abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221003130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gestopt met lezen. Verschrikkelijk dat je zoiets post.
Was natuurlijk geen aanslag, slechts een zwarte man die een beetje ondeugend was.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:10:29 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221003134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
[..]
:W
_O-
Mjah.. Need I say more?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221003136
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

Wellicht dat we deze Ier in Nederland kunnen huisvesten gezien racistische tokkies zijn huis hebben verbrand
Neem je hem toch in huis?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:11:25 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221003138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gestopt met lezen. Verschrikkelijk dat je zoiets post.
Moet je wel goed knippen.
Slachtoffertje.
1947-2016
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:11:53 #55
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221003139
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Was natuurlijk geen aanslag, slechts een zwarte man die een beetje ondeugend was.
Gewoon een stukje negroïde baldadigheid, wie kent het niet?

Het boefje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221003140
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geweld is geen excuus nee. De sentimenten, die snap ik wel. Zoals halsema dat zou zeggen.
Jarenlang, echt jarenlang niet luisteren naar de sentimenten in de samenleving. Op een gegeven moment loopt de emmer over.

Civilisatie, beef, is een dun laagje chroom om een pakket schroot. Dat chroom kan een hoop hebben, maar het schroot heeft op een gegeven moment maar een kras van een mes om compleet af te bladeren.
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.

Als deze rellen zo doorzetten hebben ze de potentie veel meer slachtoffers te veroorzaken, dat lijkt me een groot probleem.
pi_221003144
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, je verplaatst de doelpalen.

Je had het eerst over mensen zelf, maar dat blijkt je argument onderuit te halen dus ga je het nu verzetten naar winkels.

Wellicht moet je jezelf afvragen waarom je zo geobsedeerd met racisme bent? Waarom zoek je dat overal achter? Anti-migratie sentimenten zijn hier natuurlijk doorslaggevend, maar migranten zijn niet altijd van kleur, integendeel zelfs.
Je doet weer eens aan geheugenverlies.

Ga ik doen. Denk jij dan eens na waarom je zo boos wordt op mensen die het woordje racisme gebruiken terwijl meerdere mensen in dit topic in expliciete bewoordingen hebben gepost dat geweld tegen immigranten/allochtonen een goed idee is waar je niet de moeite nam om er tegenin te gaan.
pi_221003153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-
Mjah.. Need I say more?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.

:')
De tweede keer vandaag al, hij is zelfs aan het escaleren. Eerder vandaag was het in ieder geval nog een steekpartij :')

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik weet dat je een grappig woordenspelletje wil spelen, maar wat ik schrijf is dat racistische kneuzen gebruik maken van een steekpartij door een zwarte meneer om random mensen die ook wat meer pigment in de huid hebben aan te vallen.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:14:02 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221003154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ga ik doen. Denk jij dan eens na waarom je zo boos wordt op mensen die het woordje racisme gebruiken terwijl meerdere mensen in dit topic in expliciete bewoordingen hebben gepost dat geweld tegen immigranten/allochtonen een goed idee is waar je niet de moeite nam om er tegenin te gaan.
Jij bent wel een beetje af na je kattenkwaadkwalificatie :')
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221003156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
[..]
:W
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.

:')
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-
Mjah.. Need I say more?
Drie briljante users die sarcasme niet kunnen herkennen.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:14:37 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221003158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:11 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.

Als deze rellen zo doorzetten hebben ze de potentie veel meer slachtoffers te veroorzaken, dat lijkt me een groot probleem.
Klopt. En dat zeggen die nu relschoppers ook al jaren tegen een overheid die geen flikker doet met de sentimenten. Ja, dan doen ze wel, double downen op repressie met hun article5 arrestaties enzo en nog 3x zo hard meer van dat volk laten binnenkomen.
Vergeet niet dat dit al een hele tijd aan de gang is he.
1947-2016
pi_221003160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Kijk @:Elan - dit komt wat mij betreft wel een stuk dichter bij terrorisme. Dit heeft niets met protesteren te maken.
Er is al genoeg geprotesteerd de afgelopen jaren. Heeft niks opgeleverd. Mensen zijn het spuugzat.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:15:16 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221003164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.

Ik vind het alleen opmerkelijk dat elke keer als er om een onderbouwing wordt gevraagd, het argument als een kaartenhuis in elkaar stort. Dat wekt de indruk dat de aantijging van racisme voornamelijk wordt gebruikt als een middel om te demoniseren en de aandacht af te leiden, niet omdat er echt sprake van is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221003174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt. En dat zeggen die nu relschoppers ook al jaren tegen een overheid die geen flikker doet met de sentimenten. Ja, dan doen ze wel, double downen op repressie met hun article5 arrestaties enzo en nog 3x zo hard meer van dat volk laten binnenkomen.
Vergeet niet dat dit al een hele tijd aan de gang is he.
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:17:03 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221003175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
[..]
Drie briljante users die sarcasme niet kunnen herkennen.
_O-

Je hebt in de gaten dat je gewoon oerstom en idioot was en om gezichtsverlies te beperken ga je het maar op sarcasme gooien.
Ventje, we lezen al langer je standpuntenbagger hier in nws. We weten inmiddels wel wat voor vlees we in de kuip hebben.
1947-2016
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:17:56 #66
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221003178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid. Die moeten in de spiegel kijken naar wat ze hebben veroorzaakt.
1947-2016
pi_221003181
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik vind het alleen opmerkelijk dat elke keer als er om een onderbouwing wordt gevraagd, het argument als een kaartenhuis in elkaar stort. Dat wekt de indruk dat de aantijging van racisme voornamelijk wordt gebruikt als een middel om te demoniseren en de aandacht af te leiden, niet omdat er echt sprake van is.
Even de dubbelcheck voor je openingszin. Zeg je daar dat je niet boos bent op mensen die geweld tegen immigranten/allochtonen goedpraten?
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:19:25 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221003190
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk het hele punt. Net zoals de jankverhalen van mensen die hun huis, haard en bedrijf zijn verloren.

Bewonderenswaardige betrokkenheid. Die echter eindigt als het protest de juiste kleur heeft. Dan mogen ze mensen Total loss slaan. Niets te zien.
pi_221003192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid
De verantwoordelijkheid bij de onvrede ligt absoluut bij de overheid. De verqntwoordelijkheid voor deze rellen zijn echter volledig voor rekening van de relschoppers. Oftewel, ik hoop dat die ook aangepakt worden.
pi_221003194
quote:

[..]
_O-

Je hebt in de gaten dat je gewoon oerstom en idioot was en om gezichtsverlies te beperken ga je het maar op sarcasme gooien.
Ventje, we lezen al langer je standpuntenbagger hier in nws. We weten inmiddels wel wat voor vlees we in de kuip hebben.
Die wederom verknipte post begint nota bene met een verkleinwoordje voor de relschoppers. Praat ik hun nou ook goed?
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:20:16 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221003195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De verantwoordelijkheid bij de onvrede ligt absoluut bij de overheid. De verqntwoordelijkheid voor deze rellen zijn echter volledig voor rekening van de relschoppers. Oftewel, ik hoop dat die ook aangepakt worden.
Dit klopt meer.
1947-2016
pi_221003196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Benoem eens wat alternatieven?

Anders dan mogen stemmen op één van de verschillende gezichten van dezelfde globalistenhydra die weigert koers te veranderen.
pi_221003199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:11 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Misschien dat overheden eindelijk eens wakker worden en ingrijpen wanneer de allochtonen die ze al decennialang het handje boven het hoofd houden zich ook geconfronteerd zien met raciaal geweld.

Want wanneer onschuldige blanken op straat worden afgeslacht en vrouwen verkracht is dat geen aanleiding tot ingrijpen kennelijk.
blablablabla
pi_221003208
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:20 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Benoem eens wat alternatieven?

Anders dan mogen stemmen op één van de verschillende gezichten van dezelfde globalistenhydra die weigert koers te veranderen.
Prima dat er gedemonstreerd wordt, logisch zelfs. Maar blijf met je poten van spullen van een ander af. En al helemaal van een ander.
pi_221003213
quote:

[..]
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid. Die moeten in de spiegel kijken naar wat ze hebben veroorzaakt.
De "bezorgde burger" is niet capabel genoeg om zelf verantwoordelijk te zijn voor hun eigen gedrag. Een soort kinderen zijn het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')