Hij vertoonde primaatachtig gedrag. Vandaar de aap vergelijking.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja niemand hier is racistisch.
[..]
He aap vergelijkingen. Zal wel vriendschappelijk zijn bedoeld.
Uhm dat gaat niet goedkomen zo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Met een handjevol agenten en één waterspuit naar rellen in Belfast... Zou de rest van de agenten zich ziek gemeld hebben?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ow?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar nachtjes rellen is geen burgeroorlog hoor, tevens een grove belediging voor de wat oudere Ieren
Hoe ernstig de rellen ook, het zit nog wel een paar (uitgebrande) huizenblokken af van een burgeroorlogquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ow?
''Een paar nachtjes rellen''
vs
''Die gezinnen die uit brandende huizen moesten vluchten zullen het er wel zelf naar gemaakt hebben.
Inmiddels gaan er ook vandaag weer lijstjes rond waarop huizen staan waar vermeende buutnlanders wonen.''
Jaja.
Die zijn het ook zat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een afstandje staan ook gewoon gezinnetjes te kijken.
Je kind uitlaten in de speeltuin en ondertussen naar de rellen kijken. Prima dagje uitquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daadkrachtig optreden is dan ook vooral in het belang van gezinnetjes.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och die zijn wel wat gewend.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kind uitlaten in de speeltuin en ondertussen naar de rellen kijken. Prima dagje uit
Och dan...quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ernstig de rellen ook, het zit nog wel een paar (uitgebrande) huizenblokken af van een burgeroorlog
In bepaalde contreien noemt men dat verzet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet echt een massale volksoproer, ik zie meer kindjes die met stenen gooien.
Mijn posts hebben een voorspellende waarde. Ik schrijf dat je nooit argumenten gebruikt en meteen een post zonder argumenten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Poging mislukt dus.
Graaf nog verder.
Met alles wat je schreef en bagatelliseerde is dit wel van een hele matige poging hoor.
Zouden de Palestijnen nu ook miljarden gaan doneren aan de Ieren?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In bepaalde contreien noemt men dat verzet.
Ook de zin erna gelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Blablabla.
Je noemde hamas een ''verzetsorganisatie''.
Hoeveel blanke (wannabe) moordenaars heb je al een aap genoemd?quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij vertoonde primaatachtig gedrag. Vandaar de aap vergelijking.
Die hebben de wapens toch neergelegd? Al was er laatst wel weer een opleving van iets uit die hoek.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:43 schreef Since2003 het volgende:
Wat doet de IRA tegenwoordig? Zijn ze nog van het "bommetje leggen, niemand zeggen?"
Die zijn samen met de Ulsters op pad vermoed ik zo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:43 schreef Since2003 het volgende:
Wat doet de IRA tegenwoordig? Zijn ze nog van het "bommetje leggen, niemand zeggen?"
Ga je hier nu echt over blijven vallen? Man manquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel blanke (wannabe) moordenaars heb je al een aap genoemd?
( Vermeend ) racisme staat bijna bovenaan in de onderdrukkingspyramide en vormt dus een totaalobsessie voor mensen van een bepaalde politieke persuasie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ga je hier nu echt over blijven vallen? Man man
Ben je zelf een neger?
Ja zoiets dacht ik ook. Vraag mij af in hoeverre ze organisatorisch nog wat voorstellen. In welke vorm dan ook.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die hebben de wapens toch neergelegd? Al was er laatst wel weer een opleving van iets uit die hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |