Was natuurlijk geen aanslag, slechts een zwarte man die een beetje ondeugend was.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Verschrikkelijk dat je zoiets post.
quote:
Neem je hem toch in huis?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Wellicht dat we deze Ier in Nederland kunnen huisvesten gezien racistische tokkies zijn huis hebben verbrand
Moet je wel goed knippen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Verschrikkelijk dat je zoiets post.
Gewoon een stukje negroïde baldadigheid, wie kent het niet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Was natuurlijk geen aanslag, slechts een zwarte man die een beetje ondeugend was.
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geweld is geen excuus nee. De sentimenten, die snap ik wel. Zoals halsema dat zou zeggen.
Jarenlang, echt jarenlang niet luisteren naar de sentimenten in de samenleving. Op een gegeven moment loopt de emmer over.
Civilisatie, beef, is een dun laagje chroom om een pakket schroot. Dat chroom kan een hoop hebben, maar het schroot heeft op een gegeven moment maar een kras van een mes om compleet af te bladeren.
Je doet weer eens aan geheugenverlies.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, je verplaatst de doelpalen.
Je had het eerst over mensen zelf, maar dat blijkt je argument onderuit te halen dus ga je het nu verzetten naar winkels.
Wellicht moet je jezelf afvragen waarom je zo geobsedeerd met racisme bent? Waarom zoek je dat overal achter? Anti-migratie sentimenten zijn hier natuurlijk doorslaggevend, maar migranten zijn niet altijd van kleur, integendeel zelfs.
quote:
De tweede keer vandaag al, hij is zelfs aan het escaleren. Eerder vandaag was het in ieder geval nog een steekpartijquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grappig woordenspelletje wil spelen, maar wat ik schrijf is dat racistische kneuzen gebruik maken van een steekpartij door een zwarte meneer om random mensen die ook wat meer pigment in de huid hebben aan te vallen.
Jij bent wel een beetje af na je kattenkwaadkwalificatiequote:Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet weer eens aan geheugenverlies.
Ga ik doen. Denk jij dan eens na waarom je zo boos wordt op mensen die het woordje racisme gebruiken terwijl meerdere mensen in dit topic in expliciete bewoordingen hebben gepost dat geweld tegen immigranten/allochtonen een goed idee is waar je niet de moeite nam om er tegenin te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Godverdomme hij heeft dat echt gezegd.
Drie briljante users die sarcasme niet kunnen herkennen.quote:
Klopt. En dat zeggen die nu relschoppers ook al jaren tegen een overheid die geen flikker doet met de sentimenten. Ja, dan doen ze wel, double downen op repressie met hun article5 arrestaties enzo en nog 3x zo hard meer van dat volk laten binnenkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.
Als deze rellen zo doorzetten hebben ze de potentie veel meer slachtoffers te veroorzaken, dat lijkt me een groot probleem.
Er is al genoeg geprotesteerd de afgelopen jaren. Heeft niks opgeleverd. Mensen zijn het spuugzat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kijk @:Elan - dit komt wat mij betreft wel een stuk dichter bij terrorisme. Dit heeft niets met protesteren te maken.
Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet weer eens aan geheugenverlies.
Ga ik doen. Denk jij dan eens na waarom je zo boos wordt op mensen die het woordje racisme gebruiken terwijl meerdere mensen in dit topic in expliciete bewoordingen hebben gepost dat geweld tegen immigranten/allochtonen een goed idee is waar je niet de moeite nam om er tegenin te gaan.
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. En dat zeggen die nu relschoppers ook al jaren tegen een overheid die geen flikker doet met de sentimenten. Ja, dan doen ze wel, double downen op repressie met hun article5 arrestaties enzo en nog 3x zo hard meer van dat volk laten binnenkomen.
Vergeet niet dat dit al een hele tijd aan de gang is he.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drie briljante users die sarcasme niet kunnen herkennen.
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid. Die moeten in de spiegel kijken naar wat ze hebben veroorzaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.
Even de dubbelcheck voor je openingszin. Zeg je daar dat je niet boos bent op mensen die geweld tegen immigranten/allochtonen goedpraten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.
Ik vind het alleen opmerkelijk dat elke keer als er om een onderbouwing wordt gevraagd, het argument als een kaartenhuis in elkaar stort. Dat wekt de indruk dat de aantijging van racisme voornamelijk wordt gebruikt als een middel om te demoniseren en de aandacht af te leiden, niet omdat er echt sprake van is.
Dat is natuurlijk het hele punt. Net zoals de jankverhalen van mensen die hun huis, haard en bedrijf zijn verloren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos om. Mensen mogen van mij vinden wat men wil.
Ik vind het alleen opmerkelijk dat elke keer als er om een onderbouwing wordt gevraagd, het argument als een kaartenhuis in elkaar stort. Dat wekt de indruk dat de aantijging van racisme voornamelijk wordt gebruikt als een middel om te demoniseren en de aandacht af te leiden, niet omdat er echt sprake van is.
De verantwoordelijkheid bij de onvrede ligt absoluut bij de overheid. De verqntwoordelijkheid voor deze rellen zijn echter volledig voor rekening van de relschoppers. Oftewel, ik hoop dat die ook aangepakt worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid
Die wederom verknipte post begint nota bene met een verkleinwoordje voor de relschoppers. Praat ik hun nou ook goed?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Je hebt in de gaten dat je gewoon oerstom en idioot was en om gezichtsverlies te beperken ga je het maar op sarcasme gooien.
Ventje, we lezen al langer je standpuntenbagger hier in nws. We weten inmiddels wel wat voor vlees we in de kuip hebben.
Dit klopt meer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid bij de onvrede ligt absoluut bij de overheid. De verqntwoordelijkheid voor deze rellen zijn echter volledig voor rekening van de relschoppers. Oftewel, ik hoop dat die ook aangepakt worden.
Benoem eens wat alternatieven?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich realiseren dat deze manier van “demonstreren” meer kwaad dan goed zal doen.
Misschien dat overheden eindelijk eens wakker worden en ingrijpen wanneer de allochtonen die ze al decennialang het handje boven het hoofd houden zich ook geconfronteerd zien met raciaal geweld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh ik snap best dat de emmer overloopt, maar dat praat dit echt niet goed. Dat heeft ook helemaal niets te maken met vinden dat alleen die relschoppers slecht zijn ofzo.
Als deze rellen zo doorzetten hebben ze de potentie veel meer slachtoffers te veroorzaken, dat lijkt me een groot probleem.
Prima dat er gedemonstreerd wordt, logisch zelfs. Maar blijf met je poten van spullen van een ander af. En al helemaal van een ander.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:20 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Benoem eens wat alternatieven?
Anders dan mogen stemmen op één van de verschillende gezichten van dezelfde globalistenhydra die weigert koers te veranderen.
De "bezorgde burger" is niet capabel genoeg om zelf verantwoordelijk te zijn voor hun eigen gedrag. Een soort kinderen zijn het.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid van de oorzaken van deze rellen ligt bij jarenlang overheidswanbeleid. Die moeten in de spiegel kijken naar wat ze hebben veroorzaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |