties... die zijn slecht. Niet de oorzaken van de onvrede. De reacties.
@:Qarrad , je piepende wiel. Right here.
Je krijgt geen mensen boos hier door de aanslagpleger negatief te beschrijven, dus daar worden mensen niet boos door.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:53 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je bent volgens mij het zoveelste geval van openluchtchirurgie vergeten, ik denk dat sommige mensen zich daar ook wel aan storen.
Jij bent gisteren uit coma ontwaakt ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zover ik weet was er maar 1 bij betrokken en is die opgepakt. Als ik dat fout heb hoor ik het graag.
Jep. Het deel dat hier woont en zich wel gedraagt raakt het ook steeds meer beu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De massale instroom straalt uiteindelijk ook op hun af. Plus ze krijgen steeds minder de kans om te ontsnappen aan de islam fuik.
Het hypocriete is dat Polen daar toestemming voor heeft van de EU terwijl exact dezelfde 3e wereld barbaren aan de Europese zuidgrens ineens zielige vluchtelingen zijn die niet tegengehouden mogen worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Het echte probleem is uiteindelijk dat er geen militairen en een hek om dit land staan zoals in Polen het geval is.
Ook gewoon EU lid dus het kan wel degelijk.
Er is mij te kennen gegeven dat jullie niet racistisch zijn en alleen een racist zou een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk houden voor de daad van een individu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent gisteren uit coma ontwaakt ?
Nee. Dat komt door opeenvolgende delicten die gepleegd worden door grotendeels mensen met migratieachtergrond. Eigenlijk een soort van patroon. Heb je wel eens wiskunde beoefend op school?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je krijgt geen mensen boos hier door de aanslagpleger negatief te beschrijven, dus daar worden mensen niet boos door.
Onmisbare aanwinst via Turkije en Afrika, hybride oorlogsvoering zodra ze aan de grens van Polen en Finland staan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het hypocriete is dat Polen daar toestemming voor heeft van de EU terwijl exact dezelfde 3e wereld barbaren aan de Europese zuidgrens ineens zielige vluchtelingen zijn die niet tegengehouden mogen worden.
Mensen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Afgelopen weekend werd er een 14 jarig meisje verkracht door twee asielzoekers.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien dat overheden eindelijk eens wakker worden en ingrijpen wanneer de allochtonen die ze al decennialang het handje boven het hoofd houden zich ook geconfronteerd zien met raciaal geweld.
Want wanneer onschuldige blanken op straat worden afgeslacht en vrouwen verkracht is dat geen aanleiding tot ingrijpen kennelijk.
Inderdaad logisch dat ze boos zijn. Volgens mij is er nog niemand geweest die het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Afgelopen weekend werd er een 14 jarig meisje verkracht door twee asielzoekers.
Dat is naast deze poging tot onthoofding deze maand juni al het vierde “incident” waarbij Ieren moeten vrezen voor hun leven door aanvallen door migranten.
Logisch dat ze boos zijn.
Ja en in UK is een moslim meisje verkracht door boze autochtonen als wraak op eerdere incidenten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Afgelopen weekend werd er een 14 jarig meisje verkracht door twee asielzoekers.
Dat is naast deze poging tot onthoofding deze maand juni al het vierde “incident” waarbij Ieren moeten vrezen voor hun leven door aanvallen door migranten.
Dat zijn incidenten, het echte probleem zit hem in een avondje baldadigheid.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanmiddag schreef je nog dat het goed was om terreur met terreur te beantwoorden. Is het ook een "goed mantra" om uit wraak voor verkrachting te verkrachten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en in UK is een moslim meisje verkracht door boze autochtonen als wraak op eerdere incidenten.
Burgeroorlog is niet ver weg op deze manier als burgers onderling wraak gaan nemen.
Tja, het wordt tijd dat er zelfreinigend vermogen komt onder de immigrantengemeenschappen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Inderdaad logisch dat ze boos zijn. Volgens mij is er nog niemand geweest die het daar niet mee eens is.
Waar het wringt is uit boosheid random andere immigranten aanvallen. Die mensen zijn geen haar beter, dan het type immigrant waar ze zeggen tegen te zijn.
Na vier incidenten was de maat vol.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er is mij te kennen gegeven dat jullie niet racistisch zijn en alleen een racist zou een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk houden voor de daad van een individu.
Nee, de Migrant van Schrödinger zou zijn dat figuren als Chris Jude tegelijkertijd wel en niet in het asielcentrum verblijven waar ze horen te zitten en dat dat niet materialiseert totdat hij er daadwerkelijk wel of niet aangetroffen wordt (omdat hij in een ander zit waar hij helemaal niet hoorde te zitten en van waaruit hij zijn slachtoffers maakte).quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:01 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Onmisbare aanwinst via Turkije en Afrika, hybride oorlogsvoering zodra ze aan de grens van Polen en Finland staan.
De schrödingermigrant.
Nee, van kleine kinderen blijft je gewoon altijd af.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vanmiddag schreef je nog dat het goed was om terreur met terreur te beantwoorden. Is het ook een "goed mantra" om uit wraak voor verkrachting te verkrachten?
En met de legio aan bewijzen die we hier hebben en kunnen vergaren, ben je gewoon fout. Moedwillig. En dat is nog fouter.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een verzetsorganisatie die hun eigen mede Gazanen martelt en vermoord. Tegen wie of wat zouden ze zich verzetten zou je denken.
Echt....als je hamas als verzetsbeweging ziet ben je ziende blind en horende doof.
Het zou maar zo kunnen dat de vrees voor vergelding tot een hoger ( lager kan niet ) zelfreinigend vermogen binnen migrantenpopulaties leidt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vanmiddag schreef je nog dat het goed was om terreur met terreur te beantwoorden. Is het ook een "goed mantra" om uit wraak voor verkrachting te verkrachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |