Dan moeten ze in de politiek actie ondernemen. Dit is gewoon een tikkende tijdbom in heel Europa.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en in UK is een moslim meisje verkracht door boze autochtonen als wraak op eerdere incidenten.
Burgeroorlog is niet ver weg op deze manier als burgers onderling wraak gaan nemen.
Ow kan je het niet 'winnen' jochie?quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het eerste zinnige dat je hebt gezegd.
Nou dat dus. Nu zijn het nog op zich staande incidenten, tot het moment dat dat het niet meer zijn. In Nederland heb je inmiddels extreemrechtse groepjes die in geval van laffe criminaliteit door allochtonen aan te pakken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan moeten ze in de politiek actie ondernemen. Dit is gewoon een tikkende tijdbom in heel Europa.
Je kunt Schrödingers paradox ook loslaten op een asielzoeker waarvan de observator niet weet of hij aan de oost- of zuidgrens binnenkomt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, de Migrant van Schrödinger zou zijn dat figuren als Chris Jude tegelijkertijd wel en niet in het asielcentrum verblijven waar ze horen te zitten en dat dat niet materialiseert totdat hij er daadwerkelijk wel of niet aangetroffen wordt (omdat hij in een ander zit waar hij helemaal niet hoorde te zitten en van waaruit hij zijn slachtoffers maakte).
Jij beschrijft een migrant die afhankelijk van de locatie een andere definitie krijgt. Dat is meer huis-tuin-en-keuken contextualisme
Dit is inderdaad helaas onhoudbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat dus. Nu zijn het nog op zich staande incidenten, op het moment dat dat het niet meer zijn. In Nederland heb je inmiddels extreemrechtse groepjes die in geval van laffe criminaliteit door allochtonen aan te pakken.
Straks krijg je groepen allochtonen die op die groepjes jagen en voor je het weet breekt de pleuris echt uit. Is minder voor nodig dan politici kunnen vermoeden.
Ik ga je niet terug naar de realiteit kunnen trekken oude man. Je verzint de helft en de andere helft verdraai je.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow kan je het niet 'winnen' jochie?
Moet je maar niet van die bagger posten en daarna je keutel proberen in te trekken. Dat gaat namelijk niet. Gescheten is gelegd. Dat ga je niet terug kunnen stoppen.
Falende politici en mensen zijn recent daarnaast ook extreem gespannen om de een of andere reden. Dus het is al een kruidvat met een lontje er in, het enige wat ontbreekt is een een goede vonk om de boel te doen exploderen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad helaas onhoudbaar.
Met name omdat de enige tactiek die overheden hebben is om even snel afkeuring te veinzen en daarna met name richting de mensen te wijzen die zich boos maken, terwijl men jammert over racisme en vrolijk op dezelfde manier doorgaat met migratie.
In een van de afgebrande woningen was ook een baby aanwezig.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, van kleine kinderen blijft je gewoon altijd af.
Dat is vreemd. Wellicht heb je een extreem selectieve tijdslijn, maar ik ben de kwaadste nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ik heb persoonlijk geen beelden gezien van rellende mensen die bewust huizen in de fik zetten of bedrijfspanden.
En die baby is gewoon oke, geen dingen er bij verzinnen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In een van de afgebrande woningen was ook een baby aanwezig.
Zouden al die hysterische mensen die het oneens waren met mijn Hamas is een terreurorganisatie post ook even kunnen duiken op deze meneer die verkrachting goedpraat? Gaat niet gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:15 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen dat de vrees voor vergelding tot een hoger ( lager kan niet ) zelfreinigend vermogen binnen migrantenpopulaties leidt.
Dan kunnen ze het de volgende keer misschien nog wel een keer proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En die baby is gewoon oke, geen dingen er bij verzinnen.
Mwah, ik zie het nog niet heel snel gebeuren, maar de komende tien a vijftien jaar kan dit zich echt wel gaan ontwikkelen. Dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan plaatsvinden, tenminste die kans is helaas groot.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Falende politici en mensen zijn recent daarnaast ook extreem gespannen om de een of andere reden. Dus het is al een kruidvat met een lontje er in, het enige wat ontbreekt is een een goede vonk om de boel te doen exploderen.
Heb de moord op Pim meegemaakt en het was echt geluk bij een ongeluk dat de dader Volkert was en niet een of andere haatbaard want het had toen al kunnen escaleren.
Gelukkig. Die baby had ook oke geweest als ze gewoon naar het equivalent van het Malieveld in Belfast waren gegaan in plaats van fikkie stoken en relschoppen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En die baby is gewoon oke, geen dingen er bij verzinnen.
Pareltje weer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat stouts had gedaan......
Wat een vreselijk smerig stuk stront ben jij zeg.
Dat is al zovaak tevergeefs geprobeerd. Zeker in UK. Politici doen geen moer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gelukkig. Die baby had ook oke geweest als ze gewoon naar het equivalent van het Malieveld in Belfast waren gegaan in plaats van fikkie stoken en relschoppen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Falende politici en mensen zijn recent daarnaast ook extreem gespannen om de een of andere reden. Dus het is al een kruidvat met een lontje er in, het enige wat ontbreekt is een een goede vonk om de boel te doen exploderen.
Heb de moord op Pim meegemaakt en het was echt geluk bij een ongeluk dat de dader Volkert was en niet een of andere haatbaard want het had toen al kunnen escaleren.
Ik zie toch echt een ander huis, als dat huis waar ze tegen de deur aan trappen. En de schade is toch echt veroorzaakt door de brandende wagen voor het huis. Zielig muziekje eronder….quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
RTL heeft het liever over Musk dan de zoveelste slachtpartij door een nep-vluchteling.
Klopt, die complete huizenblokken die vannacht in de fik zijn gezet zijn aangestoken door kabouters. En Victor Reinier.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een ander huis, als dat huis waar ze tegen de deur aan trappen. En de schade is toch echt veroorzaakt door de brandende wagen voor het huis. Zielig muziekje eronder….
Maar nog steeds geen beelden gezien van mensen die huizen in de fik zetten.
Ik vermoed dat we verder heen zijn dan menigeen denkt. Je ziet het al aan het stemgedrag van de mensen. Ze zijn er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het nog niet heel snel gebeuren, maar de komende tien a vijftien jaar kan dit zich echt wel gaan ontwikkelen. Dit soort incidenten zullen steeds vaker gaan plaatsvinden, tenminste die kans is helaas groot.
En beleid wordt uiteraard toch niet aangepast. Sterker nog als het aan de progressieve en linkse partijen ligt komen er nog meer kansarme migranten, kijk naar Spanje bijvoorbeeld. Dus de demografische veranderingen zetten in sneltreinvaart voort.
Naarmate dat een autochtone populatie steeds meer in een hoek wordt gedreven en de migranten populaties toeneemt, zullen er meer conflicten komen en de reactie steeds heftiger zijn.
Mijn tijd zal het wel duren, als het eens goed misgaat ben ik zo weg, maar het is tragisch te zien dat Westerse landen zichzelf dit bewust aandoen, waarbij een deel van het electoraat ook koppig achter meer migratie blijft staan.
Dat is toch niet wat er staat? Er staat “geschokte reacties op racistisch geweld in Belfast” en “kritiek op rol social media”quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
RTL heeft het liever over Musk dan de zoveelste slachtpartij door een nep-vluchteling.
Pareltje weer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat stouts had gedaan......
Wat een vreselijk smerig stuk stront ben jij zeg.
Hij blijft wel doorgraven hequote:
Tja, het geveins over (mogelijke) slachtoffers is hier nogal tenenkrommend.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gelukkig. Die baby had ook oke geweest als ze gewoon naar het equivalent van het Malieveld in Belfast waren gegaan in plaats van fikkie stoken en relschoppen.
Dat geneuzel tussen links en rechts heeft ons jarenlang zoet gehouden, maar ook het meest rechtse kabinet ooit heeft totaal geen potten kunnen breken. Met prutser Faber voorop is er letterlijk niks bereikt.quote:
Nooouuuu, ik twijfel over eentjequote:Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het kan toch ook allebei slecht zijn? Volgens mij is er hier ook niemand die de moordpoging niet slecht noemt.
Neuh. Dit spelletje gaan we in dit topic niet ook spelen. Het is vooral tenenkrommend hoe rellend tuig hier goedgepraat wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het geveins over (mogelijke) slachtoffers is hier nogal tenenkrommend.
Het doet denken aan het conflict in het Midden-Oosten waar mensen ineens zich hartstikke druk maken over vrouwen en kinderen bij een partij, op het hysterische af. Terwijl in andere situaties men hier de schouders over ophaalt.
Hoeveel vrouwen en minderjarigen zijn er inmiddels wel niet slachtoffer geworden van de bijeffecten van migratie? Denk alleen al aan de systematische verkrachting van allemaal Britse meisjes dat doodleuk is weggedoezeld door de autoriteiten.
Het roept dan ook de vraag op waarom er in bepaalde contreien een selectieve urgentie merkbaar is mbt slachtoffers. Deze urgentie lijkt alleen aanwezig als men kan wijzen naar een partij die men als Westers, blank en rechts ziet.
Of rellende BLM, zie de beelden uit LA.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die complete huizenblokken die vannacht in de fik zijn gezet zijn aangestoken door kabouters. En Victor Reinier.
Dat mag je vinden en je bent hier ook zeker consequent. Maar dat ga je velen niet meer kunnen wijsmaken na de afgelopen jaren van onder andere de BLM-rellen en het vele vandalisme vanuit de pro-Palestijnse hoek, waaronder het antisemitische geweld en rellen in Amsterdam.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Neuh. Dit spelletje gaan we in dit topic niet ook spelen. Het is vooral tenenkrommend hoe rellend tuig hier goedgepraat wordt.
Je hebt met je poten van iemand anders en zijn spullen af te blijven. Dat geldt voor de dader, maar ook voor de relschoppers.
Die user schreef iets later dat verkrachting een goede manier is om migranten af te schrikken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pareltje weer.
Afglijden naar het extreme als een malle.
[..]
Hij blijft wel doorgraven he
Vooral in Noord-Afrikaanse landen als Frankrijk zul je veel rellen zien.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en je bent hier ook zeker consequent. Maar dat ga je velen niet meer kunnen wijsmaken na de afgelopen jaren van onder andere de BLM-rellen en het vele vandalisme vanuit de pro-Palestijnse hoek, waaronder het antisemitische geweld en rellen in Amsterdam.
Of wat te denken van het WK dat morgen begint, de kans is laten we zeggen statistisch gezien groot weer talloze rellen gaan zijn in Europese steden, met name na wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen, waarbij het overgrote merendeel van de daders niet zal worden opgepakt.
Oh, het waren Amerikanen in Ierland. Makes sense.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of rellende BLM, zie de beelden uit LA.
Ik vind relschoppen vooral heel dom, wat de reden ervan ook is. Het draagvlak voor je boodschap brokkelt keihard af, dus je bereikt er helemaal niets mee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag je vinden en je bent hier ook zeker consequent. Maar dat ga je velen niet meer kunnen wijsmaken na de afgelopen jaren van onder andere de BLM-rellen en het vele vandalisme vanuit de pro-Palestijnse hoek, waaronder het antisemitische geweld en rellen in Amsterdam.
Of wat te denken van het WK dat morgen begint, de kans is laten we zeggen statistisch gezien groot weer talloze rellen gaan zijn in Europese steden, met name na wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen, waarbij het overgrote merendeel van de daders niet zal worden opgepakt.
Hear hear, toch mooi om dat van de links progressieve kant te horen. Ik heb tijdens de BLM rellen wel iets anders mogen lezen van de links progressieve kant.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Neuh. Dit spelletje gaan we in dit topic niet ook spelen. Het is vooral tenenkrommend hoe rellend tuig hier goedgepraat wordt.
Je hebt met je poten van iemand anders en zijn spullen af te blijven. Dat geldt voor de dader, maar ook voor de relschoppers.
Ja, en vervolgens gaat het narratief weer snel terug naar extreemrecht en racisme. Ze hadden het ook eens kunnen hebben over het migrantenprobleem; hoe kan het dat migranten in enkele jaren tijd complete samenlevingen hebben verneukt of waarom dat volk zovaak compleet krankzinnig is en ontspoord.quote:
Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.quote:
Dat zal niet van mij zijn geweest in elk geval.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hear hear, toch mooi om dat van de links progressieve kant te horen. Ik heb tijdens de BLM rellen wel iets anders mogen lezen van de links progressieve kant.
De ironie weer. Als het Ajacieden waren geweest had jij staan juichen of was je waarschijnlijk zelf in de auto gestapt om het te aanschouwen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.
Inmiddels gaan er ook vandaag weer lijstjes rond waarop huizen staan waar vermeende buutnlanders wonen. Oude tijden herleven
Gelukkig was het groepje brandstichtende tokkies in Nederland relatief klein en kon dat prima worden opgelost met een klein peloton ME.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:57 schreef GerryDV het volgende:
Het is alleen maar te hopen dat NL en de rest van de EU ook in actie komt.
Wat maak je jezelf toch belachelijk Elan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
De ironie weer. Als het Ajacieden waren geweest had jij staan juichen of was je waarschijnlijk zelf in de auto gestapt om het te aanschouwen.
Het was dan ook zeker geen opmerking richting jou maar in het algemeen. Mijn punt is dat er simpelweg een verschil in urgentie zichtbaar is tussen dit soort dingen en dat merken mensen echt wel. Zo ook met andere zaken als geweld.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik vind relschoppen vooral heel dom, wat de reden ervan ook is. Het draagvlak voor je boodschap brokkelt keihard af, dus je bereikt er helemaal niets mee.
De kans is best aanwezig dat er inderdaad op allerlei plekken vanalles gesloopt wordt, en ook dat vind ik belachelijk. Ook die mogen wat mij betreft opdraaien voor de schade.
Ik heb jou op dit forum zo ontzettend vaak geweld zien goedpraten of bagatelliseren dan wel keihard om zien lachen dat ik niet goed begrijp waarom je hier zo'n probleem van maakt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat maak je jezelf toch belachelijk Elan.
Bezittingen van anderen slopen is per definitie kansloos, of dat nou bij het voetbal of in het algemeen is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb jou op dit forum zo ontzettend vaak geweld zien goedpraten of bagatelliseren dan wel keihard om zien lachen dat ik niet goed begrijp waarom je hier zo'n probleem van maakt.
Behalve misschien je linkse agenda propageren.
Eens, het wordt nog lachwekkender als de geweldplegers bezorgde burgers worden genoemd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het probleem is dat aan de ene kant geweld geweld word genoemd wat het ook is en aan de andere kant word hetzelfde geweld vredelievende demonstratie genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |